şarkıyı açın belki ASTRO grubunu bileniz vardır. ve
ASTRO - BLUE FLAME ❤❤❤❤_____
'Bir zaman vardır, elinizde her şey olur. Bi zaman olur hiç birşeyiniz kalmaz.'
Hacer sınıfa girdiğinde ona baktım, ders çok sıkıcıydı. Kim türkçe dersini severki? anlamıyorum türkçeyi, zaten hocamız gıcık ders zaten berbat...
"Hacer ne oldu?" dedi sude.
"Teneffüs te anlatırdım" dedi hacer. hacerin söylediğinden sonra kafamı sıraya koydum gözlerimi dinlendirmek için... ama hayır gözlerini dinlendiren ben uyukuya Daldım...
Bir anda sıramın kalkmasıyla yerimden firladım.
"Ne oluyor ya! malmısın ne diye sırayı kaldırıyor sun be!" dedim. Kim sallandırıyor derseniz yanımdaki mal taehyung, ama doğruyu söylemek gerekirse çocuğun gideri var yani! anan baban kim be senin ne de güzel yapmışlar be! ben ne diyom be fatmanur kendine gel.
"ne yapıyım soru kalbimden vurdu" dedi taehyung. Allahım ya ne olur çevredeki insanlara akıl ver ne olurrrrr amin! gözlerimi taehyungtan alıp hocaya çevirdim fatih hocaydı inkılabı hocası. OHAAA ben iki derstirmi uyuyorum ya uyuduysam kızlar beni neden kaldırmadılar? Bunun hesabını sorucam onlara.
"Evet söyle bakalım" dedi fatih hoca. Soru ne yaaagg!
"güney koreye en çok yardım eden Türkiyedir" dedi"hata size biraz örnek verebilirim" dedi yine.
"tabi ama ismini bilmiyorum söyler misin?" dedi fatih hoca.
"ismim taehyung ama ismim uzun olduğu için tae diye bilirsiniz" dedi taehyung amaaaan tae işte.
"Peki hepimiz diye bilirmiyiz yoksa ben sana seggi taş diyebilir miyim?" dedim.
"oda olurdu ama ben seggi değilim mesela handsome taş diyebilirsin" dedi tae. Çocukta ego tavan yapmış be bide handsome diyebilirsin diyor. sende handsome'ın H'si yok be paparazi kılıklı mirket!!!
"Evet çocuklar atış mayın, fatmanur günaydın çocuğum biraz daha uyusaydın" dedi fatih hoca. fatih hocayı seviyorum ama inkılab dersini sevmiyorum.
"neyse çocuklar derse devam" dedi fatih hoca.
fatih hoca ders anlatırken zil çalmıştı mutluluktan ellerimi çırpınca tae bana baktı. ona dönüp;
"ne yani sevinimezmiyim?" dedim.
"sevin tabi üzülürsen ben seni sevindiririm merak etme" sesi tae. Ona Gülümseyip sınıftan çıktım. Gelelim şimdi kızlara nerede bunlar? beni beklemeden çıkmışlar. Adımlarımı bahçeye çevirdim ve gittim. bahçede yoklardı. Bende adımlarımı okula çevirdim. Direk kendimi kantine attım. kantindelerdir sonuçta isin ucunda hacer var. kızlar göz hızzama girince onlara doğru ilerledim. yanlarına geldiğimde irem 'oha sıçtık' dedi bunun üstüne ' şimdi boku yedik' dedi.
"Kızlar kantinde işiniz bitti mi?" dedim.
"dur! su alıyım" dedi hacer. Hacer su alıp geldiğinde bahçeye çıktık ve bir banka oturduk. Onlara dönüp hesap soracam şimdi,
" EVET! kızlar ilk sorumuza gelelim beni neden uyandırmadınız?"dedim.
"valla seni uyandıracaktık ama özel istek üzerine uyandırmadık" dedi. İREM ve SUDE, hacerin kafasına vurunca onlara baktım. Bİ DAKKA özel istek mi dedi o?
"özel istek ne alaka ve bu özel isteği kim istedi" dedim.
"ya bak dayak yiyicem ama söylüyorum uyandıracaktık ama tae izin vermedi uyandırmayın dedi bizde uyandırmadık" dedi hacer. bu katlarının üzerine irem ve sude hacere vurdu. onlar vurunca kahkaha attım.
"kızlar bugün PTT yapak mı?" dedi hacer.
"aynen ne zamandır yapmıyoruz" dedi sude.
"hadi lütfen ya" dedi hacer.
" tamam bu akşam anneme haber vercem sizde haber verin " dedim.
"tamam" dedi hacer.
" hadi sınıfa gidelim " dedim. hepimiz kalkıp sınıfa gidip oturduk.
_________
eve geldiğimde kimse yoktu. Hemen telefonumu çıkarıp annemi aradım... dınn...dınnn...dınnn... aradığınız kişiye ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyin... anne ya Neredesin be. Odama çıkıp müzik açtım, biraz dilediktek sonra biraz uyumak istedim ve uyudum.
kapının ziliyle uyamam bölündü soverek kalıtım ve kapıya doğru gittim. kapıyı açıp karşımda ki ahmet amcaya baktım. ahmet amca babamın emliyetten arkadaşı.
"merhaba ahmet amca bir şey yok demi?" dedim.
"fatmanur kızım bak sana birşey diyicem ama sakin ol tamam mı?" dedi.
"sakinim söyle" dedim.
"fatmanur kızım annen ve baban..." dedi.
" söylesene ahmet amca" dedim.
"annen ve baban ÖLDÜ" dedi ahmet amca.
___
dakikalarca belki saatlerce oturmuş o kelimeyi hala idrak etmeye çalışıyordum
öldü...
annen baban öldü...
ÖLDÜ...
şimdi yanlız kalmıştım hayatımda annem, babam ve abim vardı. annem, babam öldü, abiminle nerdeyse 5 yıldır konuşmadık, görmedim, abimin kokusunu özledim güven veren kokusunu ve belki gelir ve ya annemle babam gibi beni bırakıp gider. Yerde cam kırıklarının üstünde oturmuş aile fotoğrafımıza bakıyordum şimdi bu fotoğrafta ben tek kalmıştım annem yok, babam yok, abimin nerede olduğunu bilmiyorum. Gözümden bir damla yaşı elimin tersiyle sildim. Kapının zili çalınca yavaş ca kalkıp kapıya doğru ilerledim. cam kırıklarından doğru adim atamıyordum. kapıyı açınca karşımdakiyle şoka uğradım.
"ABİ" dedim.
"kuzu" dedi abim. Abimin boynuna atladım ve ağlamaya başladım. Onu o kadar çok özledim ki.
"geldim kuzu senin için geldim ağlama" dedi abim. Bana hala kuzu demekten vaz geçmemiş.
" abi iyi ki geldin sana çok ihtiyacım var " dedim.
" artık senin yanındayım ağlama kuzu" dedi.
annem ve babam gitmiş olabilirler ama abim geldi hem de benim için,VE SİMDİ SİZDEN BİR ŞEY İSTİYORUM KALKIN VE ANNENİZ VE BABANIZIN YANAKLARINDAN ÖPÜN :)
___________
evet arkadaşlar yeni bölüm
sizce yani bölüm nasıldı?
eylendinizmi?
veya ağladınızmı?
ve şuan saat 01:48 gece gece bölüm attım kendimi geçtim bee xjdkcndcjdnxjcm
bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZLAR -Asena-
Teen Fiction-5 eylül 2019 tarihinde yazılmaya başlamıştır- ortaokul sonda başlayan bir aşk... onların yan yana durmaları biraz tehlike... FATMANUR DOĞA BAŞAK güzel bir kız.. masum.. ama masumlugunun altında hırçın bir kız.. mutlu olduğu günler acı çektiği günle...