Cinler

318 11 0
                                    

Şeytan pisliğini açabiliriz?

Ama size şunu öncelikle söylemek isterim:

Yeryüzü METAN, AMONYAK, SU BUHARI ve CARBON OKSİTLERİNDEN OLUŞMUŞ BİR ATEŞ KIVAMINDA İDİ... SAHİPLERİ İSE CİNLER idi. Cinlerin besini bu metan, amonyak, karbonlu subuharı idi. Metan'ı bilirsiniz. Çöplüklerde ve özellikle gaita gazındaki ana madde. Amonyağı da bilirsiniz:

Hani şu küçük abdestimizdeki ana madde. Yani biri büyük abdest diğeri küçük abdest ve bu Cinlerin yiyeceği...

Cinlerin tuvaletlerde yaşadığını biliyoruz değil mi? Neden? Çünkü tuvaletlere ilkel atmosferimizdeki METAN ve AMONYAĞI, üre asitlerini bırakıyoruz. Tuvalet adeta bir CİN LOKANTASI....

Cinler de (daha insan yok ortada), metan amonyak subuharı ve karbon bileşiklerini alıyorlar ve sindiriyorlar. Biliyoruz ki, bu sindirim ATEŞ biçiminde oluşuyor. Bu arada yeryüzü de giderek soğumaya başlıyor. Subuharı bulutları çoğalıp yağmur olunca da göletler oluşuyor. Saniyede binlerce YILDIRIM çakıyor. Bizim metan amonyak, su ve karbondioksitten bilin bakalım ne çıkıyor?

Adenin, Guanin, Cytosin ve Timin, 4 çekirdek asidi. Proteinin ana maddesi Yaşamın ta kendisi... İYİ ama Cinler için bir felaket var: Onların "Pisliği" bizim proteinler oluyor. Bizim pisliğimizi onlar yiyor, sonra da A,G,C,T' yi (Nimeti, ekmeği, yemeği) PİSLİK diye bize iade ediyorlar... İşte size ŞEYTAN PİSLİĞİ diye iki KELİME'nin sırrının küçük bir açıklaması...

Tuvalette sakın ekmek yemeyin? Neden yemek yenmez tuvalette?

Şimdi bizim lokantada, biri gelip de "Şöyle bir bebek ishalini kaşıkla yerse ne olurduk". Kalkar o adamı çarpardık. Tuvaletler de onların "Lokantası" olduğuna göre "Orada ekmek" yersen onlar da kalkar seni çarpar...

Cin şudur: Alın insanlardan bir kısmını, ışık hızıyla iteleyin. Madde iken enerji olacaklar. Enerji insanlara Cin deniyor. Bir de bunun tersi tabii, YAVAŞLATILMIŞ ENERJİ CİNLERİNE DE İNSAN deniyor. Aramızda pek fark yok. Birbirimizin pisliğini yemekten başka bir de hızlarımız farklı. Cin ve insan aslında bir tek varlığın "İKİ AYRI HIZDAKİ" görüntüsüdür. Relativistik olanına Cin (Enerji) diğer yoğun (Madde) olanına da İNSAN deniyor. Yani ikimiz de aynı malız:
E(Cin)=M(İnsan)x c kare'den ibaret. Yani E=M gibi düşünürsen, cin ve insanın mayası aynı... IŞIK (Enerji) tastamam C=300bin km/s hızla gider. Işık ne YAVAŞLAR, ne de HIZLANIR. Yani asla Cinler ya da ışık yavaşlamaz ve hızlanmaz.

İnsan (madde=Proton) yavaş gider ve yoğundur, bir bedendir. Cin (Enerji=Elektron bulutu) hızlı hareket eder ve protonun bedenin çevresinde bir NEFS kabuğu oluşturur.
Serbest bir elektron gibi bir cin varmış. Birgün dünya güzeli bir P kızı görmüş ona aşık olmuş ama p (proton) çok çooook yavaşmış. Elektron da hızını asla düşüremezmiş. Elektron bir çözüm bulmuş...

Sevgilisinin çevresinde bir çember çizerek ve ışık hızıyla hareket ederek sevgilisinden ayrılmamayı becermiş. Cinlerin insanların bazılarını etkilemeleri işte bu yolla oluyor.
Yani bir cin ve insan asla evlenmez. Birbirlerine maddi alemde dokunamazlar bile. Fakat Cin ışık hızıyla o insanın çevresinde yörüngeye oturunca sadece o uğramış kişi o cinni görür (Hatta evlenenleri bile var sanal alemde...)

Gökleri dinlemek cinlere yasaklanmıştı. Melei Ala'daki güvenli (nötr) bölgelere gittiklerinde onları kovalayan şıhab denen mermilerle ölüyorlardı. Bu ani değişiklik yüzünden cinlerin dört ileri gelenleri devriyeler çıkardılar. Devriyeler tüm dünyayı gezerken (Işık hızına yakın bir hızda dünya bir çırpıda gezilebilir) bir devriye Mina dağında şıhaba tutuldular (Taşlandılar). O zaman TEK EMİN YER OLARAK ARAFAT'a sığındılar.

Araştırma ve Makaleler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin