a szűk utca....

24 3 3
                                    



Megyek az utcán. Ami furcsa mód nagyon szűk. A munkások fütyülnek rám. Tudom jó nő vagyok.

Amúgy még be sem mutatkoztam. Pista a becsületes nevem.

Különben szisza(MEOW)ként élem mindennapjaimat. Komolyan, van farkam meg szőrős is vagyok. Ezek mellett szeretem a pálinkát és ötös a kislabda dobásom. Egyébként járok Szisza iskolában. Nyugodtan hívjatok csak Puuj-nak.

A legjobb barátommal élek, akit mindjárt meg is keresek de amúgy nagyon szeretem.

Hirtelen megjelenik egy sötét alak aki kést szorít a torkomhoz. Ja! Ez csak a legjobb barátom, Hess.

-Jó reggelt, puncicskám!-dalolta vidáman Hess.

-Meow-viszonzom a köszönést.

-Meow-feleli készségesen Hess.

Kettecskén tovább indulunk a szűk utcán a Szisza suliba.

-Faszom tele van már ezzel a szarral, miért kell iskolába járnunk???!!-érdeklődik visszafogottan Hess.

-Meow-adtam a választ.

-Érdekes elgondolás. Talán igazad lehet.

Tovább sétálunk. Öt perc múlva újra megszólal Hess.

-Írtam egy dalt. Meghallgatod? -kérdezte és válaszra sem várva előkapta az ukuleléjét a csodatáskájából.

-     Szenvedek és rosszul vagyok,                                                                                                                            Lehet hogy ma meg is halok,                                                                                                                              És kinyúlnak értem a sötét karok,                                                                                                                      De igazából pont beszarok,                                                                                                                                  A vodkától meg jó erősen bebaszok,                                                                                                                De így is szar az élet,                                                                                                                                              Szóval inkább betépek,                                                                                                                                        De ne aggódj értem kérlek,                                                                                                                                  Teljesen felesleges,                                                                                                                                                 A tüdőrákom még csak kezdetleges,                                                                                                                 Remélem megnyugtat a tudat,                                                                                                                           A számból a cigit kitépi a huzat,                                                                                                                         Ezért bassza meg a szél is!                                                                                                                                    Meg gondolom basszam meg én is!                                                                                                                  Pedig én csak ráakartan gyújtani,                                                                                                                      Az élet egy kurva mi?

Aztán rágyújtottunk.

-Nagyon adta-jegyeztem meg két slukk között.



Kérlek szépen, ne lopd el a rímem.- Hess

Meow.- Puuj



Picsa megy a szűk utcánWhere stories live. Discover now