Tehdy jsem byl ve škole než se to všechno stalo. Ale předtím než začnu tak se představím. Jmenuji se Steve Peterson. Je mi 15.a dál neřeknu nic o mé osobnosti. Takže začínáme.
Byl jsem na cestě domů ze školy. Když jsem dorazil nebylo obvyklé že nikdo nebyl doma. Tak jsem to neřešil a šel do svého pokoje. V pokoji jsem si pustil televizi abych se nenudil. Zůstal jsem v šoku. Všechno v mým pokoji bylo zničené. Sice nevím kdo to molh udělat. Začal jsem prohledávat jestli se někdo neschovává v mém pokoji. Nikdo tam ale nebyl. Ale aspoň že moje postel zůstala. Tak jsem an ní sedl a přemýšlel kdo nebo co to mohlo udělat ale nechtělo se mi přemýšlet. Tak jsem šel do koupelny abych si mohl opláchnout obličej. Ale dveře od koupelny byly zavřené. Najednou upadnu do bezvědomí. Probudil jsem se někde v lese. Nic jsem si nepamatoval. Strašně mě boleli záda skoro jsem se nezvedl ale nakonec se mi to podařilo. Zažil jsem se najít cestu z lesa ale bylo to marné. Byl jsem úplně ztracen.
*Time skip*
O tři týdny pozdějiJe to marný. Nikdy se odsud nedostanu. Najednou jsem uviděl člověka který vypadal celkem v pohodě a tak jsem šel za ním. Najednou mi zmizel před očima asi začínám mít vydiny.
Takže lidi toto je další můj výtvor.
Moc nebudu aktivní protože přece je škola. 😅 Tak to je asi všechno. Tak zatím zdar ponožky!