51.Bölüm/•

407 43 23
                                    

İyi okumalar fıstıklarım💙

— — —
"Sisil!" Ben ne olduğunu anlamadan bir kızın benim adımı koridorda bağırarak söylemesi üzerine yerimden sıçradım.

Arkamı döndüğümde yanıma gelen kızın bana gülümseyerek bakmasıyla kaşlarım daha da çatıldı. "Merhaba!"

"Merhaba?" Dedim sorar gibi.

"Nasılsın?" Kızı anlamaya çalışıyordum. Çünkü kızı ilk defa okulda görmüştüm ve bana yakın davranması garipti.

"İyiyim de sen hayırdır? Yani bir şey mi oldu?"

"Ha, şey. Evet," diyen kafası bi' milyon olan kıza tip tip baktım. "Koç seni çağırıyor." Dediğinde kaşlarım çatıldı.

"O kim be?"

Kız bir anda sırıttığında yine tip tip bakmıştım. "Kantinde senin üstüne sıcak içecek döküp kavga şeyisi ettiğin kişi..." diye devam edecekken kızın sözünü kesip "Vay haysiyetsiz bir de beni çağırıyor." Diyip göz devirdim.

"Biz ona Koç diyoruz." Diyip kıkırdadı kız.

Sisil ben diyeyim bu kızın hali hal değil ha! Bu ne böyle hep sırıtıyor. Bu kızda bir şey var ben sana diyeyim!

"Neredeymiş koçunuz?"

"Spor Kulübünde," dedi. Arkamı dönüp gidecekken aklıma gelen şeyle ona döndüm. "Hem bu adam gecici antrenör değil mi siz niye ona sanki hep burada olacakmış gibi Koç diyorsunuz?"

Kız omuz silkip "Geçici mi bilmem ama kendisi öyle dememizi istiyor."

"Haspam!" Diyip arkamı döndüm ve okul binasından çıktım.

Ve cebimdeki telefondan gelen mesaj sesiyle duraksadım.

Gurur: Nereye böyle?

Sisil: Sen okulda mısın??

Gurur: Yani bu soruyu soruyorsam okulda değilim dmcçdkdşdk

Sisil: O zaman okuldaysan

Mesajıma devam etmeyip telefonu cebime koyup ilerledim. Merak etsindi bana ne.

Bildirim sesiyle bakışlarımı telefona çevirdim. Ve sırıttım.

Gurur: Eee devam etsene kızım. Bak bak bir de hiç etrafına bakmadan ilerliyor! İnsan bi etrafına bakar, merak eder canım!

Sisil: Hadi oradan be ne merak edeceğim seni. Zaten dakika bir yanımda, yamacımdasın merakımın büyük kısmı giderildi.

Yazdım ve gönderdim. Tabi ki şakaydı! Merakım ilk günkü gibi içimde büyüyordu. Yani ilk gün demeyelim de işte ilk merak ettiğim zaman ki gibi diyelim biz ona. Çünkü ciddi anlamda ilk zamanlarda umrumda dahi değildi.

Gurur: Tabiki yanında yamacında olacağım. Ve şu dediğin şeye inanmadım. Merakın giderilmiş güleyim de esprisi kalsın ndöckeşırlwkdvmcömcöfmfldkdl

Sisil: Randomundan bile gıcıklık hissediliyor

Gurur: Sevgimdir o, gıcıklık değil ya

Gurur: Neyse onu bunu boş ver sen o yukarıdaki cümleni tamamla

Sisil: YALLAHHHH ŞÖFÖR YALLLAH

Spor kulübüne girerken özlemim ağır basmıştı, voleybola karşı.

Eskiden voleybola hayran bir insandım. Bütün düzenimi voleybola adamıştım ama hayat bazen o düzeni yok sayabiliyordu.

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin