VE TEKRAR BEN, SEVGİLİ YAZAR GERİ GELDİ. 🎉🎉🎊🎊
Arkadaşlar aslında uzun bir ara vermedim ama bu bölümü yazarken aylardan 19 kasım. Kim bilir ne zaman atarım. Her neyse. Cidden fikir kıtlığı çekiyordum ve şimdi listeme ne ara kaydettiğimi bilmediği, 'suç ortaği ft Muti' çalmaya başladı ve alakasız bir şekilde bölüm yazma isteği geldi. Her neyse. Bu hesabımdan cidden yani CİDDEN Bunaldığımı sandım ki bunaldım. Nedenini bilmiyorum ama şu olduğunu sanıyorum ki kütüphanemde çok karışık kitaplar vardı -şimdi hepsini sildim- ve 200'ü aşkın kitap vardı. Bu da beni bunaltı. Şimdi de @LoserTheGirls hesabında etkinim -evet ismini değiştirdim böyle daha hoş- Bora ve Hazarın kişilik olarak biraz karışık yapmışım bu bölümde onların kişilikleri konusunda biraz size fikir verebilecek şeyler yazdım. (Şu an Ezhel çalmaya başladı gaza geldim)
ALLAH İÇİN @LoserTheGirls HESABINI TAKİP EDİN NOLUR YA UF ordada çok güzel SHIP kitapları olcak -inş-
İŞTE BÖLÜM.
-----------------
İşte ben, HAZAR EMİNER daha 19 yaşında bu kadar saçma şeyler yaşamış bir insan. Tabi halime bakınca şükür etmem gerektiğini düşündüğüm zamanlar oluyor, daha kötülerini yaşayıp başa çıkamayanlarda var. Kendimi bir tür zihinsel bunalımda hissediyorum. Tabi buna kısaca depresyon deniyor. Size olayı kısaca anlatmam gerekiyor ise, babam ve annem tarafından reddedildim. Tek gerekçelerı, yanlış cinsten hoşlanmam. Annem yerine geçebilecek tek kadın artık burda değil, hoşlandığım kişi -ki sanırım aşık oldum- eski sevgilimin aşık olduğu kişi ile sevgili oldu.
Aşk-ı memnu 45. Sezon anasını satayım. (Ehem töbe) Evet, şimdi ne mi yapıyorum? Bu boktan durumdan nasıl kurtulurum onu düşünüyorum. Odamda, yatağın altında ve ağlayarak. Bora, ne yaptım ki ben sana? Neden daha ilişkinin bilmem kaçıncı gününde benden sıkıldı. O kadar itici miyim cidden?"Neden beni kimse sevmiyor"
"Beni unutuyorsun"
Gecenin üçünde gelen fısıltı sesiyle kelime-i Şehadet getirdim. Korkuyla kafamı bataniyeden çıkardım. Kapının ucunda Ata, elinde battaniye ve asla -ki söylediğine göre doğduğundan beri onunla- kaybetmediği peluş tavşanı ile yüzünde masum bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Tabi ağladı için kızaran gözleri eşliğinde morarmış göz torbalarını saymazsak. Küçük adımlarla yanıma gelip yattı.
"Biz onlara ne yaptık?"
Gülümsedi.
"Şey....sanırım fazla sevdik"
Bora'nın bakış açısı:
"Her şeyi batırdık değil mi?"
Elinde iki bira şişesi ile yanıma oturan çocukluk arkadaşımın sorusuna cevabım netti.
"Evet"
Acı bir tebbessüm ile karşıdaki kapalı televizyona baktı.
"Hırkamı odama asmak için üst kata çıktığımda ikisinin ağladığını duydum. Bizim yü-"
Lafını kestim.
"Sakın o lafı tamamlama. Sakın"
Kafa salladı.
"Gerçekleri duymak bazen acıtır"
Sırıttım.
"Hazar benim tek gerçeğim olduğu için ne kadar acıtıyor bilemezsin"
"Atadan ayrılmak ahmaklıktı"
Güldüm. Alayla.
"3 yıllık aşkına karşılık verdikten sonra? Sana ahmak demek ahmaklara hakaret olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'
Historia Corta/Bad boy içerikli kitap :d/ "Özür dilerim çantamı alabilir miyim? Geç kaldım" "Okulumda bir ibne istediğimi kim söyledi?" Gay içerikli kitaptır. Homofobiklere yasak/