Konrad - Szłaś sobie z koleżanką do kina na film "spijt" , koło ciebie na siedzeniu siedział Konrad ,a że film był smutny płakałaś I on cię posieszał choć sam prawie się rozpłakał.
I na koniec filmu poprosił cię o numer telefonu .Miłosz - Szłaś sobie po nową płytę D.K .Nagle zobaczyłaś płytę felivers I zobaczyłaś jak ktoś bierze ostatni egzemplaż ,I rzuciłaś się na niego , ale nagle po głosie rozpoznałaś ,że to jeden chłopak z zespołu.Więc zaczełaś go przepraszać ,a więc oddał Ci tą płytę , napisał na karteczce I przykleił ją w ŝrodku płyty ,napisał :;
ZADZWOŃ (nr.telefonu).Mam płyte w domu ,ale chciałem dać bratu ,ale niech on sobie sam gdzieś kupi HEHE! POZDRAWIAM!!Wojtek - Szłaś sobie ulicą poślizgnełaś się na lodzie ,bo było zimno.Nagle podbiegł do cb brunet , powiedział :
Nic Ci nie jest ?Pomóc Ci?A tak wgl jestem Wojtek!! Wtedy pomógł mi wstać ,bez mojej zgody. I zaczeliśmy rozmawiać .Rozmawialiśmy i poszliśmy w swoje strony.Cody - Byłaś u babci i jechałaś już do swojego domu .Nagle zobaczyłaś chłopaka o pięknych oczach i włosach .Zapytałaś babci :; Kto to jest ? A babcia na to :;Nowy nasz sąsiadem mieszka z rodzicami.Pomyślałam sb że może czeńściej będe przyjeżdżać do babci.I wtedy chłopak się do mnie uśmiechnął i "puścił" oczko.
Zborek - Twoja mama dostała awans więc bardzo chciałaś pojechać do Energilandi (parku rozrywki) Gdy chciłaś pojechać kolejką nie wpuścili Cię bo wagon był na 2 osoby.Twoi rodzice pojechali razem ,a ty zostałaś i na nich czekałs oraz płakałaś bo to było twoim marzeniem przejechać się tą kolejką.Nagle białowłosy chłopak podszedł do ciebie zobaczył ,że płaczesz oraz zapytał :;Co się stało!? Ty opowiedziałaś mu wszystko i on powiedział :; Choć pujde z tobą ja też nieam z kim jechać ! Choććććć!!! Jak wyszliśmy z kolejki wymieniliście się numerami!!
Przepraszam ,że tak długo nie było rozdziałów po prostu nie mam czasu !!!
CZYTASZ
Preferecje FELIVERS 💙💜😘
Teen FictionBendę tu dodawać preferencje Felivers .Postaram się zrobić 100 rozdziałów. Dodawać bendę codziennie jeden rozdział 💚😂💛 POZDROWIONKA💙💜😘💙