Bölüm Şarkısı: Eylem Aktaş - Yüreğimden Tut
———"Ahsen!"
———
Orkun'un sesiyle beraber elimi çekip arkamı döndüm.
"Orkun? Sen ne zaman geldin?"
Önce bana sonra da Ali'ye baktı.
"Az önce. Siz ne yapıyorsunuz burada?"
"Biz Ali'yle kolileri boşaltıyorduk. Ali gelmeyince ben de merak edip yanına geldim. Öyle sohbet ediyorduk." dedim hızla.
"Ben kolileri yukarı çıkarayım."
Ali yanımızdan gidince Orkun'a baktım.
"Ne zamandır sohbet ederken el ele tutuşuyorsun?"
"El ele tutuşmak mı?" dedim hayretle. "Ne el ele tutuşması ya? Elimi omzuna koydum o da üstüne elini koydu. Gayet dostane bir şeydi yani."
"Peki bu 'dostane' tavrın sebebi neydi?"
"Kız arkadaşıyla tartışmış. Onunla ilgili konuşuyorduk. Bu tavrın çok gereksiz şu an."
Tam bir şey söyleyeceği sırada yanımıza gelen Merve'yle beraber sustu.
"Orkun? Sen ne zaman geldin?"
"Çok olmadı." dedi Orkun benden gözlerini çekmeden.
"Serap kek yapmış. Hadi gelin."
"Geliyoruz." dediğimde Merve içeri girdi. Orkun'a kısa bir bakış atıp ben de Merve'nin peşinden gittim.
———
"Ben ne suç işledim de başıma bunlar geliyor ya?" deyip kafamı önümdeki tezgaha koydum.
"Bir şekilde halledilir. Merak etme." dedi Serap kafamı kaldırıp.
"Nasıl mesela?" dediğim sırada Ali karşıma gelip bardağımı önüme koyunca Serap soruma cevap vermedi. "Teşekkürler." deyip gülümsediğimde Ali de gülümsedi ve gitti.
"Bir şekilde Orkun'a bunu söyleyeceksin, sonra zaten aranızda bir sır kalmamış olacak. Sen de her fırsatta ayrılma telaşı yaşamayacaksın." Derin bir nefes aldım.
"Tamam. Söyleyeceğim." deyip tabureden kalktım ve Orkun'un yanına ilerledim.
"Orkun, bir gelsene." Yanıma geldiğinde dışarı çıktık ve yan tarafa geçtik.
"Bir sıkıntı mı var?"
"Sayılır." dediğimde sanki anlayabilecekmiş gibi gözlerime baktı. "Bak.. bu anlatacağım şey çok geçmişte kalmış bir olay. Sakın şu anla bir ilgisi olduğunu düşünme tamam mı?"
"Dinliyorum." Kaşları merakla kalkık bir şekilde bana bakıyordu ama yine de gözlerinin içindeki parıltıyı fark edebiliyordum.
"Okulun ilk senesinde bizim grup ve Ali bayağı yakındık. Benim... Benim Deniz'le ilk konuşmaya başladığım zamanlar..." dediğimde kaşlarını çattı.
Deniz'in ismini duymak bile sinirlenmesine yetiyorken anlattığın şeye bak
"Ali bana benden hoşlandığını söylemişti. Ama ben... Deniz'i seçmiştim." deyince sinirle güldü. "Tabii haliyle bizden biraz çekildi. Sonra da pek görüşmedik ama çocuklarla arada görüşüyordu." Susup vereceği tepkiyi bekledim.
"Ahsen ben..." deyip sustu ve alnını ovuşturdu. "Ben sana çocuklar neden ima yapıyor diye sorduğumda bana neden yalan söyledin?"
"Korktum. Vereceğin tepkiden, gitmenden korktum. Tıpkı şimdi korktuğum gibi." Gözlerini kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
Fiksi UmumMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...