Buz Bıçakları>Evrim
Onaylıyorum..
Sistem..
Yetenekler..
Buz Bıçakları görev başarılı!
Yeni Evrim Yeteneği
>>Ruh Bıçakları Sv. 1
Açıklama!!
Gücünü yaşamakta olan ruhanilerden alan kadim bıçak türü, her saldırı bir parça ruh çalar ve rakibi yavaş veya hızlı şekilde zayıflatır.
1.Sv>> Beş adet ruh bıçağı.
2.Sv>> Elli adet ruh bıçağı, çalınan ruh miktarı güç ve eğitim puanı ile orantılı olarak artar.
Elementalist Seviye: Kullanıcı gücü yetersiz!
Kafasında çalan ardı ardına bildirimi özenle dinledikten sonra kendisine seslenen genç adamın dakikalarca kendisini seyrettiğini farkedince arkasını dönüp elini Jade'in omuzuna koyup göz kırptı.
Jade ile tanışalı tamı tamına beş gün olmasına rağmen yeni tanıştığı bu genç ile sanki yıllardır yakın dostmuş gibi hissediyordu, kendisinde bulunan bağzı özellikleri yeni arkadaşı ile paylaşmış hatta ona sistem marketinden satın aldığı bir tekniği hediye ederek onayını dahi almıştı.
Jade peşine takıldığı bu gencin normal olmadığını dağ aslanı ile savaşırken fark etmiş, gücünün küçük bir kısmı ile savaşırken onu seyretmiş ve hayran kalmıştı.
Jade ile Feng orman insanı gibi yaşamaktan bunalmış Mavi Ay Krallığın yollarına birlikte girmeye karar vermişlerdi, iki genç birisinin ailesi daha çocukken gözlerinin önünde katledilmiş annesi ve daha küçük yaştaki kız kardeşleri gözlerinin önünde tecavüze uğramış acılı ve yavaş şekilde hayatları çöpten bile değersiz bir halde katledilmişti.
Feng bu olayı anlatan dostunun gözlerindeki intikam ateşini görmüş ve kendisiyle güçlenme yoluna baş koyması için basit bir teklifte bulunmuştu, bu teklif Jade'in hem hoşuna gitmiş hem de kanının ısındığı bu gence karşı içinde kardeşten bile öte derin duygular yer edinmeye başlamıştı.
.
.
.Sahranın Kafka yolu hiç şüphesiz tehlikeli yırtıcılara ev sahipliği yapmaktaydı, ucu bucağı belli olmayan bu ıssız çöl kendi ikliminin hakkını veriyordu, sabahları çok sıcak geceleri ise kar yağıyor en güçlü gelişimciler bile bu yoldan seyahat etmek isterse kessinlikle kendisini hem sıcak tutacak hem de kum fırtınaları ve yoğun sıcağa karşı bunaltmayıp serin tutacak ekipman ve giysilere ihtiyaç duyarlardı. Neyse ki Feng ve Jade bu konuda şanslıydı Feng'in güneş savunması dost birimlere uygulanabildiği için çöl ikliminden tamamen muaf olmuş sakince altın sarısı kumları ezip tepenin ardından görünen binlerce kilometrelik alana yayılmış Krallığı seyrediyorlardı.
Mavi Ay Krallığının tarihi ne eski ne de çok yeni sayılırdı, başkentteki Kontların emrinde ve korumasında ki bu yerleşimin tarihi birkaç yüz yıldan fazla olmamak İle birlikte başkentte yapılan turnuvalara her on yılda bir çok güçlü öğrencilerini göndererek güçlerini sürekli kanıtlıyor, güçlü ekonomi ve zengin hazineleri sayesinde ayakta durmayı başarıyorlardı.
Krallık binlerce basit evler birkaç bin villa tarzı birkaç katlı kaliteli binalar, klanlar, dükkanlar ve şehir lordlarının kaldığı kaliteli konutlardan oluşmaktaydı.
Her sokakta ışık enerjisinden yapılma aydınlatmalar siyah metal düzeneklerin içerisinde her sokağın girişini aydınlatıyordu. Krallığın surları yeşil ve koyu sarı işlemeli ejderha ve anka figürleri ile zenginliklerini dış dünyaya göstermekteydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternal Magician [DÜZENLENİYOR]
FantasíaYeni bir dünyada ikinci bir şansa kim hayır diyebilir? o demedi zaten seçenek sunulmamış doğrudan emir verilmişti, ya güçlenecek kendisinden beklenilmeyen bir güç yaratacak ya da ezik olarak öldüğü dünyasında ki gibi ezik olarak ölecek. • • • • • • ...