54. Kapitola

1.1K 192 41
                                    

„Jungkooku, to je sice pěkné, ale já bych nechtěl zase, abys trpěl ty," odpověděl mu Taehyung se sklopenou hlavou a Jungkook se zasmál. „Přežil bych to. A byl bych více v klidu s bolestmi než s pocitem, že je máš ty."
Taehyung zčervenal a zakroutil hlavou. „Stejně bych ne-"
„Ticho, běž se převléknout a vyjdeme," zasmál se Jungkook a Taehyung tedy přikývl. Když se oba připravili, tak vyšli na autobus a jeli dlouhou půlhodinu. 

„Na jak dlouho chceš jít?" zeptal se Jungkook a Taehyung si z batohu vytáhl peněženku. „Asi tři hodiny?"
Jungkook přikývl a chtěl něco namítnout, že to chtěl zaplatit on, ale Taehyung ho hned přerušil. „Platím já... pozval jsem tě, takže zapomeň, že bys něco platil."
Jungkook zčervenal a našpulil rty, přičemž si zkřížil ruce na hrudi. „Hmh, fajn..."

Našli si nějakou skříňku, převlékli se a už šli k bazénu. 
„Tak kam jako první?" zeptal se Jungkook a Taehyung si skousl ret. Pokrčil rameny a chtěl se zamyslet, ale to už ho Jungkook chytil za ruku a táhl do vody. Jungkook se začal smát, když Taehyung neudržel rovnováhu a skoro celý se potopil ve vodě. 

„Ježíšku, dávej pozor," zasmál se Jungkook a Taehyung se zamračil. Skočil mu na záda a snažil se ho potopit. Po pár pokusech ho dostal pod vodu a když se vynořil, tak to byl tentokrát on, kdo se začal tiše smát. „Vypadáš jak zmoklá čivava," zasmál se Taehyung a Jungkook se zarazil. Díval se na Taehyunga s obdélníkovým úsměvem na tváři... 

„Tae...?" oslovil ho tiše Jungkook a Taehyung se přestal smát. Jungkook se k němu přiblížil a zčervenal. „Máš opravdu... ale opravdu nádherný úsměv a smích. Zařídím, aby ses dnes pouze usmíval..." 

----

Kuk

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat