(Multimedya: Özge ve Rüya)
Bazen bir yere kaçmak istersin ama kaçacak bir yerin yoktur. Tamam kaçmayayım o zaman dersin hayat seni inadına kaçırır.
İşte o durum dayanılmazdır, her insanın kırılma noktası farklıdır. Kimileri çektikleri acıyla sınanır, kimileri fakirlikle, kimileri zorbalıkla ama en en kötüsü, seni tam kalbinden vurmayı başaran tek acı;Artık bir insanın hayatından çıkması ve onun hiçbir zaman gelmeyeceğini anlamak....
Günümüz
Saatler sonra Rüyayla kolileri toplamayı sonunda bitirmiş şimdide odamızı boşaltıyorduk. Nurten teyzeye ne kadar yalvarsakta dinlenmemize izin vermedi. Biz de insanız be Nurten teyzecim.
Nurten teyzenin dediğine göre en fazla iki ,üç güne kadar taşınacakmışız. Evde öyle bir gerginlik vardı ki, Rüya bir yandan tüm arkadaşlarını teker teker arayıp onlara olanları anlatıyor bir yandan da odasında imparatorluk kurmuş olan kıyafetlerini toplamaya çalışıyordu. İki işi birden yönetmeye çalışan Yolda yürürken sakız bile çiğneyemeyen bu kız büyük bir ilerleme kaydediyordu şuan.
Sonunda evdeki işlerimizi bitirmiştik yani 2 günümüz boş geçecek gibi duruyordu. Hayır lafımı geri alıyorum Nurten teyze yaptıracak bir şey her zaman bulurdu. Şşş aramızda ha! Akşam olmuştu ben koltuğun üstünde tepetaklak bir şekilde uyuyordum. Kulağımda öyle bir uğultu vardı ki bir dakika bu uğultu değil insan sesleriydi. Gözlerimi zar zor araladığımda verdiğim tepki ''What that fuck'' evde adım atacak yer kalmamıştı gerçekten şaka yapmıyorum şuan koltuğun üstünde iki büklümdüm ve etrafta bir sürü çocuk vardı Noluyor lan? bir an bunların hepsinin rüya olduğunu düşündüm annemin beni kreşten aldığı o günlere... Derken bunu o Rüya değil benim şu beynini yerde düşürmüş Rüya olduğunu gördüm.
-Kanki bişey dicem parti yakıyo dimi, hayaller cihangir gerçekler.. neyse biz hayallerde kalalım ya- xcxgsgvsu bir dakika ne Rüya iyi misin kardeşim.
Evet ben size olayı açıklıyım taşınacağımız için Nurten teyze ve babam mahallenin tüm çocuklarını çağırmış evde parti yapıyorlardı. Nurten teyzeyle babamın halini görmeniz lazımdı kafalarına şu doğum günü hunilerini takmış dans ediyorlardı. Bizde sıkılıp Nurten teyzeye alışverişe çıkıp bir şeyler almak için izin istemiştik fakat yarın çıkmamızın daha doğru olacağını söyledi. Yarın deliler gibi alışveriş yapacaktık.
Ertesi gün
-Ayy Özge bence bu sana çok yakışır. Kırmızı wuww!- Ay Rüya bu ne be senin ne biçim zevkin var.
-Rüyacım sen kendi işine baksana sabahtan beri kendine bakmak yerine bana kıyafet beğendirmeye çalışıyorsun hadi yürü git- Rüya suratın asıp tıpış tıpış kendi için bir şeyler seçip kabine girdi.
Bense o kadar çok şey beğenmiştim ki hangisini alacağıma karar veremiyordum. Babam bizi AVM ye bırakırken istediğiniz her şeyi alabilirsiniz kızlar, fiyatı ne kadar olursa alın ,bugün sizin gününüz demişti. İkimizde çok sevinmiştik ama bu işte bir terslik vardı. Babam para konusunda bu kadar bolluk içinde değildi bana da bir şey söylemiyordu. Bir sorun olacağından korkuyordum fakat bu güzel anıları bozmaya gerek yoktu herkes şimdilik çok mutluydu... Düşünceleri bir kenara atıp beğendiğim tüm kıyafetleri almaya karar verdim. Aldıklarım arasında Rüya'da çaktırmadan bir şeyler koymuştu ama ona güveniyorum. Hayır hiç güvenmiyorum. Rüya lütfen beni pişman ettirme.
