1.fejezet

103 19 17
                                    

Nagatsuka Riko egy kicsit vadabb külsővel rendelkező szabadszájú leányzó, aki egy sikeres konfliktuskezelői állással rendelkezik a Say10 vállalatnál. Hogy mit is takar ez a munka pontosan? Emberek pénzért való gyilkolászását. Ez a nap is hasonlóan indul számára. Éppenhogy időben beesett a munkába, zabálta az ingyen promóciós kaját, flörtölt pár kollégájával majd várta hogy a főnök behívja, mert talált neki feladatot. És ez olyan délután kettő körül meg is történt. Főhősünk erről az ominózus meetingről kb fél órát késett. Az irodába lóhalálában rohant be, fekete ingje félregombolva, hollófekete haja kuszán szállt mindenfelé, a sötétpink tincsei csapzottan tapatak az arcára, füstös sminkje kicsit elkenődött, ami miatt egy panda látványát nyújtotta, rózsaszín szemeiben érdekes fény égett.
-Itt vagyok, itt vagyok, csak éppen egy ügyfelet győztem meg! -mentegetőzött, majd ezt a boss egy bólintással nyugtázott, s a lány már le is huppant egy székre, acélbetétes bakancsát pedig az asztalon helyezte el, ezt követően meg egy szál cigarettát dugott az ajkai közé, majd azt megnyújtva megkönnyebbülten pöfékelt.
-Szégyentelen ringyó -dünnyögött egyik kolléganője, jégkék szemeit összehúzva.
-Óh, igen, drágám-szívta be, majd fújta ki a füstöt Nagatsuka, s folytatta- a pasid a múlt héten annyi borravalót adott, hogy két havi lakbéremet fedezni tudom, plusz elég istesen be tudtam csiccsenteni aznap. Még hozzátenném, hogyha hihetek a szóbeszédnek, akkor a mi drága Jayünk pár napig Rikot nyögdécselt Angie helyett.-vigyorgott megsemmisítően a szőke nőre, aki erre sziszegve lesütötte a szemét.
-Ha a hölgyek befejezték a civakodást, belekezdenék újra. -pillantott a lányokra a vezető, Archille Agozzi, s megigazította a vörös nyakkendőjét.- Mint tudjuk, a Say10 egy több ágon működő vállalat, ami többek között foglalkozik informatikai cikkekkel, étteremhálózattal, és fegyvergyártással elsősorban az olasz maffiának. Plusz, ha minden jól sikerül akkor kollekciónk is debütálni fog, Angie Allienek köszönhetően.-erre a kijelentésre az említett büszkén elmosolyodott. -Az utóbbi időben becses cégünknek nem nagyon akadt riválisa, ám most azonban megjelent egy új vállalat, mely a 7Heaven nevet viseli. Körülbelül ugyanazzal foglalkoznak, mint mi, csak ők az oroszokkal kereskednek. Szóval fel kell kötnünk azt a bizonyos nadrágszíjjat hogy versenyben tudjunk maradni. Egyébként ennek az üzemnek a feje egy Ano Blade nevezetű fickó, aki nem csak multimillárdos, hanem egy igazi zseni is. -ezekután Agozzi mutatott egy képet is róla, ami egy jóképű fiatal férfit ábrázolt. Haja szó szerint a szivárvány színeiben pompázott, szemei lila színben pompáztak s tetoválások borították a nyakát plusz a karjait. Amint ezt a lány meglátta, hatalmas nevetésben tört ki.
-Te jó ég, ez egy nyikhaj! Hogy lehet egy ilyenből főgóré? -kérdezte a könnyeit törölgetve.
-Tán ismeri, Nagatsuka kisasszony?-pillantott a vezér a nőre.
-Nem.-röhögcsélt még mindig.
-Nocsak, nocsak létezik olyan férfi, akinek a nagy Nagatsuka Rikocska nem tette szét a lábát?-mérte végig lekezelően Dante Crowley, a titkár.
-Igen cukorborsó, képzeld! Amúgy neked itt kéne ma lenned? -vetette oda neki félvállról majd lezseren megvonta a vállát és már indulni is készült, amikor a főmufti megállította.
-Riko! Álljon meg egy kicsit! A többiek mehetnek. -intett a kezével, mire egy szempillantás alatt eltűntek a teremből. A fekete hajú sóhajtott egyet, megállt, bevett egy cigit és úgy nézett Archillera, mintha szívességet tenne neki.
-Mit szeretnél, Archie cicám?-mosolygott negédesen a férfira, aki erre közelebb sétált hozzá.
-Likvidálni kéne Blade-et. Nem hagyom, hogy a konkurencia tönkretegye, amit felépítettem! Különben is, oda kéne csapni egyet a vodka vedelőknek, nem?-simított végig a hölgy arcán.
-Ó, persze. És pontosan mennyit is kapok ezért a kis mulatságért?-nyomott egy gyengéd csókot a nagykutya arcára.
-Majd megkapod, ha végeztél.-dünnyögte a lányka nyakába bújva.
-Nehogy aztán kiderüljön, hogy kikkel csalja meg a nagy Agozzi úr a kedves kis feleségét-súgta buja hangon a fülébe.
-Hálátlan ribanc! -morrant fel.-Két millió elég lesz?
-Két és fél, akkor talán még a tiéd is leszek pár órára. De dollárban utald át! Megvárom. -szívott bele csábítóan a koporsószögbe, mire az érintett morogva utalta át az összeget, amit Riko telefonja egy csippanással jelzett.
-Köszönöm szépen!-adott még egy puszit a pasas arccsonjára, mire Archille egy szenvedéllyes csókba hívta, amit ő hevesen viszonzott is.
-De aztán rossz legyél ám!-duruzsolt a csajszi piercinges fülébe.
-Mint mindig, édes-susogott kéjes hangon és távozott. Kiérve a helyiségből, a buzgómócsing asszisztense, Ayano már ott várta egy hatalmas adag gőzölgő kávéval a kezében. Türkiz haja kusza konytban, heterokrómiás szemei fáradtan, de boldogan tündököltek.
-Ez az öné, asszonyom!-nyomta a főnöke kezébe az italt, amit az hálásan át is vett.
-Még mindig csak Riko, kiscsillag. De kösz a kávét, életmentő volt.-húzta le a löttyöt egyszerre majd rácsapott a lányka vállára.-Na idefigyelj, cukorbaba! Az utódom akarsz lenni, nemigaz?
-N-nem, nem igazán. -dadogott félénken, és egyik tincsét félszegen a füle mögé tűrte.
-Nem baj, legalább kicsit fejődik a szociális érzéked! Mondd eljössz velem egyet iszogatni?-vigyorgott rá.
-Hát, nem is tudom...-esett gondolkodóba- be kéne fizetnem a tandíjamat, ott az albérlet...-sütötte le szemeit szomorúan -szóval, nekem nem hiszem hogy jó.-hajtotta le a fejét.
-Én állom! -vigyorgott rá a főnökasszony, mire az aszisztens szemei felragyogtak.
-Tényleg?! Köszönöm szépen asszonyom! -ugrott felettese nyakába, mire Riko  a piercinges szemöldökét felvonva reagált az asszonyom kifejezésre, majd meghátrált és esetlenül visszaölelte.
-Nem vagyok én ehhez szokva...-dünnyögött halkan.
-M-mármint Riko-sama! -javította ki magát a fiatalabb.
-Sose javulsz, ifjú padalávalóm! -csóválta meg a fejét egy enyhe görbülettel a száján, s elindult.-Este akkor a kocsmánál, drágaságom! -vetette még oda, majd eltűnt a folyosón. A nap többi részében nem történt semmi érdekfeszítő, talán annyi, hogy drága szorgalmas főhősünk elszundított az italautómatáknál felálított fotelben.

Hello-bello!
Itt is lenne a legújabb könyvem első fejezete! Néhány szereplő nem az enyém, úgyhogy Ano vbazsi17 karaktere és Ayano pedig Stefa0620 oc-je. Ha tetszett a rész kérlek dobj meg egy vote-tal és kommenttel!

Peace,love,emphaty
Ketch❤🍅

Az ördög játékszereWhere stories live. Discover now