Au trecut luni intregi de cand am ajuns in Maroc si imi place.Dar...e ceva ce nu-mi da pace.Ma gandesc la Matei.De luni de zile.Imi este dor de el.Trebuia sa-i spun ca-l iubesc cand am avut ocazia.Trebuia sa-i strig in fata nemultumirile si sa plec.Am fugit de el...Pentru ca a fost...absorbit de ea.Il urasc pentru ca nu-l pot ierta.Nu l-am mai atins de un an,de cand sunt aici.
*Flashback*
Mergeam pe holul facultatii si m-am izbit fara sa vreau de un corp de barbat bine facut.Imi cazusera ochelarii si nu vedeam nimic dar mirosul persoanei din fata mea era prea cunoscut.Asa ca mi-am desclestat pumnii si mi-am rasfirat degetele pe pieptul lui si ca un orb am inceput sa explorez.Am urcat spre gat si am atins marul lui Adam,am intins degetele catre fata mangaindu-i barba mica si am tresarit.Rosise.Fremata.Dupa patru ani,fremata sub atingerea mea.Apoi m-am intins spre ochi si spre frunte.Cicatricea.Era el.Matei.Barbatul pe care il iubeam de cand stiam ce e iubirea.Mai inalt ca mine.Brunet,ochi negrii si gene lungi.Cu o cicatrice adorabila pe frunte.I-o facuse sora lui mai mica cand erau copii.Era tot ce iubeam si uram si nu stiu de ce am facut ce am facut.M-am ridicat pe varfuri si mi-am intins gatul catre fata lui si l-am privit ochi.Era trist.
-Ce ni s-a intamplat?
-Ea ni s-a intamplat,am spus si i-am luat ochelarii pe care ii ridicase,din mana si am plecat.* End of flashback *
De ce am gresit asa?Amandoi.Trebuia sa stiu ca niciodata nu va alege intre noi.Ma iubea doar la nivel declarativ.Mereu a fost asa.De ce se intoarce amintirea lui mereu si mereu?De ce s-a intors el?Ar fi trebuit sa-i spun ce simt...Ca sa fiu fericita aici trebuie sa las in urma trecutul.O sa-i scriu...
Cred ca sunt vreo 5-6 persoane care citesc cartea asta regulat si chiar as vrea sa stiu daca va place.Scriu pentru ca imi place dar daca am si pentru cine sunt cea mai fericita.Astept pareri :*
CITEȘTI
Egalitate?
RomansaO poveste a unei femei libere care invata sa traiasca dupa legile islamice...Pe drumul dur al emanciparii,va intalni iubirea si asta o va schimba pentru totdeauna