ciężkie dni w domuX

3.3K 69 4
                                    

Minęło już 4 dni od słynnej rozmowy. Przez ten czas Julka z Kacprem nie odezwali się do siebie ani jednym słowem. Julka była załamana nie chodziła do szkoły, całe dni spędzała na oglądaniu seriali i leżeniu na łóżku. Była Sobota rano lexy wstała wcześniej żeby nie obudzić Julki. Lexy bardzo martwiła się o Julke. Kiedy zeszła na dół zobaczyła Kacpra i Marcina przygotowujących śniadanie. Lexy przywitała się z Marcinem a z Kacprem wymieniła tylko zimne spojrzenia.

~Lexy~
Hi Marcin
~Marcin~
Czemu tak wcześnie wstałaś ?
~Lexy~
Tak jakoś, gdzie są płatki ?
~Marcin~
W dolnej szafce z tyłu
~Lexy~
Ok thanks
Lexy siadła przy stole wsypała płatki i zalała je mlekiem. Po chwili do stołu dołączył Marcin. Od razu po filmie pojechał on do domu rodzinnego i nie słyszał o kłutni Julki z Kacprem. Nie minęła nawet 1 min a on już dopytywał czy coś się działo w domu kiedy go nie było.Kiedy zadał to pytanie Lexy od razu spojrzała na Kacpra. Marcin nie zauważył tej wymiany spojrzeń więc zaczął dopytywać się dalej..
~Marcin~
Halo coś się działo czy nie.. Lexy ?
~Lexy ~
Nic nic
~Marcin~
Ok to nic mnie nie ominęło

Po chwili....

Marcin powiedział do Kacpra.
~Marcin~
Ejj Kacper co ty boisz się Lexy czy coś. Choć siadaj przy stole.
~Kacper~
No co ty, już idę.
Kacper usiadł przy stole lekko zakłopotany. Po chwili Marcin znów zadał pytanie...

~Marcin~
A gdzie jest Julka? Jeszcze śpi ?

Kiedy Kacper to usłyszał prawie zadławił się płatkami

~Kacper~
Yhhhmm yyyy (Kacper nie może oddychać )
~Marcin~
Jezu kacper!
(Marcin wstał od stołu i pobiegł w kierunku Kacpra. Poklepał go po plecach, na szczęście to pomogło i Kacprowi nic się nie stało).
~Marcin~
Wszystko ok?
~Kacper~
Dzięki stary

Lexy była w szoku. Marcin trafił w czuły punkt.

Marcin kiedy opadły emocję zrozumiał że coś jest nie tak.
Kiedy wspomniał o Julce, Kacper zrobił się nerwowy dlatego stało się to co się stało.

~Marcin~
Coś musiało się wydarzyć kiedy mnie nie było. Ciekawe co? Muszę się tego dowiedzieć!.
(Myśli Marcina)

Koniec części 3
Kochani podobało się wam?
Mam nadzieję że tak😉 akcja się rozkręca. Jeśli macie jakieś uwagi lub pomysły na kolejne części dawajcie znać w komentarzu😉💕 Buziaki paaa💕

Julka i Kacper- neverending story💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz