13°

188 10 0
                                    

Tequila mi vždy chutila. Bol to môj obľúbený alkohol. Ale dnes mi niečo chýbalo.

Ako sa hovorí, v zlej spoločnosti sa ani dobre opiť nedá.

Sedeli sme oproti seba a snažili sa prísť na nejakú spoločnú tému. Teda to som robil ja. Ona ma len skúmala.

,, Kde si robila predtým? "opýtal som sa, aby som nadviazal rozhovor.

,, Všelikde."odsekla nepríjemne a ja som sa zamračil. Tá ženská je nemožná!

,, Ja som napríklad robil v autoopravovni. Ty mi nechceš povedať nič bližšie?" opýtal som sa znovu.

,, Pozri, nepáči sa mi hovoriť o minulosti. Čo keby si mi ty radšej povedal to, čo ma zaujíma? "opýtala sa priamo. Hovorila so mnou priamo a úprimne, za to jediné by som ju zatiaľ dokázal pochváliť.

,, Tebe sa nepáči hovoriť o minulosti, mne zas rozprávať svoj životný príbeh cudzej žene. Mali by sme nájsť zlatú strednú cestu." povedal som jej, keď som sa konečne zmieril s tým, že v jej spoločnosti prežijem dnešný večer. Pozdvihol som pohárik jej smerom a ona chytila svoj.

,, Konečne múdra reč." usmiala sa, štrngli sme si a obaja sme zopakovali rituál pitia tequily.

,, Som celkom dobrý pozorovateľ a musím sa niečo opýtať. V tejto miestnosti na teba pozerá asi 90% chlapov, aj tých zadaných, a ty stále sedíš pri stole so mnou. To ťa až tak zaujíma môj život? "opýtal som sa a ona sa zasmiala.

,, Tvoj život ma nezaujíma, rovnako ako ani teba ten môj. Jednoducho len dnes nemám chuť utekať pred nejakým nadržaným kokotkom, ktorý chce sex. Nieže by som bola proti, ale po minulom zážitku si môj záchranca zaslúži trochu pozornosti. " obaja sme sa zasmiali, pretože sme jej slovám neverili ani trochu.

,, Neverím ti ani slovo, ale asi sa mi lepšie bude piť s tebou ako sám." povedal som jej a zdvihol posledný pohárik, ktorý sme mali pred sebou.

,, Dúfam, že dnes ťa odtiaľto nebudem musieť vynášať." prehovoril som s úsmevom, na čo sme si opäť štrngli.

,, Ak mi nič nehodíš do pitia. " odpovedala mi rovnako. Vyzerala, že piť vie, a tak som sa prestal zaujímať o to koľko sme obaja vypili.

,, Idem nám po ďalšie kolá. "postavila sa, a tak som ju nechal. Nebudeme celý večer piť ma môj účet.

O pár minút sa vrátila s veľa rundami na tácke. Aspoň nebudeme musieť stále behať k baru. Aspoň bola praktická.

,, Aj si niečo z toho platila?" provokoval som ju po minulej skúsenosti. Bola to veľmi pekná žena a chlapom sa páčilo pozívať ju na drinky.

,, Samozrejme, tá tvoja ohrdnutá barmanka ma celkom prepaľovala pohľadom." zasmiala sa a opäť zdvihla ďalší pohár. Chlastala rovnako ako zvykneme my s Barrym. Daisy nikdy piť nevedela. Po pár pohárikoch bola opitá, no to je jedno. Nechápem prečo tieto dve porovnávam.

,, Naši kamaráti sa pred chvíľou vyparili a ja veľmi dúfam, že ich nenájdem u mňa doma. Si ochotný so mnou pokračovať v pití?"opýtala sa priamo a ja som prikývol.

,, Máš šťastie, že som sa mal v pláne rozjebať."povedal som jej úprimne a ona si sadla oproti mne.

,, Na našich podrazáckych kamošov! Toto Tanii nedarujem." povedala a ďalší obsah pohára skončil v jej hrdle. Ako nespočetné množstvo ďalších.

Nakoniec ten večer nebol taký zlý, ako som si myslel. Nestali sa z nás priatelia, ale dokázali sme nájsť spoločnú reč. Dozvedeli sme sa o sebe pár vecí.

Odchádzali sme až okolo štvrtej ráno, obaja mierne pripitý, no zatiaľ sme dokázali normálne odísť. Vonku ma zastavila s tým, že si ešte zapáli.

,, Ty nefajčíš? " otočila na mňa balíček.

,, Nie, a popravde nerozumiem, čo na tom ľuďom chutí." ohrnul som nad tým nosom. Bruno zvykol fajčiť a aj Leona, ale obaja sa od toho ona učili.

,, Ak nemáš nič, cigareta tu ako jediná zostane. Podrží ťa. "pousmiala sa a hypnotizovala ju očami.

,, Tak isto aj rodina. Ľudia, čo sa uchýlia k cigarerám si myslia, že nimi vyriešia svoje problémy. Tak to ale nie je."

,, Ak rodinu nemáš? "pozrela sa na mňa tak intenzívne, až mi naskákali zimomriavky. Nerozumel som tomu, ale jej pohľad v sebe skrýval omnoho viac než som si myslel.

,, Teraz, keď sa z nás stali takzvaný kamaráti, vysvetlíš mi tú barmanku?" rapídne zmenila tému a ja som sa oprel o stenu vedľa nej.

,, Mám za sebou tvrdý rozchod a rozhodol som sa, že bude lepšie vyjebať sa na vzťahy na nejakú dobu." povedal som úprimne.

Ruby ma zišla pohľadom a rozosmiala sa na plné hrdlo. Moju tvár okamžite obsadila zlosť. Tak ja sa zdôverím a ona ma vysmeje? Neviem, čo som od takejto ženy čakal.

,, Prepáč, prepáč, že sa smejem ja len... Teraz si akože zavrhol všetky ženy kvôli jednej? Vieš, že existuje sex na jednu noc, ktorý slúži presne na zabúdanie? Koľko ste vlastne boli spolu? A koľko odvtedy prešlo?"opýtala sa a snažila sa schovať svoje pobavenie. Moc jej to nešlo. Úsmev jej stále skákal na pery.

,, Boli sme spolu skoro 9 rokov a je to už pol roka." odpovedal som jej znovu odmerane. Odpoveďou mi bol jej smiech, čo ma už fakt napálilo.

,, Idem zavolať taxík." zavrčal som nevrlo.

,,Alex, počkaj! "zachytila ma za pažu.

,, Nechcela som byť piča. Vlastne mi to príde celkom zlaté." pousmiala sa: ,,Len som sa nikdy nestretla s chalanom ako si ty. Ešte raz sa ospravedlňujem. "cítil som z jej hlasu úprimnosť a práve preto som sa uvoľnil.

,, Ospravedlnenie sa prijíma. Za všetko. A to si tvrdila, že ospravedlnenia sa nikdy nedožijem." zasmial som sa, narážajúc na naše predošlé strernutia.

,, Nepatrilo to k tomu, ale ber to ako chceš. Dnes ti to dovolím." usmiala sa a vytiahla telefón s tým, že zavolá taxík.

O pár minút dorazil a ja som jej otvoril dvere.

,, Ďakujem. "zlato sa usmiala a nastúpila. V jednej chvíli vyzerala zlato a v druhej ako hlupaňa.

V taxíku najskôr povedala adresu ona.  O pár minút sme stáli prdd rovnakou bytovkou, v ktorej som ju vysadzoval.

,, Ďakujem za dnešok. Nebolo to také zlé, ako som si myslel."povedal som jej a podal jej ruku.

,, Nebolo, možno sa ešte niekedy uvidíme. Ak budeš potrebovať pomocnú ruku so ženami, veľmi rada ti pomôžem." chytila sa mojej ruky a chcela dať peniaze taxikárovi.

,, Je to na mňa, kľudne choď. Dobrú noc. "povedal som jej a ona s poďakovaním vystúpila.

Možno som ju nakoniec zle odhadol. Nejake to vychovanie má.

BojovnýWhere stories live. Discover now