Ruh

336 11 0
                                    

Nahl 1-2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nahl 1-2. Allah'ın emri geldi. Onunla yüzyüze gelmekte acele etmeyin. Tüm varlığın tespih ettiğidir o Allah. Arınmıştır onların şirk koştuklarından. Kullarından dilediğine, melekleri, emrinden olan ruh ile şöyle diyerek indirir: "Gerçek şu: Benden başka ilah yok, o halde benden sakının!"

"Ruh Rabbin emrindendir" uyarınca, Emir, Ruhların bulunduğu "Berzah" aleminin diğer adıdır. Bir adı da Emir Alemi'dir. Yeri ise Sur borusunun (Horn Hole) içidir. Bir günün 50 bin yıl olduğu bir günde, Allah'ın emir ve kazası bizlere iner. "Onlara bir süre tanı, az bir mühlet ver" anlamında... Ruh ve temsil ettiği akıl Horn Hole içinde ve Kalu Bela denen zamanda HEMEN Allah'a döndü. Allah Ruhun HEMEN GELMEMESİ için bir de NEFSİ giydirdi ona. Ruh hemen dönemedi, çünkü Nefs tam tersine Allah'tan kaçmaktadır. İşte 7 anlamından biri olarak "yüzyüze gelmekte acele etmeyin" cümlesini yorumladım.
Melaike =Çoğuldur ve çoğullar DİŞİ olarak yapılır, yoksa melekler dişi değildir (erkek de değildir). Melekler ÇOĞUL ve RUH ise SADECE BİR TEK, yani TEKİL'dir. Daha önce söylemiştim: Bir sinek ve bir gül ile AYNI BİR TEK RUHU paylaşıyoruz. Tam bir PAYDAYIZ. Nefs ise o global ruhun bir yerinden tutunuyor ve sanki AYRI imiş gibi düşündürüyor, oysa nefs denen elbise çıkınca, yani nefs/cesed ölünce ruh denen kuantlaşmamış takyon yapıya döneriz. Doğmamış bir ruhun, örneğin eşim ben ve kızım ayrıca kızımın kanaryası (erkek), hepimiz doğmamış ve bedenlenmemiş olduğumuzda "KARDEŞİZ", kardeşten öte bir tekiz ve cinsiyetimiz de yok. Kızım kız değil, benim kızım değil, kanaryası da erkek değil, üçümüz de CİNSİYETSİZ kardeşiz. Kardeş derken bile bir ayrılık oluşturuyorum aslında... Bir hamuruz hepimiz. Cebrail ile kelebek ile çimen ile biz TEK RUH'uz. Üstelik Şeytan'ın ruhu da bunun içinde... O yüzden "İnsandan ve cinden ŞEYTAN" oluşturulması mümkün oluyor.

Bunlar bize unutturuldu. Yani biz biliyorduk herşeyi/son nefeste de yeniden hatırlayacağız. Doğum-ölüm arası bu fasıla ve molada unuttuk sadece... Unutturulduk ki, "Sınav yerine gelsin".

Maddemiz ölümlü bir 70 kg ceset, ölümsüz olan ise kök içinde eksi 4900 kg olan bir EKSİ BEDEN, ölümsüz beden. Allah'ın bir günü bizim saydığımız bin, 50bin yıl vb. olunca, bizim bedenimizin ötesindeki "Bilinç denen aynadaki gibi bir ağırlığı olmayan o beden çok önemli". O ölümsüz hayat sahibi, beden ise ölümlü bir ömür sahibi. Tabi kare kökünü alırsanız, V-4900 kg= 70i kg olur, bu ruhunuzun ağırlığıdır.

Nefs denen şey Kirlian fotoğraf alanında gözlemlenebiliyor ruh ise kompleks sayılardan kuruludur. Bedenin biyolojik, nefsin dualitik ve bilincin ise salt psikolojik özellikleri vardır. Şu farkla ki , beslenme, savunma ve üreme motivasyonu yoktur. (Nefs ile ya da bedenlenme ile gelen bir durumdur bu üç temel içgüdüler). Ruh ise inanılmaz motivasyonlarla doludur. Bilim yer içer, Allah'a kuldur bununla kendini savunur ve üreme içgüdüsü yerine habire zikreder durur (Bu nefes almamıza eşittir). Bunları belirleyen felsefeler değil Takyon teoremidir.

Takyon (Nur, yani sonsuz özenerji), maddeye (Tardyon) girişim (İnterferens) yaptığında ortaya biyelektromagnetik Kirlian AURA beden saçaklaması çıkar.
Meleklerin pili bitmez, bir pil 2-4-132 olur. Yani bir melek 2000 tane olarak (Aslının) saf=Safiyyun, Saf ve Saffat sureleri) sıra ve askeri bölük gibi mülti-kopyaları oluşur.

Araştırma ve Makaleler 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin