Zaman Yolculuğu

352 11 0
                                    

Unutmayın Hans Ayberg ile bir aradasınız. Bizde bilim kurgu, hayal kurmak yok. Kozmik sırlar var ve görevim onları açığa koymak. Ben asla, Daeniken gibi "Acaba şu şöyle mi, bu böyle mi, bunlar uzaylılar mı?" diye sizleri soru işaretlerine boğmam. Hans Ayberg direkt AÇIKLAR. Siz sorarsınız ben yanıt veririm. Blim kurgu ve sansayon yazarları ise yanıt bir yana, onlar soruyu sorar okuyucusuna. İyi ki varsın Hans Ayberg!..

Zaman yolculuğu için bir çok mekanizma vardır: Öncelikle zamanda ileriye ve geri gitme biçiminde ikiye ayrılacaktır. Zamanda ileri gitmek çok kolay: Işık hızına doğru hızlanırsın ve ÇAĞLARI aşarsın. İKİZİN çoktan ölmüş olur... Zor olan zamanda geriye gitmektir. Zamanda geriye giden mekanizmalar şunlardır:

1. Antimadde zamanda geriye gider: Bugün Çarşamba ise yarın SALI olur. Madde'de ise yarın Perşembe'dir. Madde ve antimadde olan iki kişi birbirine YARIN randevu verirlerse AYNI YERDE buluşamazlar. Çünkü birinin yarını Perşembe ötekinin ise Salı'dır. Yarın değil de öbürgün buluşalım derlerse aralarına 4 gün girer: Biri Pazartesi günü öteki de Cuma günü buluşurlar (buluşamazlar).

Antimaddenin bizden şu farkları vardır:

a) Antimadde nötrino; madde antinötrino üretir.
b) İzo-spinleri birbirinin zıttıdır.
c) Elektrik yükleri terstir (eksi yüklü proton; artı yüklü elektron gibi).
d) Zaman oku yönleri de spinleri gibi TERSTİR.

Bu antimaddenin kaçınılmaz kaderidir. Antimaddenin zamanı geriye doğru çalışır.

2. Aynı mantıkla TAKYONLAR da EKSİ işareti aldıklarından zamanları tersine çalışır. Fakat ANTİTAKYONLAR'ın zamanı bizim gibi İLERİ çalışır.

Konumuz ZAMANDA ARKAYA GEZMENLİK olduğundan, bunu irdeleyeceğiz:

Zamanda tarihe yolculuk için de şu mekanizmalar vardır:

1. Bedeninizi koruyarak zamanda geriye gitme.
2. Bedeninizi gençleştirerek tarihe yolculuk.

Birinci mekanizma çok özel şartlar istemektedir. Bunun anlamı çok çok özel karadelikler BULMAK demektir (Zaten bir karadeliği bulmak dert. Hele hele en uygununu bulmak en büyük dert). Bu tür karadelikler şunlardır:

a) Çıplak tekillik içeren karadelik: Bu tekillik IŞIKTAN HIZLI DÖNDÜĞÜ İÇİN olay ufku kalkmış ve içindeki karadelik tekilliği görünür olmuştur. Işıktan hızlı döndüğü içindir ki yörüngesine oturup da aracın motorlarını kapadınız mı, "bedeninizi koruyarak" tarihe gidersiniz.
b) Diğer tip karadelik: Asimetrik yıldız çökmelerinden oluşan bir "GÖK YILDIZI"dır. Gök yılanı, ve ayetlere göre "Göğün alev alması, kızarmış bir bakır gibi göğün yırtılması, gökyüzünde kızarmış bir gül gibi açılan karadelik tiplemesi... Arkaya geçtiniz mi, "ÖTEKİ EVRENE" çıkarsınız ve zamanda geriye giderken vücudunuzu korursunuz. Ama pratik değil: Çünkü öteki evren bir meçhul... Ya orada yaşam yoksa? Konacak bir istasyon yoksa? Ya Deccal'in ırkının yaşadığı bir evrene çıktıysak?

Bir tek karadelik tüm sonsuz evrenleri birbirine bağlayan tek odaktır. Tıpkı KİTABIN sırtı gibi sonsuz sayıda sayfayı (evreni) kavrar... Eğer çizdiğimiz (Kaufmann ve ben) karadelik grafiklerine bakarsanız, a, b, c, d, e... sonsuz tane ROTA olduğunu görürsünüz (Özellikle Arz'dan Arş'a sonsuzluk kulesi birinci ciltte çizili olan "Tek boyutlu tekillik" grafiğine bakınız).

Karadelikler tek olarak düşünülmemelidir. Arkasında akdelik var. Worm Hole=Denen bir kuantum tünel süreci var. Süper uzay bu Worm Hole denen DOKUYLA dolu. Onun üzerinde Hyper uzay ve Corn Hole'lar var. Bunlar Sidre'de biter. Sidretül Münteha'da tüm mekanlar bitmiştir. Ondan sonra MEKANSIZ, yani sırf ZAMAN olan bir uzay başlar. O da HORN HOLE denen bir yerde biter. Horn Hole'un diğerleri gibi bir KARŞITI yoktur. O tek bir boynuzdur ve karşı tarafa açılmadığı için ona BERZAH adı verilir.

Araştırma ve Makaleler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin