-"Deniz bak söyleyecek misin?" Yoksa ben kendim mi bulayım?
-"Ne saçmalıyorsun sen"
-"Tamam bunu sen istedin."
( 3 gün sonra )
Kapı çaldı hemen delikten baktım yok artık Çınar... Nasıl olurdu da evimi kapı numarama kadar bulabilirdi. Kapıyı açmam lazımdı ama karşımdakı katildi hemde benim babamın katili. Derin bir nefes çekip kapının kolunu indirdim.
-"Nerden buldun burada oturduğumu? Niye geldin buraya ? Ya da daha doğrusu hapisten nasıl çıktın?"
Çekil diyerek beni kenara itti ve içeriye girdi. Kapıyı kapatıp peşinden gittim.-"Neler oluyor çabuk söyle yoksa avazım çıktığı kadar bağırırım."
-"Bak Deniz öncelikle hapisten şöyle çıktım. Tanıdık birinin sayesinde beni dışarı çıkardılar tabi burada avukatımın rolüde büyüktü."
-"Ne demek bir tanıdık sayesinde ya böyle bir şey olamaz olmaması lazım"
-"Oldu işte kızım. "
Şu an beynimdeki bütün nöronlar kavga ediyordu ben engel olmaya çalıştıkça onlar daha şiddetli bir kavgaya doğru gidiyorlardı.Ne olacaktı şimdi.-" Sen neden geldin onu söyle Yoksa beni de mi öldüreceksin."
-"Hayır sana asla zarar zarar vermem..Benim oldugun sürece"
-" Ne ne demek benim olduğun sürece amacın ne senin Ne demek istiyorsun."
-" Anlamamazlıktan gelme ne demek istediğim açıkça ortada 'Benim olacaksın' Ya benim olursun ya da kimsenin"
Allah'ım kafayı yiyeceğim ne demek istiyor bu çocuk nasıl olurdu da babamın katili ile birlikte olurdum bunu nasıl yapardım ben. O günü asla unutamam Çınar'ın haince O tetiğe basması gözümün önünden gitmiyor gitmeyecek de.
-" Ne demek Ya benim olursun yada kimsenin benden babamın katili ile birlikte olmamı Nasıl istersin Öyle bir şey olmayacak Anladın mı Hemen şimdi lütfen git!"
-" Sadece şimdilik gidiyorum Daha sonra tekrar geleceğim ve gerekirse seni de kendimle götüreceğim iyi düşün Deniz çok iyi düşün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz | Texting (TAMAMLANDI)
RomanceHer gece 12.00 de gelen isimsiz mesajlar beni içten içe ürpertiyordu