6 skyrius

16 1 0
                                    

Trečiadienis

Jau antra diena kai demonas nesirodo mano namuose nors ir tikėjausi, kad jis pasirodys. Galbūt jis daugiau man nesirodys. Aš nebijau nei jo, nei jo brolio, kurio dar nebuvau sutikusi.

###

Po pamokų laukiau klasiokės Emmos prie mokyklos durų. Mes susitarėme kartu nueiti į kavine ir praleisti laika drauge Netrukus ji pasirodė ir ėjome į artimiausia kavinukę.

- Tai.. turi su kuo nueiti į helovyno vakarėlį šį penktadienį?- nedrąsiai paklausė mergina.
Per demoną net pamiršau apie vakarėlį, apie kurį svajojau jau ilgą laiką.
- Eisiu su broliu.. galbūt norėtum eiti kartu?- paklausiau atsisėsdama prie staliuko.
- Taip žinoma,- šyptelėjo Emma.
Ilgai laukti nereikėjo ir atėjo padavėjas. Niekada neesu mačiusi čia jo seniau. Vaikino šypsena pasirodė tokia paslaptingai žavi. Lyg mane užkerėjo.
- Panele?- padavėjas žvelgė į mane.
- Mh...m taip?- kokia gėda..
- Ar ko nors užsisakysite?
- O taip.. man airiškos latte,- šyptelėjau.
Jis linktelėjo ir užsirašęs užsakymus išėjo savais keliais. Vis dar nesupratau kas man pasidarė. Tas vaikinas mane užvaldė. Bet... kaip? Galbūt tiesiog nebuvau mačiusi tokio gražaus vaikino... Tai normalu mano amžiaus merginoms.
- Tam padavėjui kritai į akį,- sukikeno Emma.
- Kodėl taip manai? Nemanau, kad toks žavus vaikinas susižavėtu manimi,- sušnabždėjau merginai.
- Turbūt juokauji! Tu visų vaikinų svajonė!- kiek per garsiai pasakė, net keli žmonės atsisuko į mus, o aš tuo tarpu užsidengiau veidą.

#####

Mes jau ruošemės išeiti, bet padavėjas mus sustabdė.
- Hey.. koks tavo vardas?-  kreipėsi į mane padavėjas.
- Amira,- jaučiu kaip įkaista mano skruostai.
- Malonu susipažinti su tavimi, Amira. Mano vardas Leo. Galbūt norėtum duoti savo numerį?- sukikeno.
- Taip, kodėl gi ne?
Leo davė rašiklį ir užrašiau savo numerį jam ant rankos.
- Iki pasimatymo, Amira,- mirktelėjo.

Išeinant iš kavinės Emma pradėjo šaukti :
- Sakiau kad tu visų vaikinų svajonė! Tu jam patinki!- pradėjo krykštauti kaip maža mergaitė.
- Ir ką su tavimi darysiu,- atsidusau.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

In The DarkWhere stories live. Discover now