Przez 3 godziny rozmowa wogóle się nie kleiła. Siedzieli w ciszy wpatrzeni w telefony. W pewnym momencie Marcin przerwał ciszę i powiedział do Kacpra..
~Marcin
Stary jesteś już zmęczony, zjedź na najbliższą stacje zmienimy się
~Kacper
No trochę jestem. Ok zmienimy się na kilka godzin ja się w tym czasie prześpie.Po 10 min zjechali na stacje. Julka z Lexy poszły kupić coś do jedzenia a Marcin z Kacprem tankowali samochód. Po chwili Marcin zwrócił się do Kacpra z pytaniem...
~Marcin
Czemu nie odzywacie się z Julką?
~Kacper
Był trochę zakłopotany ale powiedział ..
Mieliśmy małą kłutnie ..
~Marcin
Jaką kłutnie? O co poszło?
~Kacper
W sumie to nie była mała kłutnia.. (zaczął opowiadać )
~Marcin
Stary musicie pogadać
~Kacper
Pogadam z nią w górach. To w sumie jeden z powodów naszej wycieczki
~Marcin
Jeden z powodów? To ile ich jest?
~Kacper
Jest jeszcze coś ale to opowiem ci później. A teraz cicho, dziewczyny wracają
~Marcin
Ok już nic nie mówięDziewczyny wsiadły do samochodu z pełną siatką zakupów. A chłopaki weszli jeszcze zapłacić za paliwo i kupić sobie kawe.
Po 10min byli już z powrotem i mogli ruszać w dalszą podróżMarcin zasiadł na miejscu kierowcy, Kacper przygotowywał się do snu a dziewczyny urządziły sobie seans filmowy.
Potrzebne im było tylko kilka rzeczy aby zamienić samochód w kino.A dokładnie laptop, koce, poduszki, przekąski i słuchawki aby nie przeszkadzać chłopcom.
Dziewczyny razem zadecydowały że obejrzą horror dokładniej: annabelle wraca do domu a potem jakąś komedię żeby zapomnieś o strachu.1h później:
Dziewczyny oglądały horror wydawał się nawet fajny ale trochę straszny.
Kacper spał twardym snem a Marcin śpiewał sobie pod nosem piosenki z radia.45min później...
Dziewczyny skończyły właśnie film miały zamiar od razu obejrzeć komedię żeby wymazać z pamięci straszne sceny.Gdy nagle..
Bummm !!
Coś się stało z samochodem!
Kacper obudził się i powiedział Marcinowi żeby zjechał na pobocze. A dziewczyny strasznie się przestraszyły...Marcin z Kacprem wyszli na zewnątrz żeby sprawdzić co się stało. Okazało się że złapali kapcia. Na szczęście mieli zapasowe koło w samochodzie i szybko poradzili sobie z kłopotem. Lexy i Julka wyszły na zewnątrz przytulone do siebie...
~Julka
Po co my oglądałyśmy ten horror (powiedziała zapłakana)
~Lexy
Nie wiem, już nigdy nie obejrze horroru- przynajmniej nie w samochodzieDziewczyny uspokujcie się to tylko kapeć nic poważnego. Jeszcze chwilka i jedziemy~
Powiedział MarcinDziewczyny uspokoiły się i oderwały od siebie, myślały że to koniec strachu ale NIE
Nagle usłyszały jakiś hałas w oddali przestraszyły się tak bardzo że Lexy przytuliła się do Marcina a Julka wpadła na kacpra. Przytuliła się do niego tak mocno że nie mógł oddychać. Trzęsła się jak galareta a jej oczy zalały się łzami.
Kacper przytulił ją i powiedział do ucha ,,nie bój się pewnie ktoś też miał takiego pecha jak my''
Julka po kilku minutach doszła do siebie, była zakłopotana tą sytuacją, czuła że na jej twarzy pojawiają się rumieńce.Natomiast Lexy z Marcinem stali wtuleni w siebie przez dobre 15min
Kiedy dziewczyny się uspokoiły Marcin powiedział- ok musimy już ruszać, wsiadajcie.
Marcin chwycił Lexy za ręke i doprowadził ją do samochodu, kiedy wsiadła zamknął za nią drzwi i sam udał się na miejsce pasażera- był już zmęczony i zmenił się z Kacprem miejscami.
Kacper również doprowadził Julkę do samochodu i siadł na miejsce kierowcy.
Koniec!
Ten rozdział był szalony. W końcu zbliżenie Julki i Kacpra oraz Lexy i Marcina. Co wydarzy się dalej? Zobaczymy. Jak i czy wogóle przebiegnie rozmowa Kacpra z Julką? To się okaże już niedługo💕 Buziaki papa💖
CZYTASZ
Julka i Kacper- neverending story💕
FanficJulka i Kacper- neverending story💕 Hejka zapraszam cię do przeczytania mojej opowieści o najlepszym shipie - Julka i Kacper💕 Historie są wymyślane 😉💕 jeszcze raz Zapraszam💕💖 buziaki 💕💖 🌌🌌🌌 ~początek 20 listopad 2019 ~1 grudnia 2019 - 2k �...