Øhh....hej

116 7 0
                                    

Vi kunne høre nogen grine og snakke meget højt.

'' OMG!! DET ER DEM! '' skreg Selina og med et stoppede stemmerne og en masse fodtrin kom tøffende hen mod døren. Døren åbnede og fem forvirrende hoveder kom frem.

'' Øhhh....hej '' jeg vinkede stille og smilte. Selina var mærkeligt nok stoppet med og græde og stod nu og smilte over hele femøren. Drengenes fem forvirrede hoveder ændrede sig hurtigt til fem smilende hoveder.

'' hey det er jer fra little things. Ikke ? '' spurgte niall smilende.

'' Øhh...jo det er os '' smilte jeg.

'' Øhh..niall hvad snakker du om '' spurgte liam tror jeg nok.

'' De stod lige der hvor jeg sad da vi San little things '' smilte Niall. Liam nikkede forstående med hovedet.

'' Når men kom dog ind '' sagde Harry og skinnede de andre drenge væk fra døren så vi kunne komme ind.

'' Tak '' mumlede jeg og gik ind.

'' Når hvad hedder i? '' spurgte Harry.

'' Jeg hedder Sofie og hun hedder Selina '' svarede jeg og pegede skiftevis på mig og på Selina

'' Er der noget i vejen med din veninde? '' spurte Louis.

'' Hvad? '' jeg vendte mig om og kiggede på Selina der bare stod og smilede.

'' Hun er stor fan '' grinte jeg.

'' Når okay '' grinte Louis

Jeg havde allerede fået et godt indtryk af Louis og niall og Harry.

'' Når men set jer ned '' sagde Niall og pegede på to sofaer. Jeg trak Selina med ned i den ene og drengene satte sig i den anden.

'' Hvor gamle er i? '' spurgte Niall.

'' Jeg er 19 '' svarede Selina.

'' Og jeg er 20 '' svarede jeg.

'' Arhh okay '' sagde Niall og nikkede med hovedet.

'' Når Selina hvem kan du så bedst lide af os drenge? '' spurgte Harry og slog armene ud.

'' Niall '' svarede Selina stolt. Jeg undslap et lille grin og det samme gjorder Niall.

'' Okay....når hvad med dig Sofie? '' spurgte Harry.

'' Øhhh.....det ved jeg ikke helt men hvis jeg skulle vælge var det nok dig '' smilte jeg.

'' Feeeedt!! '' sang Harry og rejste sig og gik hen og gav mig en High five. Resten af tiden snakkede vi bare om alt muligt og vi grinte og fjollede indtil mig og Selina skulle afsted.

'' Det var hyggeligt '' sagde Harry da jeg krammede ham farvel.

'' Ja det var hyggeligt '' smilte jeg og trak mig ud men han tog fat i mit håndled og gav mig en seddel.

'' Hvad er det? '' spurgte jeg ham.

'' Det får du af se. Men du må først åbne det når du kommer hjem. Okay '' svarede han og jeg nikkede. Jeg sagde farvel til alle de andre og ventede på at Selina var færdig med at sige farvel.

'' Når farvel '' sagde vi da vi gik ud af døren.

'' OMG BEST DAY EVER!!! '' råbte Selina da vi var kommet ud.

'' Ha ha ja det var det vel ''

'' OMG er du ved at blive Directioner! ''

'' Hvad? Nej! ''

'' Jo du er ''

'' Nej Selina ''

'' Jo Sofie. Indrøm det nu bare ''

'' Okay fiiiint. De er vel meget søde '' det sidste mumlede jeg.

'' Jeg vidste det!! '' sagde Selina glad og krammede mig. da vi kom hjem til mig sagde vi farvel og Selina gik hjem til sig selv. Jeg tog hurtigt nattøj på og børstede tænder og gik i seng.

() () () () () () () ()

Og der fik vi 2 kapitel. Håber i kan lide det❤️

- ida💎

My LoveWhere stories live. Discover now