The start
(flashback nr.1)Pirmą kart jie susitiko 2019 metų ankstyvą vasarą. Jie net nenutuokė, kad abu suartės per labai trumpą laiko tarpą.
(flashback nr.2)
Mergina, vardu Viola nusprendė aplankyti savo draugę sanatorijoj. Ten ji susipažino su daugybę įvairių žmonių, taip pat ir su juo. Vaikinas kuris atrodė visiškai paprastas, ramus ir na gal šiek tiek keistas jai krito į akį, bet tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kai jie susitiko.(flashback nr.3)
Rugsėjo 3d. Viola visai pamiršo apie tą vaikiną ir su nerimu širdį įžengė į naujos mokyklos vidinį kiemelį. Po gerų 20min. Pamačius jį, ji iškart atsiminė tą vaikiną ir žūt būt stengėsi atkreipti jo dėmesį, bet nepavyko.
Na, nemanau, kad tai buvo likimas jog jie pradėjo nežymiai bendrauti, o viskas prasidėjo tik nuo pasisveikinimu koridoriuose.,, VIOLA!! " surėkė vaikinukas, pamatęs merginą. Ji tuoj pat jam nusišypsojo ir pasisveikinu nuėjo savo keliais.
Pertraukos. Tai buvo vienintelis laikas kada ji galėjo su juo susitikti, ji net nežinojo kada ir kur ji jį sutiks, bet jai jis nerūpėjo. Manau, tai buvo ta lemtinga pertrauka kai Violai pakišus koją jis nukrito nuo laiptų ir pasitempė koją, o jai pradėjus nerimaut ji pradėjo juo rūpintis. Bet viskas taip nevyko 😄. Po savaitės bendravimo Viola paprašė savo geros draugės, kad atsiųstų to vaikino snapchat, na o jam priemus ją ji sugalvojo parašyti,, man liūdna ". Kas galėjo pamanyti, kad jis atrašys or netgi su džiaugsmu pratęs pokalbį. Kuo jie daugiau bendravo, tuo labiau vienas kitą pažino. Visi aplinkui tik ir tesake, kad jai patinka vaikinukas ir nors ji neigė, bet pripažinus tiesą ji suprato, kad tai labai blogai.(flashback nr.4).
Praėjo viena savaitė, antra savaitė.
Ji negalėjo nustoti verkti. Jai buvo tiesiog per sunku, o ką be sakyti apie tai, kad ji žinojo jog jie niekada negalės būt kartu. Vaikinukas ją tikino, kad jų draugystė nenutruks ir išliks tokia kokia buvo, bet ji matė, kad viskas pasikeitė. Jis daužo jai širdį, ji jam tai pasako ir nors jis tai žino, jis nieko negali padaryti, nes nenori dar labiau jos isgaudinti.(flashback nr.5)
Pagaliau! Pagaliau jie išsiaiškino savo santykius ir nors atrodė, kad viskas gerai, bet nauja žinia ją šokiravo. Ji negalėjo patikėti tuom ką ji išgirdo. Kilus panikai ji bandė išlikti rami, bet išlaikyti ašaras darėsi vis sunkiau. Galiausiai to nebeištvėrus ji išvažiavo namo ir kritus ant kelių viską išverkė.,! , tai jis man melavo '. Tai buvo žodžiai kurie nepaliko jos minčių visą likusią dieną iki kol ji ne nusprendė jo paklausti tiesos., žinojau, žinojau, kad negaliu jomis pasitikėti'. Laimei ji su juo susirašinėjo visą vakarą.
(flashback nr.6)
Ji susirgo. Jam pranešė. Antradienį jis jai parašė. Ją užpuolė panika. Ji bando jį pamiršti, bet jis vis atsiranda jos gyvenime tik tada kai ji pradeda judėt į priekį. Jis jos nepaleidžia, bet sako, kad nenori įskaudinti. Tiesiog nuleidus rankas ji leidžiasi jam būt jos gyvenime, tačiau žino kaip stipriai dėl to ji kentės.
HEY TAIGI NAUJA STORY, ir ši bus keliama kiekvieną dieną for sure. Tikiuosi ji patiks so please don’t let me down!!!
YOU ARE READING
𝑴𝒊𝒔𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆
RomanceTaigi, tai yra tikra nelaiminga meilės istorija, ir niekas nežino kaip visa tai baigsis. Pradėta: 2019.11.14 Baigta: