Negdje u centru grada Zagreba sjedile su u jednom kafiću četiri djevojke, u biti, mlade žene pune života. Svake subote su se okupile njih četiri u tome kafiću kako bi porazgovarale o proteklom tjednu. Ova subota je bila kišovita i tmurna. No i da je prolom oblaka one bi se sastale jer subotnju kavu nikada ne propuštaju. Taj ritual imaju već pet godina. Svaka od njih je vodila sada neki svoj život, a prijateljstvo su održavale tim danom obavještavajući jedna drugu što im se zanimljivoga dogodilo. Ove subote, kada su se smjestile u udobnost jednog separea i kada su naručile svoja pića brineta je prva započela razgovor.
„Jučer sam upoznala jednog zgodnog mladog taksista." Izjavila je radosno na što su se ostale tri cure nasmijale.
„Hoćeš li ti ikada ponovno sjesti za volan umjesto da trošiš novac na taksije, Anet?" Upitala ju je plavuša smiješeći se.
„Znaš da nakon one nesreće ne sjedam za volan, Hel. A i dođe mi na isto ili trošim na benzin ili na taksi." Ponovno se cure nasmiju brinetinoj izjavi.
„Pa meni je drago da si i ti pronašla svoga." Riđokosa se nasmiješi primajući brinetinu ruku.
„Kada smo već kod momaka, jel. Kako ti i Andreas?" Uključi se crnokosa upitavši riđokosu. Riđokosa pomakne ruku s brinetine, te njezin smiješak nestane.
„Pa pokušavamo napraviti bebu već godinu dana, ali neće i neće. Mislim kako nakon abortusa više nikada neću moći ostati trudna." Riđokosa šmrkne. Druge se odmah rastuže vidjevši njezin tužan izraz lica.
„Aa, nemoj odmah gubiti nadu, Luce!" Vikne brineta. Obgrli je oko ramena prislonivši je na svoje grudi.
„Sigurna sam da ćete uspjeti." Ohrabri je plavuša. „A što je s tobom? Jesi li više prestala mučiti Mislava?" Preokrene plavuša temu na crnokosu. Crnokosa se provocirajuće osmjehne.
„Neka ga još malo. Volim ga peći kao na roštilju." Zadovoljno izjavi. Cure se nasmiju, a onda brineta ponovno uskoči.
„Nemoj ga dugo bude se spržio, a takvi nisu ukusni." Na njezinu izjavu prelomi se ogroman smijeh kroz cijeli kafić.
„Odlučila sam mu dati drugu priliku, da. Mislim ako sam dala Luciji onda valjda mogu i njemu. Kao što si mi i ti dala drugu priliku, Hel." Crnokosa se zahvaljujuće osmjehne naslonivši svoju glavu na plavušino rame. „Vidim da se trudi oko mene tako da, zašto ne probati!?" Nasmije se. Podigne se s plavušinog ramena. „A što je s našom mladom majkom?" Crnokosa se upitno okrene prema plavuši.
„Mlada majka je umorna od života i treba joj ova subota. Cijeli tjedan samo živim za ovu subotu. Ali inače sam okej." Sarkastično odgovori.
„Kako Thomas? Malia?"
„Dobro. Svi smo dobro." Umorno uzdahne.
„Ne izgledaš mi baš najbolje. Gledam te već tjednima i nekako mi se činiš blijedom. Jesi sigurna da si dobro? Nemoj raditi sve daj nešto Thomasu da radi ipak je on muško!" Crnokosa se pobuni.
„Da pa.. to nije zbog previše posla." Plavuša sramežljivo primi slamku.
„Ne seri!" Zadere se brineta. Plavuša se provocirajuće smiješka.
„Da, trudna sam." Zakima glavom sretna. Crnokosa vrisne. Par ljudi u kafiću pogleda prema njima. Plavuša gleda u riđokosu pokušavajući pročitati što ona misli.
„Ne trebaš se bojati reći tu radosnu vijest jer ja ne mogu zatrudnjeti. Jako sam sretna što će Malia imati malenoga brata ili sestru." Riđokosa izjavi primajući plavušinu ruku kao znak potpore.
„Jebote! Ne mogu vjerovati!" Vikne crnokosa lupivši dlanom po stolu.
„Ja mogu. Thomas ipak nikada ne vadi, a i uostalom on ne može odoljeti Heleni." Izjavi brineta ravnodušno. Cure se opet razvale smijati brineti koja je unosila humor i sreću u njihove živote svake subote. Njihov život sada se mogao nazvati normalnim. Naučile su iz prošlosti. Shvatile su kakve su osobe bile. I one koje su u prošlosti bile dobre i one koje su bile loše pokušavaju zaboraviti i krenuti dalje sa životom.
KRAJ KRAJA
KAMU SEDANG MEMBACA
Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔
Romansa𝘓𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷 𝘪𝘻 𝘬𝘯𝘫𝘪𝘨𝘢 𝘯𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘰𝘫𝘪. 𝘜 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘯𝘰𝘴𝘵𝘪 𝘫𝘦 𝘭𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷, 𝘻𝘢𝘱𝘳𝘢𝘷𝘰, 𝘵𝘢𝘮𝘯𝘢 Ona je, jednom rječju, savršena. Živi po pravilima koje joj je nametnula majka. Ne zna se izboriti za sebe, niti zna da joj no...