Montauk'un bilen var mı? Vortex'i ya da? Kod adı VORTEX. Bunun sözlük karşılığı var çünkü kökü latince ama çok merak ediyorsanız biraz söyleyeyim. Acaba insanoğlu gelecekteki torunlarının yardımıyla bir TARIK (1N) yapabilir mi? Şimdiki imkanlarla. Bir de , düşmüş bir UFO ile şimdiki imkanları birleştirerek yapabilir miyiz? Bir UFO düşmüş müdür? (İçindeki otopsi yapılıyor ya)
Kimya bilen arkadaşlarınız bilirler ki 164 numaralı element yine kararlı 114, (Elementer tabloda kararlı adalar altalta geldiğinde) 146 ve 164 elementler kararlı adalarda bulunuyor. Hani soygazlar gibi, altalta geliyorlar. Radyoaktif değil, tam tersine çok zararsız ama kurşundan iki kat ağır. O yüzden UFO'ların (Gerçek olanlarının) ÇOK KABA olduğunu bilirsiniz. Sanki dökme demir gibi. Eski Türk havanları vardır ya, çan gibi TARIK öyle bir kabalıktadır.
Bunun nedeni var: Dökme ve bütün olması gerekiyor. Çünkü zamanda geriye gidecek. Her bir parça zamanda geldiği yere dönecek. Mesela kol saatim geri gidecekse kayışı gidip bir timsahın derisi olduğundan timsaha gidecek. Kristali yapıldığı tarihin gerisine gidecek, mekanik aksam, ya hurdacıya ya da toprak altındaki çıktığı maden ocağına gidecek. Gerçek ufo'lar çok ama çok kabadır. Siz o zarif, tuhaf şeylere aldanmayın. Gerçek ufo bir tencere kapağından daha yüksektir. Eni ile boyunun farkı 1:2'dir. İçindeki çalışması ise Nur-35'de anlatılmaktadır. Dhurakhapalam (Tarık'ın Sankritçesi). İşte bu Dhurak+apalam Tarık yani. İşin ilginci Kur'an'da aynı ismi veriyor.
Montauk ile dünyayı yönetmeye kalkışan sistemin engellenmesi gerekiyor. Bu "Öteki bağın" sahiplerinin iğrenç bir planı. Dünyayı yönetmeye hazır BİG BROTHER (Masonuk Büyük birader gibi) ve öteki adıyla Big Boss (Büyük Patron), bir diğer adıyla da BBG (Biri bizi gözetliyor gibi). Bu Kur'an'da da var. "Melei Ala"dan haber hırsızlığı. Şifre şöyle Haber=Data, hırsızlık=çalmak, Mele=Empoze, yayın, Ala=En üst sistemden yayın.
Hani cinler gökte bazı noktalara yerleşirlerdi ya, oradan da melekleri dinlerlerdi. Bu birinci anlamıydı. İkinci anlamı ise magnetosfer, üçüncü anlamı, beyinlere yayın. İşte Montauk iğrenç bir proje. Bir tür hipnoz gibi.
Mele-i Ala, şudur:Beyin kanallarından insanlara mesaj ulaştırılabileceğidir. Zaman yolculuğu nasıl saklanmış bir projeyse, Montauk'ta saklı projedir. Çünkü bundan sonraki bilgisayar kuşağı artık, çekirdek asitlerine dayandırılacak. Yani Adenin, Guanin, Cytosin ve Timin'in olası kombinezon tertiplerinden muazzam bir bilgisayar belleği (milyon Terabyte gibi) sıçraması yapılacaktır. Beşinci kuşak bilgisayarlar insan beyni bazında olacaktır. Yani onrganik hafızalı olacak, mikrochip yerine çekirdek asidi konacaktır.
O zaman da altıncı yedinci sekizinci kuşak bilgisayarlar insan beyniyle benzeşecektir. İşte o günlerde, bilgisayar ile insan beyni arasında 16 frekanstan küçük ve 20 bin frekanstan büyük bir iletişim doğacaktır. Eğer merkezi bir Brain of Brian yapılırsa, DTM'ne bile insanlar dalabilirler uçakla. Bu bilgi maalesef öteki bağın sahipleri tarafından kaçırılmış ve siyonizmin parapsikolojik en üst bölümü b'nit Bniat, B teşkilatında yer almaktadır.
Kur'an'da SAYHA denen bir ses var. İnsanların duyabileceği. Bazen o sayha bir uygarlığı bile yok eden ses topu olabiliyor. (Ad Semud gibi). Bazen de her insanın beynine girebilen bir FONON yani küresel olmayan ses, laser gibi tek bir yönde gidiyor.Şiddetinden bir şey kaybetmiyor. Hava gerektirmiyor. Olay frekans değil, küresel dalgalar yerine ışık gibi enine (Transversal) ses dalgaları oluşturuylorsunuz. Havasız ortamda da duyuluyor. Ay'da okunan Kur'an gibi. Ay'da kur'an okunduğu doğrudur. Tüm kayıt cihazlarında var. Diyelim ki beyinler yanılıyor. İyi de magnetik teypler yanılır mı? Ses bile fonon denen bir parçacık aracılığıyla havasız ortamda istenen kişinin alıcısına iletiliyor. Alıcı dediğimiz ise kulak arkasındaki beynin duyma merkezi. O istasyon irrite ediliyor. Yani kulağa ihtiyaç yok.
Kendinizi bunlara karşı korumanızı sağlayan MECHUL ASKERLER VAR merak etmeyin. Siz onları tanımazsınız ama, onlar "Hiç bir nefis olmasın ki, üstünde gözetleyeni olmasın" (Tarık suresi) ayeti gereği WATCHER'lik görevlerini yapıyorlar. Bu teknolojiyi şimdilik B'nit B'niat uyguluyor.
B'nith B'niath ikisi devamlı beraberdir. Melei Ala teknolojisi. Melekleri cinlerin dinlemesi, melekten meleğe haberin de gitmesi. Siyonizmin en tepesinde ÜÇ MAJİSYENR vardır. Bunlar işte siyonizmin PasTiMESSENGER'leridir. Bu isim de Walhalla ve Wanen (1N) gibi geleceğin isimleri. B harfleri BRAİN demek
Yazar:
Hans von AibergKaynak:
http://hanifislam.free.fr/sohbet/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Документальная прозаLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...