Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz...
Benim adım Ece 19 yaşındayım.Tolga adlı sevgilim var.Onu çok seviyorum.Hergün geziyoruz.Eğleniyoruz.Ama aşkımız bitecek diye çok korkuyorum.İnşallah ayrılmayız.Benden ayrılmaz diye her gün dua ediyorum.Onu seven tek ben değilim.Melis adlı bi arkadaşımda onu seviyo.Benim bırakıp onla çıkar diye korkum var.Günlerden pazar.Tolga ile gezmeye metroporta gidik ve orda Melis vardı.Onları görünce onla gezmek zorunda kaldık.Ama ben ve Tolga bunu hiç istemedik.Tabikide Melis çok mutluydu.Çünkü sevdiğiyle geziyo.3 4 saat gezdık, alışveriş yaptık.Güzel olmasada eğlendik,oyun oynadık.Ve pazartesi oldu okul vardı.Tolga bizim eve gelip onla okula gittik.Sabah 7 de.Okulda ders, tenefüs geçtı.Ve çıkış saati geldi.Tolga ile eve giderken Melisde bizimle gelmek istedi.Bizde hayır dieyemedik.Şükür olsuki eve geldim.Yapacak ödevler,tanımlar vardı onları yaptım.Saat 2 olmuştu.Tolga ile konuşup bi yerlere gitmeye kara aldık.Annemden izin alarak gittim.Bakırkoyde gezdik,yemek yedik.Saat 6 olmuştu hava yavaş yavaş kararıyodu.Otobüse binerek eve geldik.Biraz film izledim,biraz kardeşimle oynadım.Saat 9 olunca uyudum.
Evet arkadaşlar bugunluk bu kadar yakın bi zamanda devamı gelecek... inşallah beğenirsiniz.