Jungkook se ráno probudil sám. Matně si vzpomínal, co se v noci stalo a tak byl dost překvapený, když vedle sebe viděl prázdnou půlku postele. Začal na sebe házet své oblečení a snažil se opustit dům, aniž by byl zaznamenán, což se mu povedlo.
Přišel domů, vzal si prášek a jednoduše si šel znovu lehnout, jelikož neměl chuť dělat cokoliv jiného.
Probudilo ho zvonění mobilu, na kterém se ukázalo jméno. Jungkook vzal mobil do ruky a s přivřenýma očima hovor přijal. „Co je?" zahuhlal nepříjemně do mobilu a Jimin se zasmál.
„To sis včera asi dal toho hodně, když spíš až do tří hodin odpoledne."
„Drž hubu, odešel jsem odtamtud kolem osmý ráno a šel znovu spát..." zamumlal rozespale Jungkook a Jimin se jen uchechtl.
„Fajn, tak mi laskavě otevři. Mám nějaké novinky."
Jungkook naštvaně ukončil hovor, pouze v boxerkách a tričku došel dolů a otevřel dveře.„No teda, ty vypadáš," zasmál se Jimin a ihned vešel. Začal se zouvat a lehl si na gauč - jako doma. „Takže... musím ti říct, že Yoongi je kurevsky dobrej v posteli a to samý Hobi."
Jungkook protočil očima a šel se napít. „Jen kvůli tomuhle jsem vstal z postele?"
„Ne, kam jsi potom zmizel?" zeptal se Jimin a Jungkook mávl rukou. „Odešel jsem s Taeyeon... trošku se to vymklo."
„Taeyeon? Aha?" zamumlal nechápavě Jimin a potom se zamyslel. Jungkook mu podal džus ve sklenici a lehl si na volnou část gauče.„Takže, co teď?" zeptal se Jimin a Jungkook pokrčil rameny. „Chci spát."
„A já dělat cokoliv jinýho než spát."
„Tak běž za Yoongim a Hoseokem, ti se o tvou zábavu postarají," mrkl na něj Jungkook a Jimin ho praštil. „Však říkám, že nechci spát. V jakémkoliv smyslu..."Nikdo nic neříkal po několik dlouhých minut, jenže Jimin ten klid stejně přerušil.
„I když... asi bych si dal další kolo s nima. No, nic... Teď to vyklop, vzdychal si Tae, Tae, Tae~ a představoval sis u toho Taehyunga nebo jsi tak vadný, že ti stačila ta holka?"----
Dobrou noc a sladké sny všem~
Kdybych nebyla tak unavená, tak bych asi napsala další, ale má energie zklamává :')
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...