1. Hämmästystä Ja Huokailua

3.4K 121 82
                                    

~Jungkook~

*herätyskello soi*
Voi helvetin vittu, en ikinä totu tähän, huokaan väsyneenä. Miks helvetis lukkareita piti mennä muokkaamaan syyslomalla? Ei ees kesä- tai joululomalla vaa keskellä syksyä? Tarpeeks ankeeta muutenki tää ilma ja kaikki. Kuitenkin hetken mietinnän jälkeen siitä kuinka seuraavaksi yrittäisin lintsata koulusta, vaivaudun ylös sängystäni, vedän nopeesti harmaat lökärit jalkaan ja heitän yli-ison vaaleansinisen t-paidan päälleni. Käännän katseen oman huoneeni peiliin, ja pörrötän takkuisia hiuksiani jotka osoittivat joka suuntaan. Noh rotta mikä rotta, totean ja kiiruhdan kohti portaita alakertaan.

Harpon nopeasti portaita alas kaksi askelmaa kerrallaan, sillä muistu just mielee mitä äitini oli laittanut mulle eilen illalla viestiä.

Harpon nopeasti portaita alas kaksi askelmaa kerrallaan, sillä muistu just mielee mitä äitini oli laittanut mulle eilen illalla viestiä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ei. En todellakaan halunnut mummiani tänne, joten sain motivaation tulla ajoissa kouluun, olin tosin jo melkein myöhässä. En muutenkaan ymmärrä, mä oon jo 15, en tarvitse huolenpitoa vaan pärjään vallan mainiosti pari päivää yksin. Niimpä join äitini tekemää viher-smoothieta jääkaapista joka oli tosin ihan saatanan pahaa, otin naulakosta reppuni sekä keltaisen kevyttoppatakin kainalooni ja kiiruhdan bussipysäkille.

----------------

Okei, jes. Ainaki pääsen ajoissa kouluun, sillä bussi on etuajassa, harvinaista. Kapusin bussin perälle istumaan yksin ikkunapaikalle, koska enhän mä mikää sosiaalinen halua olla. Vedän viel takkini päälle jonka jälkeen bussi lähteekin jo liikenteeseen.

Asun aika korvessa, joten bussimatka koululle kestää ehkä noin 20 minuuttia. Siispä, matkan kuluksi päätin selata Zalandoa, jospa vaikka löytyis uus takki halvalla, sillä syys-alet olivat juuri alkaneet.

 Siispä, matkan kuluksi päätin selata Zalandoa, jospa vaikka löytyis uus takki halvalla, sillä syys-alet olivat juuri alkaneet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No ei paha, ja tää ois vaan vähä päälle 23tuhatta wonia. (n. 18€)
Halusin päästä eroon vanhasta keltaisesta takistani, sillä tämän hihat olivat jääneet jo aikapäivää sit lyhyiksi, ja kauluksen reuna oli lähtenyt purkautumaan sisäpuolelta. Lisään tän takin ostoslistalle, jos vaikka äiti pystyis sponssaa mulle sen verran, sit kun se joskus tulee takas kotiin.

Saavun koululle 3minuuttia ennen kellojen soimista. Hyvinhän täs kerkee, -totean.

Saavun englanninkielen luokkaani, ja morjestan parhaita ystäviäni, Hoseokkia ja Jiminiä. Heidät olen tuntenut ties mistä lähtien. Välillä vähä menee moti heihin ja tulee ehk vähä painittuu mut he ovat mulle kaikki kaikessa.

Englanninmaikkamme Namjoon saapuu luokkaan. Huomaan heti et hän on hiukka pahoinvoivan ja nuupuneen näkönen, joten ajatus herää heti siitä että missä merkein sitä viime viikonloppua on mahdettu viettää.

"Onks pahaki darra?" Hoseok huutaa vierestäni. Opettaja ottaa tukea pöydästään molemmilla käsillä ja vastaa hitaasti, "Älävittuhuuda"
Nauramme kaikki kolme takarivissä.

Enkuntunti oli helppo. Yleensä Namjoonin tunnit on hirveen uuvuttavia, sillä tunninkulku menee samaa rataa siinä, kun hän pitää meille luentoja kieliopeista ja niiden tarkoituksista. Anyway, seuraavaks ois kuitenki terveystietoa, joten lähdin kiiruhtamaan kohti luokkaa numero 31, jossa tunti pidettäisiin. Tässä kohtaa Jimin ja Hoseok lähtevät käytävän risteyksestä kohti ulko-ovia, sillä heidän plan be oli mennä kauppaan seuraavaks ja skipata ens tunti. Itselläni kuitenki pyöri sen verran tiheetä tahtia  pääni sisällä ajatukset minun ja mummoni "laatu ajasta" meillä. Kotona. Kahestaan-

Joten, päätin jättäytyä poikien seurasta ja mennä kiltisti tunnille.

Istun kaverini Hwasan viereen luokkaan. Hwasa on yksi mun ainoista tyttö puolisista kavereistani, ja äärettömän mukava sellainen. En kuitenkaan vietä hänen kanssaan enää niin paljoa aikaa, sillä joka toinen koulumme poika pörrää Hwasan ympärillä. Ai miksikö? Nii noh, onhan hänellä aika hyvä kroppa 15vuotiaaks, ja hän käyttää sellaisii vaatteita mist tämän poikkeuksellisen hyvät muodot varmasti näkee jokainen. Ite en kuitenkaa oikein tykkää tytöistä siinä mielessä, joten pelkkinä ystävinä oleminen onnistuu hyvin.

"Moi Jungkook!!" Hwasa hihkasee ja hymyilee mulle. Vastaan tämän tervehdykseen, jonka jälkeen kuitenkin opettajamme hiljentää koko luokan ja alkaa käydä päivän dioja läpi koneeltaan, valkokankaalle heijastettuina.

Kävimme läpi keinoja turvallisesta suutelemisesta ja hyväilystä sinne suuseksiin ja seksiin asti. Jokaisen dian yläkulmassa oli esimerkkikuva aina siihen aiheeseen liittyen, suuseksi- sekä muut intiimimmät kuvat olivat piirroksia mutta esimerkiksi suudelmakuvissa oli kaksi oikeaa ihmistä.

Opettaja napsauttaa taas tietokoneensa hiiren vasenta näppäintä jolloin dia vaihtuu uuteen. Venytän hieman hartioitani ja niskaani, jonka jälkeen katson diaa tarkemmin.
Suustani pääsee pieni säikähtänyt henkäys. Dian kuvassa on toinen nainen suutelemassa minun oman  äitini kaulaa!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jätä tykkäys jos pidit nii oot ihana! <33

Rajansa kaikella./ ~TaekookWhere stories live. Discover now