kısaca ben

93 21 3
                                    

Gene sabah annemin kahvaltıya çağirmasiyla uyandim .Hafta sonu olmasına rağmen erken kalkıyorduk.Yorganimi ayagimla ittirirken elim komidinin üstünde duran telefona gitti.Birazcik instagrama girdim sabahin 9 da şimdiden Millet paylaşım yapıyordu.Hikayelere bakmaya devam ederken gene o suratsız, gıcık ece ile karşılaştım. Okulda tahamül edemediğim tek kız diyebilirim . Sebebini ise bir ben biliyordum . Oda benim gibi Oğuz u seviyordu.Ama ben bunu kabullenmek istemiyordum, çünkü kimsenin benim onu sevdiğim kadar sevemiyeceğini biliyordum. Çünkü ben daha onun ismini söylerken  bile boğazım düğümleniyormuş gibi hissederken ece onunla askerlik arkadaşıymiş gibi rahatça konuşabiliyor. Ya da küçükken sadece bana çikolata almasi için ve arkadaşım olduğu için sevdiğim bu çocuğun ,şimdi sırf suratını görebilmek için çikolatayı bahane edip onun evinin önünden geçmem gibi.
Hatırlıyorumda küçükken sabah saat 10 gibi oğuzun evinin önüne gelir yoldan tarafa bakan odasının camına minik taşlar atıp cama  çıkmasını sağlar ve ondan para alırdım.Daha sonra markete  gider ve en sevdiğimiz çikolatadan alırdım. Oda ben alırken kahvaltısını yapıp bizim buluşma yerimize gider beni beklerdi. Buluşma yerimiz ise eski hurda bir pikaptı.Onun kasasına oturup herkesten gizlice birsürü çikolatayı gömerdik,çünkü ailem çok fazla çikolata yediğim için surekli çıkan diş ağrılarıma artık katlanamayacak duruma gelmişlerdi. Doktor çok fazla yemememi söylese bile dayanamıyordum .Oğuz da benim ne kadar çok sevdiğimi bildiği için benimle suç ortaklığı yapıyordu. Onunla küçükken en iyi arkadaşım olduğunu en güzel zamanlarımı onunla geçirdiğimi en güzel içimi ona döktüğümü biliyordu acaba şimdi benim onu sevdiğimi bilse napardı?zaten artık onunla neredeyse hiç konusamiyordum . Onu düşünmediğim zamanlarda ders çalışmak zorunda kalıyordum. Lise sondaydim sınavım vardi.Sonra annemin Sesiyle bir anda sanki dunyada değilmişimde geri gelmişim gibi hissettim.                                 -Hadi öyküüü!kaç saattir babanla masada bekliyoruz. Baban dayanamıcak.
Sonra Anneme tatli bir sekilde "tamaaam" dedim ve dek gele tepeden bağladığım sarı saçlarımı ensemde topladım.Aşağı inerken annemin söylendiğini duyabiliyordum.Babam anneme nasıl dayanıyordu anlamıyorum . Sanirim artık hayatı akışına bırakmış ama babam hep bildim bileli Boyle sabırlıydı.Sonunda indiğimde masada oturan babamın yanağına bir öpücük kondururken annemin bana yan gözle baktığını biliyordum.Sonra ona dönüp "kıskanma senide öperim "dedim ve yanağına biraz sert ve bir o kadar sevgi dolu bir öpücük kondurdum . Sonra annem gülsede gene çıkıştı.
-Azcık daha bastıraydın kızım.Beton mu benim yanağım ?
Babamla birbirimize bakıp kıkırdadık sonra anneme döndük, ciddi bir şekilde  bize bakıyordu sonra bende hemen bıkmış bir sesle "neeee?"diye sordum oda ciddi bakışını bir 10 saniye kadar sürdürdü, fakat şaka olacakmışki bir anda gülmeye başladı . Sonra bizde gülmeye başladık deli gibi sabah hep beraber gülüyorduk. Seviyordumya ailemi, arasıra tartışmalarımız olsada yada hepimiz deli olsakta (babam sayılmayabilir:)seviyordum hemde herşeyden çok ... (oğuz'uda).

Canım arkadaşlarım hikayemi gerçektende beğendiyseniz en alttaki yıldıza tıklamanızı istiyorum.Ve yorumlarınızı bekliyorum.
(*tabi her bölümde*)
😁🥰☺️

hayallerimde senden bahsettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin