„Co budeme dělat? Pokud Nogitsune není v jeho těle, nemá smysl jet ke Skinwalkerům." Ozval se Scott.
„Jeď domů." Řekl tiše Stiles a promnul si spánky.
„Jsi v pohodě?" Zeptal se Scott.
Stiles přikývl. „Jenom mě bolí hlava. S tím jsem měl problémy už jako dítě.“
Scott se usmál. Chápal ho. Na jednu stranu se mu moc nelíbilo, že je Stiles nadpřirozená bytost, ale na druhou stranu byl za to rád. Věděl, že jeho přítel po tom nikdy netoužil a teď věděl i proč, ale něco mu říkalo, že se všechno změní.
Jeep zastavil před Derekovým domem.
„Domů jsem myslel k tátovi.“ Usmál se Stiles. „Je pravda, že s Der bydlíme tady, ale chci ti něco ukázat. Vlastně, Der by to měl vidět taky.“ Řekl Stiles a otočil se k Derekovi.
Derek se dotkl jeho ramene a začal po něm jemně přejíždět. „Měl by sis odpočinout, Sti. Myslím, že dnešek byl pro tebe už náročný dost. Nechci tě vidět trpět. Vím, že bys mi nedovolil odebrat ti bolest, i kdybych tě o to prosil.“
„To je v pořádku,“ řekl Stiles, „vydržím to.“
Derek si povzdechl. Byl tak tvrdohlavý. Usmál se. To bylo totiž to, co je dalo dohromady.
Podíval se na Scotta. „Jeď ke Stilinkému.“
Scott chvíli přecházel očima z jednoho na druhého, ale pak vycouval a rozjel se k domu Stilinskich.
Jakmile zastavili, Stiles přišel ke dveřím a váhavě držel ruku nad klikou. Potom ji, ale stiskl a vešel do domu.
„Tati?“ Volal.
Nic se však neozvalo zpět. Když všichni vešli dovnitř, dveře se s vrzáním zavřely a ponechaly je v potemnělé chodbě.
„Nemám z toho dobrý pocit.“ Ozvala se Lydia.
Stiles zamířil do jídelny. Stůl uprostřed místnosti byl zaprášený, jako by v domě už dlouho nikdo nebydlel.
„Tak trochu mi to připomíná divoký hon..“ Zašeptala Lydia.
Scottovu pozornost však upoutalo něco jiného.
„Stilesi, co je to?“ Zeptal se a ukázal na zeď, kde visely staré vyřezávané hodiny. Jejich kyvadlo stálo, takže by se neměly hýbat, ale jejich ručičky se divoce otáčely v protisměru.
„Brána.“ Odpověděl Stiles.
„Brána k čemu?“ Zeptal se Derek.
„Vzpomínáte si, jak jste se dozvěděli, že jsem průvodce?“ Zeptal se Stiles.
Scott přikývl.
„Tento dům má minulost plnou nadpřirozených bytostí a dalo by se říct, že já jsem slabý odvárek toho, co jsou oni. Ty hodiny, jsou brána pro veškeré nadpřirozeno. Vracíme se v čase. Nejspíš do doby, kdy v tomhle domě přebývalo nejvíc temnoty. Dokonce ani já nevím, co se stane, ale pokud je brána otevřená, měli byste se připravit..“ Řekl Stiles a roztřesenou rukou ukázal na ručičky, které se teď už točily tak rychle, že to lidské oko téměř nestíhalo zachytit.
„Připravit na co?“ Zeptal se Derek aniž by spustil oči z hodin.
„Na to, že dokonce ani moc Průvodce nemusí stačit na uzavření brány. Na to, že z Beacon Hills je silnější maják, než kdy dřív, díky probuzení mojí moci. Na to, že nevím, do jaké doby se vrátíme. Vím, ale jedno.. Přitáhne to sem takové bytosti, že ani za podmínky, že spojíme své síly, je možná nebudeme schopni zastavit.“
ČTEŠ
Mitch Hale
FanfictionPři kontrole přítomnosti učitel místo Stilese Stilisnkého přečte jméno Mitch Hale, ke kterému se Stiles přihlásí. Scott se snaží vypátrat pravdu o tomto Haleovi a zjistí, že Derek má novou smečku. A aby toho nebylo málo, má také přítele, který je je...