POV Северин
Після обіду прийшов містер Брайн - наш юрист, який мав оголосити заповіт.
Ми сиділи на кухні за столом, де з одного краю сидів Ноель, а навпроти містер Брайн, а Демаре сиділи з правого боку від Ноеля, а Рівера, тобто ми, з лівого. Навпроти Івет сидів Єгор, навпроти Деніела - я, а навпроти Алії - Ілайя. І мені було взагалі не зручно, бо я мала поговорити і з Адою, і з Деніелом. Але щось мені не хотілося зараз, тому я просто опустила голову, чекаючи, щоб це все чим по-швидше закінчилося.
Містер Брайн дістав із свого портфеля пакунок, який був запечатаний. Сам чоловік років п'ятдесяти, трішки згорблений, але на обличчі не було жодної зморшки. Одягнений в чорний костюм, та білу сорочку, а на руках дорогий годинник.
-Заповіт Рівера Клавдія - це таємний заповіт. Тобто я і сам не знаю, що там написано. - чоловік розпечатав конверт і дістав звідти ще один конверт, який був також запечатаний. Поки чоловік його відкривав, я помітила як всі нервують. Через хвилину чоловік почав говорити стандартно: Я, Ріверра Клавдій, що проживаю...., - я дивилася, як Єгор стис кулаки під столом і не хотіла дивитися на юриста, але потім я все ж підняла очі. - Своєму сину, Рівера Єгору, заповідаю шістдесят п'ять відсотків акції компанії «Aurum», автомобілі Bugatti Chiron та Audi A4, земельну ділянку під назвою «Барратор» та мільйон доларів для розвитку сімейного бізнесу.- я звела брови доверху, так само, як і зробили всі в цій кімнаті, навіть юрист. Непоганий початок. В мене навіть настрій піднявся. - Своїй дочці, Рівера Северин, заповідаю будинок у Мілані за адресою..
Так, стоп. Який ще будинок? Відколи в нас є будинок в Італії? Це якась маячня. Мої думки були в тумані і мені здавалося, що я сплю.
-...та один мільйон доларів на особистий рахунок для відкриття власного агенства. А також, як подарунок на вісімнадцятиріччя автомобіль Lamborgini Avantador.
Ущипніть мене. Я сплю. Це ж. Це ж моя мрія. Я про це мріяла все життя. Я попросила, коли мені було чотирнадцять, у батьків, щоб на повноліття подарували найкрутіше авто сучасності. Але ж це просто мрія. Я вже бачу, як всі мені заздрять. Але якщо це на вісімнадцятиліття, то я зможу моє малятко побачити лише через півроку. В Мілані. От чорт. Але це того варте. Мені ледь вистачало духу, що б не закричати на всю кімнату.
Здається, тільки що містер Брайн ледь не подавився слиною. Зжавши руки в кулаки я подивилася на юриста.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Клан Ювелірів
FantastikЯк відомо, Всесвіт поділяється на паралельні світи між якими є проходи - кротові нори. В кожному світі є двійники, але є ті в кого немає двійників - летелі. Саме вони можуть переходити нори без проблем і в будь-який момент можуть там залишитися. Ще...