♥BAŞIM ÇATLIYOR YİNE KORKUYORUM ♥

43 6 3
                                    

.....Yine yanlızım yine ağlıyorum kimse bilmiyor niçin ağladığımı, yanlızım çok kırgınım kimse umursamıyor beni, yine yanlızlığa bağlanmış hayatımı sürdürmeye çalışıyorum ,kimse görmüyor akan göz yaşlarımı ,yaşanmış veya yaşanabilecek olayların peşinden koşuyor herkes , dünya çok ucuz olmuş herkes herşey karşılığında satılır olmuş insanlar, kimse bilmiyor artık zorlukları önüne geleni ezip geçiyorlar, hep yanlızlar dışlanır olmuş bu hayatta, herkes tarafından dışlanan bir ben sevilmeyen yine ben olmuşum kim beni görse deli diyip geçiyor zaman nasıl akıp geçiyor nasıl insanlarla karsılaşıyoruz kimse bilmiyor herkes kendi kafasına göre takılıyor kimse tarafından görülmeyen uçurumlara sürükleniyoruz hep yanlış yolardan giderek doğruyu bulmaya çalışıyoruz kimse bilmiyor ne yaşadığımızı içimizde ne fırtınaların koptuğunu kalbimizin nasıl yanlızlığa boğulup kaybolduğunu gözlerimizden nasıl yaşar aktığını eski acıların nasıl tekrar tekrar kazınıp  kalbimizden firar eder bir şekilde fırladığından artık herkes kendini haklı çıkarmanın peşinde kimse kimsenin hakkını umursamıyor uzun zaman geçiyor kalpteki yaralar dahada acı verici haler alıyor ama umursayan kim başın çatlıyor ama sen umursamayıp ölüme koşarak gitmek istiyorsun ölümün açık ucunda hep geziyorsun gözlerinden yaşlar firar ederken sen yine başka diyarlarda ölümün yolarını arıyorsun gözyaşların hep akıyor senin acınası haline ,kalbine ,gözyaşlarına yani kısacası her seilde herkes sana acıyor ne yaptığınfan haberin yok yüzünde en ufak bir tebesüm  bulmak bile çok zor hal alır oldu artık ve yine sen kendin olamıyorsu....

ARKADAŞLAR YENİ BİR BÖLÜM SONUNA DAHA GELMİŞ BULUNMAKTAYIZ LÜTFEN OY VE YORUM BIRAKIN MUTLU KALIN🤗

İLK DEFA YIKILMIYORUZ KALKARIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin