Herkese merhaba, uzun bir zamandan sonra yeniden bir aradayız..umarım okumayı bırakmamışsınızdır. Ve yine umarım iyisinizdir.💜
Yeni yazmaya başladığım bir hikaye daha var bu sefer 7 üyeyi birden içeren the truth untold şarkısından esinlendiğim bir hikaye olacak. Her üyenin ya da her üye için saklı bir gerçek olacak. Umarım o da uzun soluklu ve güzel bir hikaye olur, göz atmanızı İsterim.🙏
Ve son olarak iyi uykular, ve sevdiğiyseniz oylamayı unutmayın. Her oy ben burdayım, seni terketmedim demek.😍
Sizi seviyorum, 사랑해💜Gözlerini açtığında karanlık odaya vuran güneş ışığı rahatsız ediyordu onu. Yanaklarında kuruyan yaşlar onu daha da acınası kılıyordu. Bileklerinin sızısı ile dişlerini sıktı.
Dün yaşanan olaylar aklına bir suyun bardağa dolması gibi aklına doluyordu. Olanca gücüyle bağırdı. " YETER!!! BITIR BU KABUsu!!!!! " Sesi sonlara doğru kısılırken çaresizliğin verdiği duyguyla kabullenmek zorunda kaldı.. burdan kurtuluşu yoktu..
●●●
Önüne konulan sandvice bir göz atıp itekledi masanın diğer tarafına. Sinirli olmaya çalışan Jimin, düz tuttuğu yüzüyle. " Yemek yemelisin, gerçekten sinirleniyorum. "
Arzu, derin bir iç çekerek. " Arkadaşım iyi değil.. üstüne çocuklar.. Ah, cidden berbat hissettiriyor.. " Jimin, sandalyesine yaslanarak endişeli ses tonu ile konuştu. " Jungkook'da menejere mesaj atmış Busan'a gideceğine dair bir kaç günlüğüne.. aradım ama açmadı.. "
Arzu, Jimin'in elinin üzerine elini koyarak. " Jimin, bir şeyler oluyor.. kötü şeyler hissediyorum.. Ya taehyung? O nerede? "
Jimin, ellerinin üstündeki elleri kavrarken gözlerini masaya sabitlerken konuştu. " Bilmiyorum, o da yok.. "
" Jimin, bir şeyler yap.. sence normal mi? Birden kayboluyor ikisi de? "
Jimin, bir elini saçları arasından geçirip geriye doğru tararken derin bir nefes aldı. " Arzu, şu an ne yapayım? Cidden söyle, ne yapayım? Menejer hyung, tae için ihbarda bulunduğunu söyledi.. benim için kolay mı sanıyorsun? Kafayı yemek üzereyim. Etrafımdaki insanları daha fazla etkilememek için susuyorum sadece.. Ama bir yere kadar daha ne kadar susmaya devam edeyim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2
Random1.kitabin bölüm sınırını tamamlamış bulunmaktayız :) 2.kitap ile sizlerleyiz. . Korede bulunan 3 türk ve onların başından geçen olayları anlatmaktadır.. #idol sıralamasında 8. Sırada (05.08.18) #crazy sıralamasında 8. Sırada (08.08.2019)