Çok özlediniz dimii? Aman hikaya başladı işte yehaa! Baden'in ağzından artık hikayeler bacılar şaşırmayın.
Bade'den
Film molasına girdik. Muhteşem bir haber yanımızdaki 5 büyük boy mısır bitti! Ve bilin kimi gördüm... Özge piçini! Ne yapıyordu sizce? Makyajını tazeliyordu. Kuzenim 7 yaşında makyaj yapmaya başladı.
"Iyy kusucam galiba. Neyse en azından makyajla bir şeye benziyorsun."
"Makyajsız kız mı olur?"
Tuvalette olduğumuz için herkes bir ağızdan şunları söyledi (2-3 kişi var bizim dışımızda)
"Senin yüzünde makyaj yok mu? Çok güzelsin."
Saçımı savurup çıktım. Atlas ve diğerleri filmin kapısının önünde bir yöne bakıyordu. Bir kişinin yani Ilgın'ın olmayışı ile başımı oraya çevirdim. Ilgın İle Kaan el ele, Deniz ile Merve el ele bakışıyordu. Ilgın Kaan'ın dudağına uzun ve sevgi dolu bir öpücük bırakıp onunla bizi es geçerek filme girdi. Ben de Atlas'tan mısırımı alıp ilerledi. O kadar şok olmuştu ki mısırımı elinden aldıktan 10 saniye sonra yanıma geldi ve şaşkın şaşkın oturdu.
"Sen kendine mısır almışsın. Ben de mısırın kaybolduğunu sandım."
Öyle bir güldüm ki herkes uzaylı görmüş gibi bakıyordu. Öbür tarafımda oturan Ilgın kalktı ve onun yerine Kaan oturdu. Bana baktı ve gülümsedi. Ben de takmayarak filmin tadını çıkarmaya başladım. Ama bakışlarını hala üzerimde hissediyordum. Atlas'ın omzuna yaslandığımda o da Kaan'ı görmüş olacak ki bana sarıldı ve yanağımı öptü.
^o^^_^^o^^_^^o^^_^^o^^_^^o^^_^
1.30 saat sonraHay ben katil palyaçonun filmine gittiğim kafama sıçam! İntikam. Ezhele bağladım ben galiba. Yolda giderken önce Atlas'ın evinde oturup sonra da bara girmeye karar verdik. Ben de yolda giderken sevgilimin boynuna sarılıp asılarak - ki benden 25cm falan uzun- bağırarak Ezhel söylemeye başladım.
"Kıza bak baka kaldım tatlı sanki baklava
Kimseye güvenemem alayınız Box Star' a
2kez 3kez olsa tamam eyvallah tamam
Daha ölmedik ama dolu etraf akbaba"Kahkaha atmaya başladık. Ben dayanamayıp parmağımı gamzesine sokunca gülmeyi bıraktı. Ablaları önde yürüdükleri için bizi göremiyordu ve fazla yakındık. Durumdan rahatsız olup yürümeye başladım. Fark etmiş olacak ki yanıma gelip o da yürümeye başladı. Ben durmam tabii ki de! Tekrar bağırmaya başladım ama bu sefer No1 KENDİNE İYİ BAK söylemeye başladım.
"Çoğunluk her şeyi kabullenendi
Kim kimi yendi çok mu önemli
Bana baksana benden sana ne
Kendimi anlatamadım hiç kendime
İçim ağlar deme sakın dayan
Gözlerinin rengi yıldızlardan"Kafama sert bir sicim çarptı. Tabii ki de bayılmadım ama çok sertti. Arkamı dönüp kimin durduğuna baktım. Şahıs sweatshirt giymiş olduğu için yüzü gözükmüyordu. Ama birden kapşonu indirince karşımda Ceren'i gördüm. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Ama Ceren benden önce davrandı. Çığlık çığlığa bana sarıldı. Tuhaf uzaylı selamlaşmamızı yani bağırarak PLÜTON söyleyişimize başladık.
"Dev gezegenler ardında
Parıldar evrenin baroşlarından arsızca
PLÜTON
Bu bebek senin de farkında
Unut biteni bu bir oyun aslında""Kuzum sevgili yapmışın hani sarışın sevmiyordun Badiş." bana hep böyle seslenirdi.
"Sana da ayarlarım Cecüş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ GÖZLÜM (TAMAMLANDI)
Misterio / SuspensoAslında bana ve arkadaşlarıma verilen küçük bir görevdi Atlas ile tanışmak, nereden bileceksin ki aşkın ilk kez gerçek anlamda kapına vuracağını, o kişinin iyiliği temsil ettiğini ve senin cehennem kraliçesi olduğunu... Ve ilk sevgilinin abin çıkmas...