Sonunda Rüya'da alacaklarını almış birbirimize aldıklarımızı gösterip gülüşüyorduk. Bu kızın tarzı çok değişikti gerçekten. Kasaya geldiğimizde önce bir birbirimize bakıp yutkunduk. Hadi hayırlısı. Kadın benden kartı istediğinde babamın arabadayken verdiği kredi kartını kadına uzattım. Daha sonra gözlerimi kapatıp allahım nolur şuan herşeye indirim gelmiş olsun diye dua ettim ama gözlerimi açtığımda dua etmek için geç kalığımı anladım. Gördüğüm rakam karşısında bayılmamak için kendimi zor tuttum. Babam bizi kesecekti. Hadi diyelim babamdan kurtulduk ama Nurten teyze kesin bizi kesecekti.
-Hanımefendi şifreyi girer misiniz artık?- Kafamı çevirdiğimde Rüya kapının önünde durmuş kollarını açmış bir şeyler yapıyordu noluyo be! Biraz daha kafamı kaldırdığımda babamı gördüğümde kahkahayı patlattım Rüya babamın içeri girmesini engellemek için saçma sapan şeyler konuşuyor bir yandanda ban bakıp Özge daha fazla dayanamayacağım diye bağırıyordu. Gülmekten yere düşüp bayılacaktım neredeyse.
Şifreyi girip ödemeyi yaptıktan sonra poşetlerle birlikte babamın yanına gittim. Rüya bana pis pis bakıyordu.
-Daha hızlı olamaz mıydın salak bu konularda sana ders vermem gerekecek-
-Benim de sana nasıl insan olunur dersini vermem gerekecek sanırım Rüya- Rüya gözlerime işte benim kızım dermiş gibi bakıyordu. Babam bu romantik bakışmayı bölüp lafa girdi.
-Sormak istemiyorum kızlar ama ne kadar tuttu bunlar?- diyip elimdeki poşetleri gösterdi. Poşetler boyumu aşıyordu. Rüya'ya bakıp sen söyle diye babamı işaret ettim o da omuz silkip evde kafanı kesicem diye gösterip lafa girdi.
-Imm aslında şöyle Murat amcacım çok tutmadı yani poşetler çok büyük ondan öyle şey 789tl tuttu Murat amcacım ama bizim suçumuz değil ta kasaya gittik zam geldi kıyafetlere.- Hay ben seni Rüya bari düzgün birşey atsaydın. Babam önce bir afalladı ama sonra olsun canım bunlar sizeon yıl yeter artık diyip yürümeye başladı. Biz Rüya'yla babamın arkasından bakakaldık.
-Özge iade fişi içinde dimi işimize yarayacak gibi duruyor-
——————————————————
Silammm. Bence bu bölüm güzel oldu ya biraz sessiz bir bölüm ama eğlenceliydi bence. Ama sizin yorumlarınız daha önemli benim için.❓Sizce ileriki bölümlerde neler olacak?
❓Özgenin babası o kadar parayı nereden bulmuş olabilir?
——————————————————
Şimdi gelelim neden uzun zamandır yb atmadığıma;Bu sene benim sınav senem ve gerçekten hiçbir şekilde telefonum bende değildi. Ama kafamda o kadar çok seneryo dönüp durdu ki belkide bu ara iyi olmuştur düşünmek için.
Bundan sonraki bölümlerde artık daha çok yeni okul, Özgenin yeni arkadaşları ;), göreceğimiz için daha keyifli olacak.
💚Yeni bölümde görüşmek üzere canlarımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Kayıp Umutlar~
Teen FictionBenim hayatımda bir dönüm noktasıydı. Birileri benim hayatımdan bir parçayı alıp sökmüştü sanki gözlerimin önünde. Bir daha onun sesini asla duyamayacak, hayatım boyunca onun sevgisinden yoksun kalacaktım, bu acı hiçbir şeyle karşılaştırılamayacak k...