40. Kapitola

1.2K 204 24
                                    

„Co?" řekl jako jediné a Jimin protočil očima. „Taehyung, Taeyeon... Koho z nich sis představoval, když si to s ní dělal?" 
„Proč bych si měl ksakru představovat Taehyunga?!" vyjekl Jungkook a Jimin se plácl do čela. „Proč asi... ty sis toho vážně nevšiml? Koukáš na něj jako na obrázek, chceš, aby se měl co nejlépe a snažíš se jen o to, aby se usmíval. A i když tě odkopne, tak to nevzdáváš."
„No, tomu se říká kamarádství, prcku," řekl Jungkook a chtěl Jiminovi rozcuchat vlasy, ale ten se odtáhl. „Ne, tomuhle se říká jinak. Teď to myslím vážně, jenže ty jsi prostě slepej."

Jimin se normálně posadil a zakroutil hlavou. „Pust tam nějaký film, ať neposlouchám tvé lži. Bolí mě to za sebe, tebe i Taehyunga."
„Co ti jeblo?" zeptal se potichu Jungkook a Jimin mávl rukou. Jimin se zvedl, našel nějaký film a pustil ho. 

Místo klasického komentování každých pěti minut ve filmu, jak to vždy Jimin dělával, tak jen seděl a v tichosti sledoval film, což Jungkooka vyvedlo z míry. Pořád ho musel okřikovat, aby byl ticho, ale teď mu to bylo až moc takové... ochuzené.

„Co ti je Chime? Tos při kouření Yoongiho přišel o rozum?" vyjel na něj Jungkook a Jimin si povzdechl. „Ne a být tebou, tak se uklidním. Chci ti jen kurva pomoct!"
„Jak mi pomoct? Vypadám, že potřebuju pomoct?!" Jimin se postavil a vzal si bundu. „Ne, ale kurva Taehyung jo! Když pomůžu tobě, tak pomůžu i jemu, protože on ti je naprosto u prdele, jelikož sis ani nevšiml jeho stavu!"

Jungkook ho zastavil ve dveřích a zeptal se: „Jak jako jeho stavu?"
„Nejspíš mu někdo nebo něco ubližuje, pořád bere prášky proti bolestem a poslední dobou vypadá, že umře a ty co? Snažil ses o to, aby Taeyeon zapadla, naučila se všechno na to divadlo a Taehyunga si odškrtl!"
„To není pravda. Nechodil do školy, za to já nemůžu!"
„Mám takový pocit, že to kvůli tobě bylo a teď mě nech. Jdu asi znovu vykouřit Yoongimu, abych ten rozum dostal zpátky."

„Počkej Chime-"
„Ne, jdu pryč. Tohle neber jako hádku, prostě jen," Jimin si prohrábl vlasy a povzdechl si, „čum kolem sebe a všímej si i maličkostí. Taehyung prostě trpí a mám blbej pocit, že to je kvůli tobě."

----

Užívejte soboty a neděle! >< 

Další bude až později večer, možná i kolem půlnoci, uvidíme ^^

Love and purple you all T^T



The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat