Takyon-Melek

331 11 0
                                    

"Antitakyonlar nedir?"den önce, "takyon nedir"?

1. Işıktan hızlıdır.
2. Kütlesi eksidir (imajiner/soyut ağırlığı vardır) Bir toz zerresi bile ondan ağırdır.
3. Enerjisi bizim tersimize AZALMAZ, çoğalır.

Yani sonsuz özenerjisi vardır. Meleklerin bedeni bu NURDAN yaratılmıştır, sonsuz özenerjileri vardır. RUH'un buz kalıpları halinde RUH+LAR'a ayrılması da bu MÜLTİKOPYADAN'dır. Her cinsin ruh+ları aynıdır >>> İnsanınki insan matrisidir >>> Saf-Sad/Safiyyun-hafiyyun-tavaf eden ruhlar halindedir; karıncanınki de ayrı bir matristir. Takyonların da antitakyon diye bir KARŞITI vardır. Bu ikisi "Ether/Esir" denen ve ASIL ADI HOLOGRAM olan bir yapıdan oluşurlar.

Esir >>> KESİR >>> KÜSUR >>> KÜLLİ ŞEY'İN'in diğer adıdır. Madde ve antimadde birbirini YOK ederken illa ki tersine takyon ve antitakyon birbirini HİÇ yok etmez... (Meleklerin sayısını Allah bilir >>> SABİTTİR).

Antitakyonun ÇİFT olarak eşlenik olarak yaratılma nedeni: DİKKAT DİKKAT! Zamanda sadece BİZİM gibi İLERİ gitmesi içindir. Böylece zamanda ileri giden bir SET melek var olmaktadır. Bu melekleri anlamak için SAF ve SAFİYAT (sad) ile ilgili ayetlerden bir kaç örnek yazalım. SAFİYYUN VE SAFFAT DA DAHİL... Sanskritçe SET >>> ARAPÇA SAD (Harf ismi gibi). Anlamı takım set etmek, bir şeyleri SET (Tümce, cümle, haline getirmek vb.).

Saffat 1: Yemin olsun o saf bağlayıp dizilenlere/o saflar tutturup sıraya dizilenlere-o kanatlarını açıp toplayarak uçanlara,
Saffat 165: O saf saf dizilenler elbette biziz.

Fecr 22: Rabbin gelip melekler saf saf dizildiğinde,

Sad 1: Zikir/öğüt/uyarı dolu Kur'an'a yemin olsun ki,

Nebe 38: O gün, Rûh ve melekler saf bağlayıp kıyama geçerler.
Rahman'ın izin verdiği dışındakiler
konuşamazlar. O izin verilen, doğruyu söyler.

Bu son ayetten anlıyoruz ki: RUH (sudan ayrılmış buz kalıpları >>> RUHLAR) ve MELEKLERİN elbisesi+yapısı+dokusu AYNI! RUH'un melekten tek farkı şudur: Melek elbisesini giymiştir. RUH (insan, canlı ve cin ruhları) ise sadece NEFS+CESET elbisesi giyerler. Bu farkı iyice EZBERLEYELİM. Meleğin elbisesi TAKYON, Ruh'un ise bunun üzerine+nefs+beden'dir.

Bazı melekler TEKTİR: Çünkü bu onların eksi ağırlığını BİR BÜTÜN olarak büyütür (Cebrail vb.). Diğerleri de MÜLTİKOPYA=Teksir olarak AYNI türün saf (sıra) ve takı (Askeri birlik gibi manga mangadan oluşan takı >>> MATRİSleri vardır. Azrail gibi >>> Azrail TEK BÜYÜK MELEK değil; her an her canlının (Amip vb) canını alan MÜLTİKOPYA (Safiyyun) melek takımıdır) Bu nedenle Kur'an'da ismi verilmeyip, "Melekül Mevt diye geçer".

NEFS'i olan dediğini yapar. Meleklerin nefsi yoktur ama biz nefs+beden sahibi olarak görsel kimseleriz. Biz HALİFE ve yaratıcıyız. (Kreasyon anlamında, GENESİS anlamında değil) Genesis=HALLAK/HaLİK. Kreatif olan ise >>> MUSAVVİR anlamında (Resmeden, tasvir-tasavvur eden ve hologram=İdeogram oluşturan). Yani yaratıcı kelimesindeki farka dikkat ediniz. (Hayy ve Muhyi; ĞÂNİ ve Muğni farkını anımsayınız). Allah sanatçı (BEDİİ) olduğundan bize de bundan YARATICLIK vermiştir. Oysa yunus balıkları yaratıcı değillerdir (Maymundan da akıllı oldukları halde).

"Rabb'in ordularının sayısını ALLAH BİLİR"=Allah'ın bildiği bir SABİTE bu ayettir.

Müddessir 31.:Hem biz o ateşin muhafızlarını hep Melâike yaptık, sayılarını da ancak küfr edenler için bir fitne kıldık ki kitab verilmiş olanlar yakîn edinsin ve iyman edenlere iman artırsın, kitab verilenler ve mü'minler şüphelenmesin, kalblerinde bir maraz bulunanlarla kâfirler de desin: Allah bununla meselâ ne murad etmiş? İşte böyle Allah dilediğini şaşırtır, dilediğini de yola getirir ve Rabb'inin ordularını ancak kendisi bilir ve o ancak bir öğüttür.

Araştırma ve Makaleler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin