18-İTİRAF

8.8K 437 40
                                    

Zehra'nın anlatımına da yer verdim bu bölüm.

Keyifli okumalar dilerim..

¦~İTİRAF

Günçiçek

"Biz Serkan'la öpüştük!"

"Ne?" diye şaşkınlıkla soludum.

Irmak gözlerini kaçırdı hemen. Buna inanması çok güçtü. Irmak ve Serkan.. Her daim birbiriyle didişen iki insan..

Ben şaşkınlığımdan kurtulamazken Irmak, "Ya, bir anda oldu anlayamadım bende!" diye isyan etti.

Kafamı sertçe iki yana sallayıp o şok halimden çıkarken ona şefkatli bir gülüş sundum.

"Biz de Asaf'la öpüştük," dedim.

Irmak bana bakakalırken ona muzipçe gülümsedim. İkimiz de bir anda kıkırdadık.

"Buna inanamıyorum, bay ukalayı öptüm!"

"İnan bende inanamıyorum, sonunda Asaf'la birlikteyiz!"

Irmak hemen ona detayları anlatmamı istedi. Ona baştan sona her şeyi anlatırken çok mutluydum. Adeta içim içime sığmıyordu. Ben ona detaylıca her şeyi anlattıktan sonra bu sefer onun anlatmasını istedim. Irmak'ın neler yaşadığını anlatırken resmen gözlerinin içi parıldıyordu. Arkadaşımı mutlu görmek hoşuma gitmiş ve beni de mutlu etmişti. Onun için seviniyordum. Belki kalbinin kırıklığını Serkan düzeltebilirdi.

🌸

Irmak gideli bir saatten fazla oluyordu. Odamda vakit öldüremediğim için aşağıya inmeye karar vermiştim. Odamdan çıkarken birtakım bağırış sesleri duydum. Zehra'nın odasından geliyordu. Kaşlarım çatılırken dikkat kesildim. Çünkü benim adım geçmişti.

Fazla bir şey duyamadığım için biraz yaklaşayım istedim fakat tam o sırada Zehra kıvılcımlar saçan bakışlarla odanın önünde belirdi. Öylece yerimde kalakaldım. Bana her zamankinden daha düşmanca bakıyordu.

"Sen,"dedi tükürürcesine.

" Senin yüzünden oldu! "dediği an üzerime saldırdı.

Aniden üzerime atılınca neye uğradığımı şaşırdım. Hızla boğazıma yapışıp sırtımın duvara çarpmasına neden oldu. Elleri boğazımı öyle sert sıkıyordu ki nefes alamıyordum.

" Bırak! "dedim güçlükle.

" Senin yüzünden oldu! "diye nefretle söylendi.

" Bı-rak beni! "

" Sen ayırdın bizi çilli düdük, sen! Sana bunu ödeteceğim! "dedi hırsla.

" Zehra! "diye bağıran sesle birlikte gözlerimi Asaf'a çevirdim. Asaf anlık şoka uğrasa da hızla kendine gelerek Zehra'ya doğru atıldı. Onu üzerimden zar zor çekerken boğazımın serbest kalmasıyla delicesine öksürmeye başlamıştım. Elimi ağrıyan boynuma götürüp ovaladım. Asaf o sıra yüzümü avuçları arasına aldı.

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin