Suç Ortaklığı

73 13 2
                                    

Kahvaltımıda deli dolu yaptıktan sonra birazcik kafa dağıtmak için evden çıkıp mahalle de dolaşmaya karar verdim.Sokakta yürürken sonunda Aslı nın evinin önüne geldim .Aslı benim en iyi arkadaşım, dostumdu ,hiç kardeşim olmasada kardeşimdi ,dert ortağımdı ama oda diğer herkes gibi Oğuzu bilmiyordu. Nedense birine söylemeye cesaret edemiyordum .Aslında Cesur bir kızdım erkeklerin bile olduğu kavgalarda bazen bende oluyordum ama daha çok küçükkendi. Oğuzla küçükken mahalle de top oynayan çocuklarla tartışırdık çünkü cocuklar benim kafama top atarlar ya da bizi Oğuzla sevgili yaparlardı.O zaman bu benim hiç hoşuma  gitmezdi çünkü oğuz benim en iyi arkadaşımdı. Ah keşke  gene oyle gezseydik bizi gene sevgili yapsalardı.Ama bu sefer dövermiydim bilmiyorum.Ben kendi kendime konuşmaya devam ederken bir anda Aslının sesini duydum
-Öykü iki saattir kaldırımda ayakta öylece bekleyip gülüyorsun, delirdinmi sen .Niye çağırmıyosun beni ?
Offf bu kurduğum hayaller beni her seferinde dünyadan koparıyordu.Ama ben ona düşündüklerimi söyleyemezdim.
-Seni çağırmaya geldim zaten.Aklıma bir sey geldi ona gülüyordum.
Sonra gene bana lafi çaktı .
-Seni bu kadar ayakta bekletip güldürecek şey ne olabilirki acaba?
Yüzünde muzip bir gülüş vardi.
-Offf Aslı geliyormusun,gelmiyormusun?
Oda hemen pencereden içeri girdi.Sonra merdivenlerden patırtı sesleri geldi ve 2 dakika demeden yanımdaydı.Nefes nefeseydi.Biraz soluklanıp konuştu.
-Geldimm.Hadi gidelim.
Sonra kolumdan tutup ona bakmamı sağladı ve sordu.
-Sahi,nere gidiyoruz?
Yüzümde yanağımın sol tarafına yerleşen gülümsemeyle güzel bir cevap verdim .
-Suç ortaklığı yapmaya...
Onunda yüzünde bir gülümseme belirsede başladı gene söylenmeye .
-Hiç bıkmıcakmısın çikolata yemekten?Evlenincedemi kocandan eve gelince 2 ekmek alması yerine çikolata mı istiyeceksin ?
Bu söylediğine ikimizde güldük. AMA ben güzel cevabımı verdim.
-İnsan sevdiği şeyden bıkmazki...
Sonra aklıma gene o geldi o Mavi okyanus gözleri ,siyah düz saçları ,uzun boyu ,gamzeli gülüşü.Benimde gözlerim maviydi ama lacivert gibi çok koyuydu.Sonra markete varmış olmalıyızki Aslı bir anda birine seslendi ve o seslendiği kişinin adını duyunca yürüyen ayaklarıma bakan kafam bir anda en güzel gözlere sahip o çocuğa döndü.
-Aaaa oğuz naber?Görünmüyorsun ortalıklarda?
Sonra dünyanın en güzel sesi, en huzur veren sesi başladı konuşmaya .
-İyi  Aslı ne olsun ya sınavlara çalışıyorum .Siz napıyonuz burda?
Gözü bana döndü ve ben aslıya baktım oda bana baktı ve sanki anlaşmalıymı şız gibi aynı anda konuştuk .
-SUÇ ORTAKLIĞI!!!
Sonra gene bir birimize bakıp güldük .Oğuz bana baktı ama bakışı az once bana baktığı gibi bakmıyordu.Sanki eskilerde yaptıklarımızı hatırlar gibi.Bende ona bakarken yüzümün kızardığını hissettim ve gözümü ondan baska yöne çevirdim.Aslı Oğuza bakıp ona teklif sundu .
-İstersen Oğuz sende suçumuza ortak olabilirsin?
Oğuzda istiyormuydu yada istemiyormuydu bilmiyorum ama yüzüne ufak bir gülümseme yerleşti.
-Malasef gelemem. Misafirim var. Baska zaman umarım.
Aslının yüzünde muzip bir gülümseme belirdi ve sanki oğuz kaçak bir suç işlemiş gibi ona baktı.
-Haaa gene o siyah saçlı,turkuaz sayılacak renkte olan gözlü kızmı?
Oğuzda cevabı verirken yüzünde alaycı bir gülümseme ile sanki bıkmış ama bu durumdan eğleniyor gibi bir hali vardı.
-Off Aslı, evet o kız.
Bir anda başımdan asağı sanki soğuk su dökülmüş gibi hissettim .Boğazım gene düğümlendi,ama bir daha açılmayacakmış gibi. O an uçuruma  gidip atlamak,deli gibi ağlamak istedim.Ama sadece gülümsedim. Sonra Oğuz elindekilerin paralarını ödemek için Ahmet amcaya parayı uzattı .Poşette iki paket Büyük paket cips ,kola,jelibon ve ÇİKOLATA vardı.
Aklîma benden baska biriyle çikolata yeme düşüncesi gelince daha da kotu oldum. Ve sanırım gözlerim kızardı ağlamak üzereydim bende marketten çıkıp koşarak eve gidiyordum ve o an deli gibi ağlıyordum.Arkamdan bağıran Aslı nın sesini duysamda ona bakamadım.
-Öyküüü nereye!?
Eve girince hemen odama çıkıp kapımı kilitledim. Yorganımın içine girip hıçkıra hıçkıra ağladım.Annem ve  babam evde olsalardı onlara sarılıp ağlardım.Ama ikiside  yoktu çalışıyorlardı.Zaten olsalarda sebebini merak etceklerdi ama ben gene söyleyemiyecektim...

Canım arkadaşlarım hikayemi gerçektende beğendiyseniz en alttaki yıldıza tıklamanızı istiyorum.Ve yorumlarınızı bekliyorum.
(*tabi her bölümde*)
😁🥰☺️

hayallerimde senden bahsettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin