A lány egy szemhunyásnyit sem aludt. Már alig várta, hogy elindulhasson és megismerje a kúriát, mi több a benne élő kísértetet. Reggel 5 óra Elizabeth nagyon izgul, hogy milyen lesz az út, a város, de leginkább a kúria és a szellem miatt izgult. Szülei már ébredeztek, ugyanis elviszik lányukat a reptérre. Mire Mr. és Mrs. Russel felébredt addigra már Elizabeth útra kész volt, és a nappaliban olvasott.
-Te már ilyen korán készen vagy?- Kérdezi Theresa a szemét törölgetve.
-Igen. Nem tudtam aludni, ezért gondoltam ki használom az időt és elkészülök.-Kukkant fel Eliza a könyvéből.
-Rendben. Akkor mi is gyorsan el készülünk.- Indul el Mrs. Russel a konyhába, hogy elkészítse saját és férje reggeli kávéját.
-A kávét már megcsináltam, még nem hűlt ki csak ki kell önteni.-Mosolyog a lány édesanyjára.
-Köszönöm.-Indul el Theresa a főzőhelyiségbe, kiöntötte a két csésze még meleg fekete italt. Majd elindult férjével közös szobájába. Amíg Eliza szülei el készültek addig a lány is meg itta a kávéját, és evett valamit, de nem tudott pár falatnál többet enni. Mikor már a szülők is el készültek, be tették a bőröndöket az autóba és indultak is a reptérre. Egy óra autóút után meg is érkeztek a repülőtérre.
-A hintó meg érkezett.- Fordítja hátra fejét a lány édesapja.
-Rendben, köszönöm.- Segítetek ki pakolni? Hajol Elizabeth egy kicsit előre.
-Persze, hogy segítünk.- Pattan ki Theresa az autóból. Miután ki pakoltak az autóból Mr és Mrs Russell vissza ültek az autóba és haza is mentek. Elizabeth-nek még volt ideje, ezért leült az egyik kávézóba. Pont annyi ideje volt, hogy megigya a szokásos menta teáját és mennie is kellet a folyosóhoz ahol felszálhatott a gépre. Elizának nem kellett sokat utaznia ugyanis repülővel sokkal kevesebb volt az út mint autóval. Amint elizabeth leszállt a gépről fogott egy taxit és ment is a megadott címre, amit még otthon Steven felírt egy papírra. Egy óra utazás után meg is érkezett a helyre. Mikor kiszállt és ki fizette a taxit, szép lassan be sétált, mert mint kiderült a kúria volt a szállás is. Elizabeth odament a kapuhoz, amit teljesen ellepett a gaz. Amint végignézett rajta látta, hogy nem fog egykönnyen bejutni csak úgy ha ki szabadítja. Miután ez megvolt belépett a kertbe. Sok mindent nem talált gazokon, magas füvön és fákon kívül. A kúriát nem láthatta teljesen, hiszen a fák eltakarták. Eliza gondolkodott egy kicsit, hogy tovább menjen-e, de erőt vett magán és elindult a ház fele.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amíg a világ el nem választ...
RomantizmElizabeth egy átlagos lány aki csak egy értéktelen cikk miatt utazik el egy másik városba. A kúria ahova megy teljesen meg változtatja az életét, képes akár a családjáról is lemondani csak, hogy be teljesítse vágyát. Jó olvasást a történethez! :) C...