14. Bölüm (DOMUZ GÜLÜŞÜ)

307 10 0
                                    

Bizimkileri gönderdikten sonra odaya çeki düzen verdim ve facebook'a girdim.Birazdolandıktan sonra merakıma yenik düşüp arama butonuna 'Kıvanç Demir' yazdım.Profilinde onun resmi olan kısma tıkladım.Fotoğraflarına baktım.Onunla tanışma tarihimiz 5 ağustos'tu ve 5 ağustos'tan sonra güldüğü fotoğraflar atmaya başlamıştı.Bense hep gülerdim.Öküz ben.

Pek durum atmamıştı.Sadece dinlediği şarkıların durumu vardı.Çok arkadaşı yoktu.Yani muhtemelen çok fazla arkadaşlık istedği geliyordur ama kabul etmemiştir.Klasik Kıvanç.Ben bu çocukla evlenince napıcam bilmiyorum.Tamam, kavgalı olabiliriz ama umrumda değil.Onu seviyorum.

Facebook'tan çıktıktan sonra twitter'a girdim.Yine Kıvanç'ın hesabına girdim.Oha mk. Tam 987.456 takipçisi var.Brssss.Oha lan. ben amerika kralıyla evlensem bu kadar takipçim olmaz heralde.Töbest.
Gözlerimin ağrıdığını hissedince kapattım bilgiseyarı.Işıkları kapatıp gece lambasını açtım ve ranzaya çıktım.

Ama böyle saçma şeylerden kavga edilmezdiki.Tamam, bana inanmamış olabilir.Sinirine yenik düşmüştür belki de.Olamaz mı? Oluur.Saate baktım 10.40.Bu saate uyuyamazdım herhalde.Saçmalık olur.Ranzadan indim ve ışığı açıp çalışma masasına oturdum.

Vakit niye geçmiyordu? Ah, evet.Uykum gelmiyordu, yapacak birşey bulamıyordum da ondan.Kıvanç'ın yokluğu da koyuyor tabi.

Ama yeter artık yaa.Küs kalmak istemiyorum ben.Özellikle de çok değer verdiğim kişierle bozuşmak hiç hoş ve huzur verici değill.Bakın, ben çok manyak biriyim ve yine manyaklığımı kullanarak gidiyorum.Nereye mi? Kıvançın odasdına.Manyağım olm ben.En hakiki manyak.

Dolaptan koyu dar kot pantolon, üstüne askılı arkası azıcık daha uzun salaş üstünde 'LOVE YOU'' yazan beyaz askılı şeyimi giydim.Ayakkabı olarak da beya conackers giydim ve anahtarımla telefonumu alıp odadan çıktım.Sessizce odasına ilerledim.Kapıyı hafifçe çaldım.Birkaç saniye sonra Kıvanç kapıyı açtı.Boynuna sarılıverdim.

Ne biçim özlemiştim onu.Halbuki yalnızca 2 gün olmuştu.Müthiş özlemilştim.Müthişş.En başta şaşkınlıktan sarılamadı.Ama sonra o da bana sarıldı.Odaya aldı ve döndürmeye başladı.
''Kıvaaannnçç.'' kahkaha atarak bağırdım.O da beni özlemişti biliyorum.Beni kendisinden çekip ona bakmamı sağladı.Bana yaklaşmaya başladığında bende yaklaşmaya başladım.Dudaklarımız buluştuğunda birbirimizi açlıkla öpmeye başladık.O kadar özlemiştim ki herşeyini.Dudaklarını,kokusunu....

Oksijen gibiydi.Onsuz yaşanamıyordu.Hala öpüşüyorduk.Yıllardır görüşmüyormuş gibi öpüşüyorduk hemde.Ayrıldığımızda birkaç saniyeye kalmadan tekrar öpüşmeye başladık.Saçlarını okşamaya başladığımda beni popmdan kaldırarak boyumuzu eşit hizaya getidi.bana iyi geliyordu.İlginç bir şekilde iyi geliyordu bana.Çok ilginç bir şekilde.

Ayrıldığımda gülümsüyordu.Ben dişlerimi göstererek güldüğümde gülüşümden öptü.Hay mk. Çok romantiksin.Sexi olmaya çalışarak nefesimi yüzüne hafifçe üfledim.
''Hasss.'' beni yere fırlatıp odadan çıktı.Oha lan.Yoksa, yoksa azdı mı? Yuh ulen.

Odaya geldiğinde gergin gibiydi.
''Odadan çık yoksa sana ço kkötü bişey yapabilirim kendimi kontrol edemiyorum Ayda.''
Koşarak odadan çıktım.Oha.Oha.Oha OMG!
Azmıştı.Azdırmıştım onu.Tam bir gerizekalısın Ayda sen.Başka açıklama falan yok.İdeal bir gerizekalısın.

Odama girince kahkaha tamaya başladım.
''Puahahahahahahah.'' kahkahalar ardı ardına geliyordu.Yerde uzunca güldükten sonra gözlerimdeki yaşları sildim.Gülmekten gözümden yaş gelmişti.

saate baktım 11.40. Ohaaa.Şimdi kontrole gelicekler laan.Şimşek hızında giyindim ve ışığı kapatıp yattım......

*****************************************************************
''Ya hangi alarm bu allah aşkınaa?! Kapatın şunu uyucaaamm.'' gözlerimi hafif araladım.Alarm falan değildi bu.Bu OKUL ZİLİYDİİİ!!!!!
Merdivenlerin olduğunu unutarak atladım ve ayağım ahahhhhh!
''ağağağağağ!!''
Sekeleeye sekeleye dolaptan lacivert dar paça pantolon, üstüne beyaz salaş tişört, lacivert fötr şapka ve lacivert fular aldım.Kot ceket de giydim.ayakkabı oalrak beyaz converse giyip defterleri alıp koşa koşa odadan çıktım.Saçlarımı  taramadığım için ellerimle koşarken biraz şekil verdim.Zaten okul dediğimiz şey en yukarıda olan odalardı.Sınıfla işte. A-121'e girdiğimde derin bir 'ohhh' çektim.Hoca gelmemişti.Cansu eliyle 'gel gel gel güzelim, gel hiç acımıycak' işareti yaparken batı da 'nerdesin olm sen yhaa.' bakışı atıyodu.

Hemen cansunun yanına geçtim.Kot ceketimi falan çıkarma gereği duymadım.Hafif esiyodu ve soğukt.Camlar açık ya zaten.
''Barışmışsınız.''
''Yaa.Evet sorma.''
''Ve şey yaptırmışsın.'' ikimizde kahkahalara boğuluvermiştik.Güldük,güldük,güldük...
''Bugün kaçıyoruz.''
''Nereye lan?''
''Of Ayda.Bugün Cuma.Aa tabi siz bilmiyosunuz.Biz Cuma günleri pencereden kaçıp disko-bar takılıyoruz.''
''Ciddi mi?''
''Yes of course.''
''Oha.Tamam geliyorum.Geliyoruz.Glebilir miyiz?''
''Gerizekalı tabi gelebilirsiniz.Mala bak yaa.Yanlız, dikkat edersen odaların pencerelerinde demir var.''
''Eee.Nası kaçıcaz kzm?''
''Kızların tuvalet penceresinden.Orda da demir var ama ordaki demirlerin ikisi kırık.Gevşiyo.Geçiyoruz bizde ordan.''
''Haaa.Tamam.''
''Kıyafetin varmı?''
''Evet.Koydu annem.''
''Hmm.Tamam.'' içeri bayan bir hoca girince ayağa kalktık.
''NE hocası?'' esnedi.
''Ay vallaq bilmiyom ki.Hep uyuyom ben bunun dersinde.''
Yerimize oturduğumuz gibi bşını sıraya koydu.Vee derss FİZİKK.
Bizim Cansu dersin 30. dakikasında horlamaya başlamasın mıı.Hoca da başını buraya çevirdi.Bende hemen Cansuyu sıranın altına attım.Napiyim.hala uyanmadı ama öküzzz.Hoca bana gülümsedikten sonra tahtaya geri döndü.Bu arada Biz Batı'yla gülmekten ölcektik.Gerizekalı sıranın altında yerle ilişkiye girerek uyuyo.Adafsfsgafs.Sessiz sessiz gülmeye çalışıyorduk.O sırada Batı'dan kocaman bir domuz sesi gelmez mi.O da kendşnş yere atıverdi.Adsgsfd.Ölceemm gülmekteeen.
''hiii hiiii hiiii'' diye ses çıkıyodu gülerken.Daha ok gülememe sebep oluyodu bu ses de.Tenefüs zili çalıp da hoca çıkınca Batıyla anıra anıra gğlmeye başladık.Batı yine domuz sesi çıkardı.
''Hahahahahah hoooooggghhh.'' ses kusuyomuş gibi çıkıyodu.Adfss ölüyom been.
''puahahahahah.Batı bi rahat dur olm yaaahahahahah.'' sonunda gülmeyi bıraktığımızda Cansu uyanmıştı.
''HAngi piç attı lan beni aşağı!''
''Kanka horlamaya başlamıştın bende seni aşağı atmak zorunda kaldım.
Hep beraber tekrar gülmeye başladık.
''Puahahaha<hahahahahahaahhahh hoooooggghh''

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin