Táborba Érkezés

233 8 0
                                    

~Június 1.
Május végén lehetőséget kaptunk arra hogy, jelentkezzünk egy táborba, még pedig egy érdekes kis helyen, amiről nem sokat tudunk.
Sokan kedvet kaptak, mivel nem ismerték a helyet ahová megyünk, én viszont a barátnőmmel izgultam: Emily Hat-al, kortársak vagyunk, egyben legjobb barátnők. Vállig érő világos barna haja van, amiket gyönyörű szép kék szempár kísér.
Én pedig Olivia Wind lennék, félhosszú barnás vörös hullámos hajjal, zöld szemekkel, és szeplőim is vannak amit, nagyon szeretek.
Emily-vel már nagyon izgatottak voltunk, már az iskolánk előtt álltunk a többiekkel, csak a mi osztályunk ment, a végzősök, nem tudjuk mi okból..
-Olivia.. Annyira izgulok! - ugrott a nyakamba Emily.
-Hidd el én is! - mondtam mosolyogva.
-Nézd! - mutatott az éppen megérkező buszra. - Na végre.. - mondta végül gúnyosan.
Mindenki gyorsan be pakolta a busz csomagtartójába, oldalra a bőröndöket, majd felszálltak a buszra.
-Legjobb hely, nyugi! - kiabált Emily a busz végéről.
-Nem is te lennél.. - mondtam nevetve a kis táskámat le véve a vállamról.
-Aranyos ez a táska.. - jegyezte meg, majd a fekete, táskámra nézett amin, fehér gyöngyökből kirakott pillangó van.
Lassan mindenki fel szállt, majd a busz hirtelen megindult és kezdetét vette a 2 órás út. Egész úton elvoltam, nem unatkoztam, beszéltem Emily-vel és szórakoztunk a telefonon. Észre sem vettük, úgy elrepült az idő. Csak arra lettünk figyelmesek hogy földes útra tértünk emiatt a busz folyamatosan rázkódott, zörgött. Aztán elhaladtunk egy nagyobb fa tábla mellett, amire a következő volt írva: Hex Valley.
Ekkor sokan ismételték el hangosan és nagy zaj keletkezett. Van akik csak azt kérdezgették mi volt ki írva, van aki megijedt, hiszen bűbáj, és varázslat jelentése van ennek az angol szónak.
A busz be gurult még pedig egy főépület elé, ott mindenki le szállt és ki vettük a csomagunk.
Majd megjelent egy hölgy, szőke felcsatolt hajjal és egy érdekes cserkész ruhában volt.
-Üdvözlöm Önöket itt, Hex völgyben.
Száz százalékban biztosítóm, jól érzik majd magukat.. - mondta nagy vidámsággal majd a tanár felé fordult.
Pár percig beszélgettek, majd a hölgy újra vidáman bele kezdett mondandójába:
-Az én nevem: Elizabeth Dewlight.. Én vagyok a tábor tulaja és egyben a főnök.-mondta nagy mosollyal. - Most pedig gyertek! Elmegyünk a faházakhoz. - jelentette ki. Mindenki követni kezdte, a tanárok viszont elmentek a nagy épületbe. Bizonyára nekik ott van szállás.
Jó pár méterrel a fő épület mögött volt pár kunyhó, Elizabeth azt mondta hamarosan jönnek mások is.. A lányok és fiúk külön voltak.
Majd elsőként mentünk be a mi kis kunyhónkba, volt 4, emeletes ágy, az egyik rögtön az ajtóval szemben, a másik az ajtó mellett pár méterre, volt egy a szembe lévő fal mellett, ami mellett volt egy másik ajtó, a fürdőszoba. Aztán az utolsó pedig az oldalsó falnál. Így hát 8 férő helyes volt egy kunyhó.
Emily-vel rögtön el is foglaltuk a legbelső emeletes ágyat, ő ment föntire én pedig lent voltam. Minden emeletes ágy mellett volt egy jókora szekrény, amibe elkezdtünk be pakolni. Majd be jöttek az osztálytársaink. De csak négyen, amire nagyot néztünk.
-A többiek? - érdeklődött Emily.
-Másik kunyhó.. - mondta Tessa.
-De hát azt mondták együtt leszünk.. - jegyeztem meg.
-Pedig nem.. Jön majd nemsokára a következő csoport, 2 lány jön még. - vágta rá Tessa.
Erre csak Emily-vel össze néztünk. Aztán csak vállát vontam és pakoltam tovább, ő is neki kezdett. Alig telt el 15 perc, készen voltam, minden bele fért a szekrényembe, és Emily cuccai is, a szekrény nagy volt.
Arra lettünk figyelmesek hogy valakik nagy hangzavarral jönnek. Majd az ajtó kinyílt.
-Oh.. - látszódott a lányon hogy meglepődött- Sziasztok.. - köszönt végül majd be jött a másik lány is. Aki viszont inkább hallgatott. Mindenki folytatta dolgát, aztán a szobába megszólalt a hangszóró :
-13:50-kor mindenki jöjjön a fő épületbe! - szólt egy ismerős hang. Majd még egyszer elismételte.
Emily csak nyomta fent a telefonját. Azután az én telefonom pittyent egyet. Le ültem az ágyra, a falnak támaszkodva. Emily írt, szólni akartam neki de jött a következő üzenet:
-Hali..
-Shh.. Ne szólalj meg!
-Miért? - írtam vissza gyorsan.
-Majd itt beszélgetünk ha.. Nem akarjuk azok a furcsa lányok hallják.
-Szerinted is furcsák? - írtam majd a lányokra néztem.
-Nagyon is.. - írta majd abba hagyta egy időre.
-Már 13:45-van.. Mit szólsz indulunk? - Írtam Emily-nek.
-Mehetünk.. - pötyögte. Majd hallottam hogy jön lefelé. Én bele tettem a táskámba a telefonom ami a bőröndbe tettem, a szekrény aljába.
Emily-vel amint ki léptünk megláttunk, nagyon sok helyes srácot.
-Wii..- sikított halkan.
-Nyughass..-mondtam majd nevettem.
Emily végig bámulta a srácokat akik előttünk mentek.
A fő épületben már majdnem mindenki ott volt. Vártunk pár percet majd mindenki oda ért. Elizabeth osztott ki szalagokat, meg kért mindenkit hogy hordja, van aki a nyakába kötötte, van aki a csuklójára, még olyan lány is van aki hajpánt ként használta.
Én a csuklómra kötöttem, az én iskolám zöld szalagot kapott, a helyes fiúk iskolája pedig fehéret. Van egy másik iskola is akik pedig kéket.
Még pár infót mondott Elizabeth aztán elmehettünk, nagyrészt arról volt szó hogy, holnap még nézelődhetünk, de ne menjünk az erdőbe, úgyhogy Emily-vel elhatároztuk hogy holnap mindent fel fedezünk.
Már sötétedett, mindenkit be küldtek a kunyhóba, aztán szépen sorban mindenki lezuhanyozott és mentünk aludni.
Másnap reggel, mindenki a maga idejében kelt fel, de ez holnaptól már nem így lesz ugyanis, 10-re készen kell lenni.
Emily és én keltünk fel hamarabb, aztán mentünk megkeresni az ebédlőt.
Aztán a tanárunkba futottunk.
-Oh! Tanárnő.. Merre találjuk az ebédlőt? - érdeklődtem.
-Arra a folyosó végén. - mutatta.
-Köszönjük! - mondtuk kórusban majd szaporán lépkedtünk.
Az egész épület fából volt, a székek és az asztalok is, de a konyha el volt kerítve, viszont ahogy láttam azok már fából vannak.
Emily-vel kerestünk kettő üres helyet jó helyen, majd falatozni kezdtünk, tükör tojás volt a reggeli, finom teával, gyorsan meg ettük majd beszélgettünk.
Aztán arra lettünk figyelmesek hogy a helyes fiúk be jöttek majd le is ültek.
-Nocsak.. - mondta Emily perverz mosollyal.
-Ugyan.. Ez még csak az első nap.. - mondtam gúnyosan.
-Nézni szabad, nem? - modult rám, majd tovább bámészkodott.
Azután be jött egy fiú,könyvekkel a kezében, barna hajú, barna szemű, és egy fekete szemüveg lógott az orrán. Majd egy könnyed mozdulattal feljebb lökte és le tette a könyveket az asztalra.
Az egyik fiú rögtön el is kapta az egyiket, majd lapozgatni kezdett benne.
-Ideje menni Emily.. Még körbe akarunk nézni, nem? - sietettem.
-Jó jó nyugi.. - mondta már csak a szeme sarkából figyelve a fiúkat.
-Figyelj.. Ha szeretnél velük beszélni oda megyek.. - engedtem végül.
-Dehogy.. Hisz még csak az első nap van.. - mondta gúnyosan az én szavamat ismételve.
De ez nálunk a barátság, csak szórakozunk.
Erre össze mosolyogtunk, majd nagy nehezen de végre elhagytuk az ebédlőt.
-Merre tovább? - érdeklődött.
-Szerintem előbb nézünk körül akkor itt, a föld szinten. - vágtam rá, mutatva az irányt.

Elvarázsolt Völgy (Befejezett) Where stories live. Discover now