Arabaya bindikleri anda Suga;
SG: kemerini tak!
DediJungkook o an ilk gün arabaya bindikleri zaman Suga'nın onun kemerini takarken nasıl da yakın oldukları geldi aklına.
Yüzünde bir tebessüm oluştu ister istemez. Keşke o anı bir daha yaşaya bilseydi. Ne mutlu olurdu ama?
Ama şu an bunun için uygun zaman değil bununda farkında.
O yüzden kemerini kendisi takmak zorunda kaldı.
Suga arabayı çalıştırıp yola koyuldu. O sırada Jungkook ve Suga'nın telefonu aynı anda çaldı. İkisinide arayan anneleriydi.
İkiside çok kısa bir süre bir birine baktı ve telefonları açtılar...
SG: Alo anne?
JK: Alo anne?SG anne: DÜN GECE NEREDEYDİN SEN!?
JK anne: DÜN GECE NEREDEYDİN SEN!?
İkisi tekrardan bir birine baktılar. Ve olumsuz anlamda kafalarını salladılar.
Anneler yine aynı anda konuşur ;
İki annede: SORUMA CEVAP VER!!
YOONKOOK: ANNE BAĞIRMA!
İyiyim sadece arkadaşımdaydım. Haber vermediğim için üzgünüm.
ANNELER: Tamam oğlum bir daha haber ver çok korktum. Neyse hadi kapatıyorum öptüm.
İkiside derin bir OH çekti. Yine bakıştılar. Ama bu sefer farklı bir bakışmaydı. Hepsinden daha derin...
Suga bir anda gülmeye başladı.
SG: Gel bu günde okulu asalım?!
JK: Tamam ama ne yapacağız?
SG: Önce markete gideriz abur cubur alırız. Sonra bir şeyler izleriz akşam da arkadaşları davet ederiz ne dersin?
JK: HARİKA FİKİR. Anlaştık o zaman. Şimdi markete!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I İNSTAGRAM |YOONKOOK| (TAMAMLANDI)
FanfictionSadece ikisinin olduğu o gün batımında dudaklarını araladı küçük olan; Benimle evlenir misin? Başlangıç Tarihi: 20 ağu. 2019 Bitiş Tarihi : 4 ağu. 2020