Deel 2: H 16

528 40 12
                                    

Liv pov.
Ik open mijn ogen. Waar ben ik? Oh ja ik zit gevangen bij Dave. Wat haat ik hem. Dat ik er zo ben ingetrapt. Mijn broertje wou helpen. Mijn lieve broertje ik mis hem. Ik hoop zo dat hij mij kan vergeven omdat ik hem niet geloofde. Een traan valt uit mijn oog.
Opeens hoor ik een deur open gaan achter mij.
"Nou daar hebben we het bange lelijke eendje", zegt Dave lachend.
Dave pakt iets van een tafel. Ik kan voelen dat het een mes is. Hij loopt naar mij toe en gaat voor mij staan.
"Nou jij lelijk eendje, weetje als vampiers dorst hebben gaan ze bloed drinken, maar jammer genoeg zijn we ver van de stad, ik ga niet vermoorden maar het punt is, hoe krijg ik dan bloed?", zegt hij.
Ik weet het antwoord al. Hij hij gaat mij sn.. "Zeg maar wat ik ga doen", zegt Dave.
Ik houd mijn lippen op elkaar. Dave pakt mijn haar en tilt het op. Ik zit nog steeds op een stoel vastgebonden. "Aaahhh", schreeuw ik. "Zeg dan rot wijf"
"Je gaat mij snijden", zeg ik bang. Dave laat mijn haar los en ik val met een harde klap op de grond. De stoel valt naar achteren en ik val op mijn hoofd. Mijn hoofd doet zo pijn.
Dave gaat voor mij op zijn hurken zitten. Zijn mes schraapt over mijn wang. Bloed zit er op het mes. Dave stopt het in zijn mond.
Ik gil heel hard. Dave maakt krassen op mijn arm. Steeds diep gaat het mes in mijn lichaam.
Opeens voel ik mijn lichaam niet meer. Ik krijg het koud. Mijn ogen vallen dicht en ik val van een klif denk ik.

BEST HEFTIG HOOFDSTUKJE.
PLEASE
COMMENT
VOTE
FOLLOW
XXX LISA

Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu