Kapitola 5. - Příprava na nákupy

234 17 3
                                    

Ahojte lidi, omlouvám se, že jsem dlouho nepřidala. Proto tady máte delší kapitolu. Doufám, že se bude líbit.

POHLED BARBARA

Ráno mě z postele vytáhla úžasná vůně. Přišla jsem dolů a uviděla talíř plný lívanců. Mňam. U stolu seděl Harry a Niall. Nandala jsem si plný talíř té dobroty. ,,Dobré ráno," pozdravila jsem. ,,Se divím, že ještě mluvíš, potom, co si předvedla v noci," řekl mi Harry a dál se věnoval svému jídlu na talíři. ,,No a co. Dívali jsme se na horor a pak se mi zdála noční můra," odpověděla jsem mu. ,,A co se ti zdálo?" optal se mě Niall. ,,Ale taková hovadina. To tě nezajímá," odpověděla jsem mu a konečně se pustila do jídla na talíři. ,,Ale zajímá," řekl Niall a nasadil štěněčí pohled. ,,Já ti to někdy řeknu, ale ne teď. Mám hlad," řekla jsem mu a už si dávala do pusy veliký kus lívance.

,,Dobré ráno," pozdravil Liam. ,,Dobfé," odpověděla jsem mu s plnou pusou. ,,Jak si se vyspala? Já úplně božsky. Celou noc jsi vřeštěla jako pavián. Je tohle normální?" zeptal se mě Louis, který si to šinul hned za Liamem. ,,Jo jo, to mi povídej. Nevyspal jsem se do krásy." oznámil nám Zayn. Já jsem se jenom usmívala jako andílek a mlčela jsem. ,,No to máš svatou pravdu. Vypadáš hůř než moje babička. A to je co říct. Viď Barb," ozvala se Ann. ,,Jo no. Tvoje babička je strašně hnusná," odpověděla jsem jí. ,,Teď jste mě urazili," řekl na oko uraženě. Dál jsme to neřešili a v klidu jedli.

,,Co budete dělat?" zeptala jsem se kluků, když jsem dojedla. ,,Nic," odpověděli sborově až na Liama. ,,Mě přijde přítelkyně Sophie." ,,Super můžete jít s náma nakupovat," řekla jsem jim nadšeně. ,,Všichni?" ptali se všichni. ,,Jo všichni a žádné odmlouvání. Do 11 hodin ať tady jste. Jinak si mě nepřejte! Já jdu do pokoje. Zatím pa," oznámila jsem jim a odešla.

Došla jsem do pokoje a rovnou se zamkla v koupelně. Umyla jsem se, vyčistila zuby a pleť a nalíčila jsem se. Když jsem vylezla z koupelny bylo už za 5 minut 11. Sakra už zase nestíhám. Rychle jsem na sebe hodila první co jsem našla. Doběhla jsem dolů a nikde nikdo. No počkejte a to jsem nestíhala. Podívala jsem se do obýváku a tam Ann s Louisem v náručí. Dívali se na Titanic. Zrovna tam byla scéna, kde se Titanic potápí. Louis brečel jako malé mimino a Ann se mu smála. Crrrrr. Jé někdo zvoní, tak půjdu otevřít. Ve dveřích stála dívka s dlouhými hnědými vlasy a hnědozelenými oči. To bude Sophie. Určitě je to Sophie, jako správná directionerka musím mít přehled. ,,Ahoj jsem Barbara Higgins. Ty jsi Sophie Smith, že?" představila jsem se a napřáhla ruku. ,,Ano," odpověděla mi a potřásla si se mnou. ,,Pojď dál. Jdeme nakupovat. Můžeš s náma jestli chceš," nabídla jsem ji a šla nahoru. ,,Jestli nebudete venku až napočítám do 3 tak si mě nepřejte!" oznámila jsem jim a začala počítat. ,,1," ven vystřelil Liam. ,,Dole už je Sophie," řekla jsem mu a počítala dál. ,,2," ven vyběhl Niall a za ním hned Harry. ,,3," a nic. Zayn nikde. No počkej až tě najdu. To si vypiješ.

POHLED ZAYN

Na snídani nám Barbara oznámila, že jdeme nakupovat. Super. Alespoň si koupím nový hřeben a lak na vlasy. V noci jsem toho moc nenaspal. Tak se vyspím teď. Je 9 hodin, to stihnu.

Asi jsem zaspal protože je půl 12. Sakra. Rychle jsem na sebe hodil kalhoty, tričko a mikinu a letěl do koupelny se učesat. ,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ," na obličeji jsem měl knírek, brýle a jizvu jako Harry Potter. No to si snad někdo ze mě dělá srandu! Vylítl na chodbu a tam se všichni váleli po zemi. To jsem až tak srandovní? Asi očividně ano, když se tady všichni válí na zemi. ,,Kdo mi to udělal?" Nikdo neodpovídal. ,,To se zeptej tady mladé dámy," řekl mi Liam, když se dosmál a ukázal na Barbaru. ,,Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí," vyplázla na mě jazyk a začala utíkat. Jelikož jsem rychlejší a ona má jehly, hned jsem jí dohonil a začal lechtat. Málem se počůrala smíchy. ,,To si nechte na potom. Tady máš odličovač a udělej ze sebe člověka. I když ty nevypadáš jako člověk nikdy," řekla mi už zase nevrlá Ann. Ta holka je divná, ale je hezká. Bože Zayne, na co to myslíš, vždyť máš Perrie. Odlíčil jsem se a mohli jsme vyrazit.

POHLED LOUIS

Po snídani jsem si zapnul TV. Dávali Titanic. Tak se na něj kouknu. Asi v půlce přišla Ann. Je půl 11. Mám ještě půl hodiny. Snad to stihnu dokoukat. Proč je Titanic tak smutný? Válel jsem se tady po Ann a brečel jako malé dítě. Už nikdy se nebudu dívat na Titanic. Trauma na celý týden. Achjo. Zrovna přišla Barbara. Je 11:05. Barbara vypadala jako, že za chvilku vybuchne smíchy. To by mě zajímalo proč. Hmm nebudu ji řešit. Když jsem se znova otočil už tam nestála a zeshora se ozývaly hlasy. ,,Ahoj Louisi s kým se to tu objímáš?" ,,Jé, ahoj Sophie. To je Ann Collins, kamarádka Barbary. Kde jsi se tady vzala a kdo ti otevřel?" zeptal jsem se jí. ,,Barbara. Moc milá dívčina." ,,Aha," odpověděl jsem jí. Po chvíli přišel Liam a hned se šel se Sopie mazlit. Blé. Když si vezmu, že to samé dělám s Eleanor. Dvojité blé. Přišel i zbytek, ale bez Zayna. Určitě už zase zaspal. Zanedlouho se ozval křik. Co tomu chudákovi udělali? Sborově jsme se zvedli a vyběhli nahoru. To co jsem viděl mě rozesmálo. Zayn s knírkem, brýlema a jizvou jako má Harry Potter. Ze smíchu jsem až brečel. Pak mě ještě víc rozesmálo, když Zayn začal honit Barbaru. Liam je hrozný práskač. Když už jsme se uklidnili a Zayn ze sebe udělal Zayna, mohli jsme vyrazit. Jeli jsme dvěma auty. Já jsem jel s Liamem, Sophie a Harrym. Zbytek jel s Barbarou.

Dreams come trueKde žijí příběhy. Začni objevovat