Nikola Tesla 2

338 11 0
                                    

Bir belge var adının Kamuran veya Kâmran olduğuna ilişkin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir belge var adının Kamuran veya Kâmran olduğuna ilişkin. Nikolai adını "Osmanlılardan Şeyhülislam'dan kaçmak için" aldığını bildiriyordu önceki KMA'lar. ABD'de ona Nikolai demiyorlar. Cameron diyorlar. Bunu bizzat Tesla istiyor. Çünkü kaçmak için SAHTE EVRAK'a Nikolai diye yazdırınca Boşnaklara karışan Şeyhülislam (Sancak eyaleti yönetmeni aynı zamanda) Sırp kabul ederek işine karışmıyor. Ölüm emrine varacak kadar ileri gidiyor Şeyhülislam. Bir gece Karadağ'dan gemiyle "Sırp ve Hristiyan" görünerek Trieste'ye kaçıyor. Oradan da kömürlü gemide ateşçi olarak bedava niyetine ABD'ye göç ediyor. Ellice adasında soruyorlar: "Senin başka bir adın vb. daha var mı?" diye. O da Kâmuran diyor. Cameron diye yazacak gibi oluyorlar ama "DELİL" yetersiz olduğundan yazmıyorlar ve Nikolai olarak kalıyor (Hansel Heiberg = Alias Carlos M. Allende anıları).

Tesla'm benim kendini HİÇ asla reklam etmedi ve kaynadı gitti. Bütün bilim adamları onun karşısında korktular ve ADINDAN asla söz etmediler. AC'yi bulması bile (Trafoyu) BİR DARBEDİR. Biz DC değil, AC kullanıyoruz (Doğru akım yerine Alternatif akım). Fluoresan lambalar, IR uzaktan kumandaları, sayısız ve halen esrarengiz bir çok “Remote Control” aygıtı. TV tüpü ve buna sürülmesi gereken çinko sülfür. Görüntü lambası. Tarama çizgiler (Izgara), UHF bantından verici... Yüz değil bin buluşu var. DG-20 bile onun dev bir çiziminin "Mikronize edilmiş" halidir. Stabilium'un hesaplanması (Bu 114 sayılı elementin GELECEKTEKİ adıdır).

Jessup'a UFO motorunda yüksek artı alandan nasıl ELEKTRİK akımı çekeceği projesi...
Bütün bunları yaparken, Edison ise REKLAM da REKLAM ve bir tek şeyi bulmuştu : Şu bildiğimiz termik ampulü. Redresör ile zayıf da olsa yanıyordu. Varsa yoksa Thomas Alva Edison! İnsanlığın gururu, insanlığı, KARANLIKTAN ve gaz lambalarından kurtaran DEHA! Edison sen bir tanesin! Tesla kim? Ha şu Sancak vilayetinden gelen çömez, yamak mı? İltica etti ABD'ye. Yeşil kart bile verdirmediler. "Kaçak" durumunda onu hep "Ellerinin altında tuttular" EDİSON National Hero! O bu şantajları yaptı. Kaçak Meksikalı rençberler gibi çalıştırdı, ya da azad edilmemiş köle gibi...

REKLAM'ın gücüdür bu! Reklam öyle bir MONTAUK'tur ki... Montauk'un özü, çekirdeğidir. Hans ve Tesla REKLAM yapmayacaklar asla! Meçhul asker olacak onlar. Yerli Edison'lar çıkacak. Ne kampanya ne reklam! Onlar kazanacaklar... Ve Tesla'lar, Hans’lar kaldırımda yatıp kalkan ressamlar gibi... Yaşarken "Ana avrat küfür edilen, akademik kariyeri tartışılan, kuşkulanılan ve korkulan (tıpkı Tesla'dan korkulduğu gibi) ve HİÇ SÖZÜ edilmeyecek biri olacaktır.
Ancak KEHF'den çıkınca TESLA'ların birer ZÜLKARNEYN olarak KUR'AN'da bahsedilen KİMSELER oldukları anlaşılacaktır. Tesla hiç reklam yapmadı. K.M. Allein idi zaten, saklıydı. 1N dedi gitti. Mezarı yok, kimbilir nerede? Tesla nerede? 70 cm. toprak altında mezarda mı? Yoksa tam tersine 70 cm. yukarıda mı?

Tesla 5 kuruşsuz yaşayanlardandı. Sanırım Westinghouse ile ortak olmuştu ama, tüm mal varlığını hayır işlerinde sıfırladı. Tesla çok büyük bir insandı. Şu masanın üzerindeki herşey onun. AC trafosundan, monitöre gelen akım, monitördeki görüntü lambası ve tüpün kendisi. 1900 yılından önce gel sen bunların tamamını icat et.

Ben de biraz sırlı sayılırım. Beş kuruşsuz öleceğimi de biliyorum. Tesla ile aynı kader bu... Dünyadaki en fakir bilgin kim biliyor musunuz? Benden fakir biri var. Hawking, bir tekerlekli sandalyesi ve boşandığı eşine / çocuklarına verdiği akademik servetiyle malul emekli maaşı var. Kraliçeden asla para almadı reddetti. Nobel'i alsaydı o zaman biraz zengin olurdu. Altındaki Casio tekerlekli sandalye+bilgisayar hediyedir. Zaten istese de PARA yiyemez. Hawking'in sağlık durumu iyice kötüleşiyor
GINGER’ı Jana unutturdu. O isterse, babamın adını bile bana unutturur. Ginger yürüyen bir ayakkabıdır, bir ayakkabı-otodur. Şimdi kapış kapış gitmesi gerekirken, satışı sıfır... Yine paranormal bir şeyler mi oluyor dersiniz? Bu Dabbet’lerin olduğu yerde NORMAL diye bir şey olamaz zaten!

TESLA mesela... TV'yi bulan tek kişi... Ama onun adı yok başka bir yığın ad-isim var onun yerine... Ampul=Edison... Haydi canım sen de... Katot tüpü, TV tüpü, likid kristal, remote control, bobinler, alternatörler, transformatörler (elektrik santralleri), alternatif akım, TV cihazının ta kendisi.
Ben Magnetron’u buldum. Çabuk yemek pişiriyor, 2 ile 10 dakikada... Ama ben iki saniyede biftek pişiren teknolojiyi de bir fuarda sundum. Teslanın çalışmaları neden tekrarlanamıyor? Böyle bir şey işte... O cihazı benden başka kimse çalıştıramıyor. Bir gitardan 200 değişik ses gelir mi? Var elimde ve benden başkası da çalamıyor, imal edemiyor... Hepimiz birer minik Tesla'yız aslında. Herkes bir diğerinden bir konuda üstündür, bir konuda da gizemlidir. Her nefs/insan bir başka kitaptır. Bu iş böyledir işte...
Biz KÜLLİ bir nefsin ve RUH'un yüzmilyarlarca insan ve canlıya bölünmüş ŞUBELERİYİZ dostlar. Adlarımız ise ben, ben o. Ama aldanmayın. Asıl adımız BİZ iyi de biz, siz onlar da var... Mesela melekler falan... Onları da içine alan sistemin adı şu: BİZLER.

Allah ne diyor? İnna=Biz+LER... "Zikri BİZ+LER indirdik, onu korumak da BİZLERİN işidir". Şu BİZ değil de BİZLERİN sırrı nedir ki? Kaç Allah var diye düşünmemek gerekir. 1 ve 0 ikisi BİZDİR. Yaratan ve yaratılan (Halik ile Mahluk, Hallak ile H=alk) BİZLER'dir. Enel Hak=Ben Allah'ım dememek için İnnel Fil Hakika dememiz gerekir. “Ben yokum biz varız”dan öte BİZLER varız... Bencillik yok HANİFin işi SENCİLLİKTİR. Alıcı değil VERİCİ'dir Hanif. Bir kez değil İKİ KEZ SELAM (Barış) dileği verir. Selam ve Selam der Sabıkun'da... Bir aşağıdakiler de "Selamün aleyküm" derler. Bu böyle ayırt edilmiş. Ayırdeden de KUR'AN. Hanif Selam vesselam der... Nurün ala nur der. İslam tek selam, Haniflik ise KATMERLİ zıdni selam'dır: Selam vel Selam!

Yazar:
Hans von Aiberg

Kaynak:
http://hanifislam.free.fr/sohbet/

Dip Not:
* Aynı Kitapta "Nikola Tesla"    Araştırma ve Makaleler 1'e Bakınız.

* Sonraki Bölüm "Nikola Tesla 3" Araştırma ve Makaleler 3'e Bakınız.

Araştırma ve Makaleler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin