O adi pislik beni nasıl optu hala anlamıyorum .benim ilk opucuğumdu o berke bile vermediğim ilk opucuğum.kapıyı kapatıp arkasına yaslandım ve ağzımı kapatarak ağlamaya başladım.ağlama bittiğinde ayağa kalktım ve odama ilerledim ama ayaklarımı hissetmiyordum .odamın kapısını açıp yatağa ilerledim yorganı açıp yatağa yattım ve ağlayarak uykuya daldım.sabah iğrenç alarmın sesiyle uyandım.alarmı kapatıp geriye yattım biliyordum ki annem beş dakika sonra odaya damlar.
"Ecem nie kalkmıosun sen nie geri yatıyon."
Haa geldi işte
"Yaa anne beş dakika daha ."
"Ecem kalk beni sinir etme okulun ilk gunu geç kalıcaksın."
"Tamam anne tamam kalkıyorum".diip yataktan kalktım.
"Kızım ne bu gozlerinin hali ecem şişmişler ağladın mı sen."
"Yoo anne ağlamadım uykusuzluktandır."
"Tamam kızım hazırlan ve aşağıya in kahvaltı yapıcaz."
"Tama anne".paytak adımlarla banyoya ilerledim.aynada kendime baktım.kırmızı ve şişmiş gozler.adi herif yuzunden şu halime bak .unut onu ecem unut.elimi yuzumu yıkayıp dişlerimi fırçaladım.makyajla kendime çeki düzen verdim ama gozlerimin şişliği hala duruyordu.odama geçip okul kıyafetlerimi dolaptan çıkardım.dizimin biraz ustunde biten bir etek ve beyaz gomlek ve beyaz converslerim ile çok ii uyum sağladım.giyinip saçlarımıda duzleştirdim.ve aşağıya indim .annemle babam kahvaltı sofrasındalardı .babamın yanağından opup oturdum .kahvaltımı yapmaya başladım.iki uç lokma yedikten sonra annemle babama hoşçakal diip çantamı alıp otobus durağına yol aldım.otobus geldi.kartı okutup camdan tarftaki bir yere oturup kulaklıklarımı taktım .yaklaşık 20 dakika sonra okula gelmiştim .okulun bahçesi çok kalabalıktı pazartesi olduğu için toren vardı nefret ediyorum torenlerden.o değilde ben bilgeden nasıl kurtulcam amk ya.karşıdan gelen sinirli bilgeyi gormemle birinin arkasına saklandım .bune len kaslara bak maşallah balon gibi.çocuk donup bana napıyosun bakışlarını yolladı."şey ya ben burda saklansam seni hiç rahatsız etmem" "şuanda da rahatsız etmiosun zaten".Dedi .ben daha bir şey diyemeden bir kol beni çekti.aha sıçtık bilge.çocuğa bak yardım etmeden gidio ya."bilge gunaydın canım arkadaşım kafam oyle ağrıoki ben şurdaki banka oturuyayım senin gelmene hiç gerek yok " diip bir adım attığımda tiz bir çığlık attım .saçımdan asılmıştı pislik."sen nasıl benim suratıma kapatırsın ya en sinir olduğum şey ."
"ya kızım sende sinir etme o zaman ne yani erkekleri sevmiosam onlardan nefret ediyorsam" .bahçedikilerde film izler gibi toplanmış bizi izliyorlardı."
"Dağılın len".die bir ses duydum çağlar.ve topluluk dağıldı.çağlar gelip yinemi aynı konu amk bıkmadınız mı der gibi baktı
"noldu yine."
"Noldu mu ben bıktım anlıyor musunuz suratına kapattım evt çunku sen bana o pisliği hatırlattığın için ."
"ecem ozur dilerim ağlama "
Bilge bunu diyene kadar ağladığımın farkında bile değildim .onları orda bırakıp kalabalığın arasından yurumeye başladım.binanın içine girince çağlar arkamdan" ecem "die seslendi.
"beni rahat bırak çağlar".dememe rağmen arkamdan koşmaya başladı.bana yetişmesin die bende koşmaya başladım.merdivenlerden donerken birine çarpıp duşup yerle opuşme tehlikesinden zor kurtuldum çağlar peşimde olduğu için çarptığım kişiye ana avrad sovmeden ilerleyip kızlar tuvaletine girdim tuvaletlerden boş olana girip kapıyı kilitledim .sırtımı duvarda kaydırıp yere oturdum.ağladım herşey ust uste gelmişti ilk opucuğum berke bilge.ağlamayı devam ettirirken çağlar kapıyı açıp içeri girdi .şaşırmayın yapmadığı şey değil surekli peşimden kızlar tuvaletine girip beni sakinleştirir.az sonrada kapının yumruklanma sesleri geldi.
"ecem şu kapıyı açıcakmısın yoksa ben mi açıyım."yapar mal kaç defa kapıyı kırdı.kiliti açıp kapıdan çıktım ve kollarımı boynuna sardım.hıçkırarak ağlamaya başladım.oda ellerini belime sarıp saçlarımı okşamaya başladı."ecem yine ana avrad sovmemi istemiosan ağlama artık dayanamıyorum ağlamana."elimde değil .kollarımı tutup ayırdı kendinden ve parmaklarıyla goz yaşlarımı sildi."ağlama."
"kardeşim sen olmasan napradım "diip tekrar sarıldım.kolllarımın altındaki bedeni kasılırken tekrar kollarımı çekip ellerimden tuttu."hadi aşağıya inelim toren var."ellerimiz kenetli bir şekilde aşağıya indik bahçeye çıkarken ellerimi çekip onu beklemeden sıraya geçtim.kardeşim diince hiç bir şey dememiş ve sarılmama izin vermemişti.atarlı piç.istiklal marşını okuduktan sonra sıralar halinde sınıfa çıktık çantamı en arka sıraya koyup başımı sıraya bırakıp uyumaya hazırlandım.ilk ders tarih ve tam uyumam gereken saat.guzel bir uyku çekmeye başlarken birinin çantayı sıraya koymasıyla başımı kaldırdım."selam yanın boşmu canım."dedi.bu çocuğunda sabahki gibi kasları vardı ve ona benziyordu.amabiraz karı kılıklıydı."arkadan değil kardeşim "diip çağlar yanıma oturdu.çocuk elini aman der gibicesine sallayıp one geçti .bende tekrar tatlı uykuma dondum.ama kafama yediğim şaplakla tekrar kalktım.tabikide çağlar."nie dolu demiosun mal mal bakıon çocuğa."
"boşta o yuzden ."dedim ilk başta çağlar oturuyordu ama sonra kızlarla sohbet etmek için on sıralara geçmişti."ben oturuyorum ya"
"dedi on sırada çantası olan çocuk ".gidip hemen çantasını alıp geri oturdu homurdanıp geriye başımı sıraya yasladım.
"ecem ecem kızım uyuyor musun."ruyamı goruyorum acaba die duşunurken tarih hocamızın sesi olduğunu anlayıp başımı sıradan kaldırdım."efendim hocam uyumuyordum."çağlar kulağıma eğilip"dedi yarım saattir uyuan kız".ayağını çimdikleyip dikkatimi hocaya verdim "neyse bir daha olmasın şimdi yeni arkadaşlarınızla tanışın "demesiyle şok oldum.
Siktir cidden mi omu ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın anlamı
RomanceHerşey yağmurun yağmasıyla başladı .ece yağmuru izlemek için cama çıkmasaydı,emir yağmurda ıslanmak için dışarıya çıkmasaydı kaderleri birleşemezdi.hikayenin tüm hakları yazarın takı kutusunda saklıdır