Κεφάλαιο 6ο

730 72 2
                                    

Το πρωί που ξύπνησα ένιωθα λίγο βάρη το κεφάλι μου. Μάλλον εχτές είχα πιει λίγο παραπάνω απ' όσο νόμιζα. Σηκώνομαι αργά και πηγαίνω να πλύνω το πρόσωπό μου. Αφού ετοιμαστώ και ντυθώ πηγαίνω στην τραπεζαρία για πρωινό. Βάζω λίγο χυμό και παίρνω δυο κρουασανάκια. Εκείνη την στιγμή χτυπάει το κινητό μου. Γαμώτο!

«Ναι...» λέω βαριεστημένα.

«Καλημέρα σέξι.» ακούγεται μια γνωστή φωνή, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι.

«Εεμ... καλημέρα. Ποιος είναι;» ρωτάω γεμάτη περιέργεια.

«Ο Zayn είμαι.»

«Οο! Τι κάνεις;»

«Καλά σχετικά. Θέλουμε να έρθεις απο το σπίτι μας. Έχουμε εξελίξεις.»

«Εντάξει. Αλλά δεν ξέρω που μένετε.» πείραζα το κρουασάν μου καθώς μιλούσα απο αμηχανία.

«Θα έρθει να σε πάρει ο σοφέρ μας σε μισή ώρα. Ετοιμάσου γρήγορα.» γέλασε και έκλεισε το τηλέφωνο.

Ξεφύσησα και αφού έφαγα ανέβηκα στο δωμάτιο. Απλά βάφτηκα λίγο και έφτιαξα τα μαλλιά μου. Κατέβηκα κάτω και βρήκα τον σοφέρ να περιμένει έξω απο το αμάξι. Μου άνοιξε ευγενικά την πόρτα και μπήκα μέσα. Μόνο σε μόνο μερικά λεπτά είχαμε φτάσει στο σπίτι τους. Είναι... τεράστιο. Να μου πεις βέβαια πως μένουν 5 άτομα εκεί μέσα.

Χτύπησα και μου άνοιξε χαμογελαστός ο Liam. Μα καλά... τι τους ποτίζουν και είναι τόσο χαρούμενη πρωί πρωί; Τον χαιρέτησα και πήγαμε στο σαλόνι. Όλοι ήταν εκεί εκτός απο τον Loui. Αλίμονο!

«Λοιπόν...» ξεκίνησε ο Zayn.

«Ευτυχώς είστε πρωτοσέλιδο.» συνέχισε ο Niall και ο Harry μου έδωσε την εφημερίδα.

«Επομένως, όλα πάνε καλά. Δεν φαίνεται να λένε κάτι άσχημο. Μπορείς να διαβάσεις αν θες το άρθρο.» τελειώνει το Liam.

«Θα το διαβάσω στο ξενοδοχείο. Τι άλλο έγινε;» ρωτάω χαμογελώντας. Το σπίτι φταίει λογικά.

«Είσαι έτοιμη για το επόμενο ραντεβού σας;» ρωτάει ο Harry χτυπώντας τα χέρια του. Τι χαρά κι αυτή...

«Εμ ναι.» ξεφύσησα.

Μου εξήγησαν τι θα γινόταν σήμερα και που θα βγαίναμε. Ευτυχώς δεν θα ήταν τόσο γκλάμουρ εκεί που θα πηγαίναμε. Μιλήσαμε λίγο και γνωριστήκαμε καλύτερα. Ο Loui απ' όσο έμαθα κοιμόταν. Είναι που τον νοιάζει πολύ...

Πάντως είναι όλοι τους υπέροχοι και τόσο μοναδικοί. Ίσως τελικά να καταφέρω να κερδίσω μερικούς φίλους μέσα απο όλο αυτό το πανηγύρι. Τους αποχαιρέτησα και πήγα στο ξενοδοχείο. Ανέβηκα στο δωμάτιο και κάθισα στην πολυθρόνα. Άνοιξα την τηλεόραση στο mtv και άκουγα ότι τραγούδι έβαζε. Κάποια στιγμή έπαιξε το You & I των αγοριών. Πήρα τότε την εφημερίδα για να διαβάσω το άρθρο για μένα και τον Loui.

Management RelationshipWhere stories live. Discover now