46. Kapitola

1.2K 205 129
                                    

„Jeon Jungkook," řekl doktor přes celou chodbu a Jungkook se zvedl ze sedačky. Vešel k němu a doktor se posadil. „Tak, tvá matka říkala, že se ti až zvláštním způsobem mění hodně věcí. Místo štěstí jsi měl prý hodně smůly, skoro vůbec ses neusmíval a pak najednou znovu ano. Prý jsi měl i menší bolesti, což jsem nevěděl, jak pochopit, takže... jaké bolesti přesně?" zeptal se doktor a Jungkook se posadil. Povzdechl si a pokrčil rameny. 

„Prostě zničehonic se mi sevřela hruď, cítil jsem takový tlak a ne úplně bolest... spíš ten tlak. Bolelo to, ale ne fyzicky," zamumlal Jungkook a doktor jen přikyvoval. „Takže, ty máš," podíval se do papírů a pozvedl obočí, „opravdu pěkný osud..."
„Nevíš, čím to může být, že se ti takhle pobláznil?" zeptal se a Jungkook ztuhl. Nevěděl, pokud mu říct o Taehyungovi a nebo ne. „Absolutně netuším..." zalhal Jungkook, jelikož měl takové tušení, že část z toho bude kvůli Taehyungovi. „Možná se brzy poznáš s někým, kdo ti proplete svůj osud s tvým a nebo už se propletl. Uvidíš sám, dívej se po dívkách a nikdy nevíš, kdy se ti začne plnit to, co ti bylo dáno. Chápeš?" Jungkook jen přikývl.

„Dobře, tak snaž se udržet vše v klidu, potřebuju jen, aby ses položil na záda sem na lehátko a já udělám pár testů, dobře?" Jungkook přikývl a udělal to, co po něm doktor žádal. Udělal všechny testy, Jungkook se rozešel na autobus a vyjel do školy, kde se omluvil. 
Test naštěstí stihl a sám měl dobrý pocit z toho, takže alespoň mu něco přivedlo lepší náladu. Jenže potom na obědě mu kluci řekli něco, co absolutně nechápal...

„Ty vole, gratuluju. Nevěděl jsem, že jsi až takovej, že chceš mít děti už takhle brzo," zasmál se Namjoon a Jin to raději nekomentoval. Jimin vypadal stejně a Hoseok s Yoongim měli podobnou reakci jako Namjoon.
„Cože?"
„Neslyšel jsi to o Taeyeon?" zeptal se nevěřícně Hoseok a Jungkook zakroutil hlavou. 




„...je těhotná."


Jungkookovi se zastavilo na chvilinku srdce. "Že by ten člověk byl Taeyeon? Že by se její propletl s mým osudem?" pomyslel si Jungkook a zamračil se. Přeci jen...













Jeho osudem je mít svou vlastní rodinu a podle toho, co kluci řekli, tak to vypadá jako by se jeho osud vyplňoval...

----

Yay, dvě kapitolky za den, jsem spokojená >< 

Na ty příští kapitoly se velice těším :')

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat