Bölüm 1

33 2 0
                                    

Merhaba ben Lisa, hayalim  bir idol olmak ama bu imkansız gibi bir şey aslında idol olmak istememin tek sebebi BTS -evet ben bir ARMY yim- onlarla tanışıp gezmek istiyorum."Lisaaaaaa" "Efendim anne" "Hemen buraya gel" "Tamam geliyorum" aşağı indiğimde annem yemek yapıyordu ve bana "Bana buzdolabından yağı veririmisin?"dedi bende "Tamam"dedim verdikten sonra odama çıktım kapımı kapatmadan önce "Anne ben yatıyorum" dedim ve kapattım.
———————————————————————————
ERTESİ SABAH
Uyandığımda dışarıdan sesler geliyordu telefonumu alıp saate baktım ve saat 10:00 'du sonra camımdan dışarıya baktım ve ellerinde kamera ve mikrofon olan insanlar vardı bahçede ve evimizin içine girmek istiyorlardı neden istediklerini öğrenmek için aşağı indim ve siyah takım elbiseli bir adam "Günaydın Lisa hanım"dedi. Ne Lisa hanım mı?! Kafam çok karışmıştı evde annemgil yoktu neden bilmiyorum ama neden kış mevsimindeyiz -çünkü daha dün hava 30 derece idi- yanımdaki adama "Neden kış mevsimindeyiz?" dedim o da " Çünkü Lisa hanım Güney Kore'deyiz" ne Güney Kore mi bir an kendimi cimcikledim ama bu bir rüyada değil hemen televizyonu açtım çünkü adama inanmadım telviyon açıldığında kanalları gezerken televizyonda kendimi gördüm,kendimi bir magazin kanalında gördüm bu da nedense aklıma bir anda şey getirdi yoksa ben ünlümü oldum yok be öyle şey olmaz ama bir dakika elinde kamera ve mikrofon olan adamlar, şu takım elbiseli adam Güney Kore evet şimdi inanıyorum ben ünlü olmuştum...

Hayalim idol olmak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin