57

2.1K 175 3
                                    

For Zawgyi

" ေခၚသြားေပးမယ္ဆို "

အခ်ိန္အေတာ္ၾကာသည္အထိ မလႈပ္ရွားေသး​ေသာအလင္းမႈန္ေလးႏွစ္ခုေၾကာင့္ Spirit ေလးရဲ့ကိုယ္ထဲကေန အနက္ေရာင္အေငြ့အသက္ေလးေတြက တိုးေဝ႔ွထြက္လာသည္...

တစ္စတစ္စ ေရခဲမႈန္ေလးေတြပါ ရိုက္ခတ္လာသလိုပဲ .. ေနပါၪီး ဒီ Spirit က အတတ္ျမန္လွခ်ည္လား ...

" အင္း ေခၚသြားေပးမွာပါ "

" Bai မင္းဒီမွာက်န္ခဲ့ေပး ငါအရင္သြားေျပာႏွင့္မယ္ "

" Hei ျဖစ္ပါ့မလား မင္းအျပစ္ေပးခံရမွာေနာ္ "

" ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ငါမွမသြားရင္ သူပိုဆိုးလာလိမ့္မယ္ ... ငါတို႔အျပစ္ေပးခံရေတာ့လည္း ဘာအေရးလဲ ... ႏွစ္၁၀၀ေလာက္ပဲ အေမွာင္တိုက္ထဲ ပိတ္ခံရမွာပါ "

ခပ္ဟဟရယ္သံအဆံုးမွာ Hei ဆိုတဲ့အလင္းမႈန္ေလးက ေပ်ာက္သြားေလၿပီ ..

" မင္းဘာလုပ္ဖို႔ႀကိဳးစားေနတာလဲဆိုတာ ငါ့ကိုေျပာျပႏိုင္မလား ေကာင္းၪီးေဝ "

" က်ေနာ္ဘာလုပ္ခ်င္တယ္ဆိုတာေျပာျပရင္ ခင္ဗ်ားကက်ေနာ့ကိုတားဖို႔ႀကိဳးစားမွာပဲမလား "

Bai က ေကာင္းၪီးေဝကို အိမ္ေပၚကေနေခၚထုတ္သြားတယ္ ... ၾကာၾကာေနရင္ သူတို႔ရိွေနမွန္း လူေတြရိပ္မိကုန္မွာစိုးလို႔ပဲ ျဖစ္တယ္ ....

ၿခံတစ္ၿခံ ... ဒါက ေကာင္းၪီးေဝရဲ့ၿခံ ..

မေရာက္တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ ဒီၿခံဟာ သူရိွစဥ္ကနဲ႔မတူေတာ့ဘူး ... အိမ္မွာ ၿခံေစာင့္ေတာင္မထားေတာ့တဲ့အတြက္ ၿခံထဲက ျမက္ခင္းျပင္ဟာ ျမက္ေတြရွည္ေနၿပီျဖစ္တယ္ ... အိမ္ရဲ့ ေျခရင္းဘကၼွာ ႏွင္းဆီပင္ေတြရိွတယ္ .... အဲ့ဒီအပင္ေတြဟာ ေကာင္းၪီးေဝကိုယ္တိုင္စိုက္ခဲ့တာပဲ ... ေကာင္းၪီးေဝရဲ့အိပ္ခန္းဝရံတာကေနဆို ေကာင္းေကာင္းျမင္ရတယ္ေလ..

အခုလက္ရိွမွာ ေကာင္းၪီးေဝဟာ ကန္႔သတ္ထားတဲ့ေနရာကလြဲရင္အကုန္သြားလို႔ရတယ္ ... ဥပမာ သူ႔ေနထိုင္ခဲ့တဲ့အိမ္တို႔ ၿခံတို႔ေပါ့ ... ဒါက သူသက္ရိွစဥ္ကတည္းက ေနရာမို႔ သြားခ်င္တဲ့ေနရာက တံခါးပိတ္ထားရင္ေတာင္ သူ႔အေနနဲ႔ ဖြင့္သြားစရာမလိုေတာ့ဘူး ... ေဖာက္ထြင္းဝင္သြားလို႔ရတာမ်ိဳးေပါ့ ..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Where stories live. Discover now