Kim Kardashian is ντιπ άχρηστη

167 19 23
                                    

Τρεις μέρες.

Δεκαεφτά ώρες.

Τριάντα τρία λεπτά.

Είκοσι πέντε δευτερόλεπτα.

Είκοσι έξι.

Είκοσι εφτά.

Και ο άγνωστος κατσαρίδας δεν έχει δώσει σημάδια ζωής. Λες να πέθανε;

Μπα οι κατσαρίδες δεν πεθαίνουν μόνο εμάς στέλνουν στην Κουλούρη όταν πετάγονται από το πουθενά και εκεί που λες.... Ε σιγά τι μπορεί να μου κάνει μια μικρή κατσαριδουλίτσα...

*Κουνάει τα φτερά της*

Αφού τσιρίζεις και πιάνεις κορόνες που ούτε η Κάλλας δεν έπιανε, βάζεις πέντε βρακιά σε μια σακούλα Σκλαβενίτης και μεταναστεύσεις στο Τιμπουκτού ή στην Χονολουλού ή όπου σε βγάλει τέλος πάντων.

Και να που σαν γνωστή κυρα-Μαζόχα μου έλειπε ο άγνωστος κατσαρίδας.

Που τώρα που το σκέφτομαι είναι σκέτο κατσαρίδας γιατί ξέρω το όνομα του όποτε δεν είναι άγνωστος κατά κάποιον τρόπο......ναι.

Με ξέχασε.

Δεν με αγάπησε ποτέ.

Δεν σήμαινα τίποτα για αυτόν. Ήμουν απλώς το δεκανίκι του.

*Κλαίει και σκουπίζει μύξες με ένα μαντήλι από αυτά που είχαν οι μανάδες όταν χαιρετούσαν τα παλικάρια τους που πήγαιναν στο μέτωπο να αγωνιστούν για την πατρίδα*

Πρέπει να μάθω αν πέθανε. Να ξέρω να θρηνήσω άμα είναι.

Πρέπει να σκεφτώ κάτι. Έναν τρόπο για να εντοπίσω τα ίχνη του.

*Η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια βρίσκει έναν σύμμαχο στο πρόσωπο της Κάσι*

ΤΟ ΒΡΗΚΑ!

Μπαίνω στο ίνσταγκραμ και ψάχνω το προφίλ της Κιμ Καρντάσιαν. Της στέλνω ένα μυνηματάκι εξηγώντας της την κατάσταση.

Dear Kim. My name is Cassie. Edw kai ligo weather one unknown boy mou call me private number kai say many malakies to me. I eixa arxisei to synithizei him and the last three days he is lost apo earth's face and anysixw. So I want to ask you if you could anevaseis ena story and say that the unknown krepa psaxnei to find the unknown katsarida. He will see it and understand. Oso gia to if he will see the story don't worry! Because surely se follow because you have kwlara.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Nov 19, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Απόρρητος αριθμός [ᴘ.ɴ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant